اتر پردیشاہم خبریںبین ریاستی خبریںدہلی

چھاپے ماری میں 200 کروڑ ضبط کرنے کے بعد کانپور کے تاجر پیوش جین گرفتار

کانپور (قومی ترجمان) کے پرفیوم تاجر پیوش جین کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔ ان کے گھر اور دیگر کئی مقامات پر انکم ٹیکس ڈپارٹمنٹ کے چھاپوں میں 200 کروڑ روپے کی بے حساب نقدی برآمد ہوئی ہے۔ ان نوٹوں کی گنتی میں انکم ٹیکس افسران کو بھی پسینہ آ گیا۔اس معاملے کو لے کر یوپی میں ایس پی اور بی جے پی سمیت کئی پارٹیوں کے درمیان سیاسی الزامات اور جوابی الزامات کا ایک دور بھی شروع ہو گیا ہے ۔ یوپی میں اسمبلی انتخابات سے پہلے محکمہ انکم ٹیکس نے کانپور، اناؤ اور قنوج میں پیوش جین کے گھر پر چھاپے مارے تھے۔

آئی ٹی اور ڈی جی جی آئی کی مشترکہ ٹیم نے قنوج کے بڑے پرفیوم بزنس مین پیوش جین کے کانپور سمیت کئی مقامات پر چھاپہ مار کر یہ نقدی پکڑی ہے۔ کانپور میں ہی پیوش جین کے کانپور میں گھر سے 177 کروڑ روپے برآمد ہوئے ہیں۔ محکمہ انکم ٹیکس کی ٹیم بھی ان کے گھر کے افراد کے ساتھ قنوج گئی تھی۔ بتایا گیا ہے کہ گھر سے نقدی کے بعد اب سونا بھی برآمد ہوا ہے۔

یوپی میں پہلی بار جی ایس ٹی کے چھاپوں میں اتنی بڑی دولت ملی، جسے دیکھ کر افسران بھی دنگ رہ گئے۔ ان نوٹوں کی گنتی کے لیے کرنسی گننے والی مشینیں طلب کی گئیں۔ نوٹوں کو ڈبوں میں رکھا گیا اور انہیں دوبارہ سیل کرنے کی کوشش گزشتہ چند دنوں سے جاری تھی۔یہ معاملہ جی ایس ٹی چوری اور غیر اعلانیہ جائیداد سے بھی متعلق ہے۔

اس سے پہلے کانپور کے ٹرانسپورٹر اور گٹکھا کنگ پر چھاپے مارے گئے تھے جہاں سے چار کروڑ کی نقدی برآمد ہوئی تھی۔ ٹرانسپورٹر پر چھاپے سے پتہ چلا کہ وہ جی ایس ٹی ادا کیے بغیر سامان بھیج رہا تھا۔ اس کے بعد ٹرانسپورٹر سے سامان سے لدے ٹرک قبضے میں لے لیے گئے۔ اس کے گودام سے جعلی فرموں کے نام پر 200 رسیدیں بھی ملی ہیں۔ ڈائریکٹوریٹ آف جی ایس ٹی انٹیلی جنس نے ٹیکس چوری کی اطلاع ملنے کے بعد یہ کارروائی کی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button