اہم خبریںپٹنہ

پٹنہ میں 15 روپے دے کر کھائیں بھر پیٹ کھانا، مینو دیکھ کر آپ کے منہ میں آجائے گا پانی

پٹنہ: پٹنہ جنکشن گولمبر کے قریب دودھ بازار کے مقام پر 15 روپے میں کھانا اور ناشتہ ملنے لگا ہے۔ اس کا افتتاح مئیر سیتا ساہو اور ڈپٹی میئر رجنی دیوی نے کیا۔ میئر نے کہا کہ بھاما شاہ فاؤنڈیشن کے تعاون سے ریسٹورنٹ کا انتظام کیا گیا ہے ۔

غریب طبقے ، ریلوے مسافروں اور طلباء کو سستے قیمت پر معیاری کھانا ملنے لگا ہے۔

میئر کے مطابق کارگل چوک پر چلنے والے ریستوران میں روزانہ دو ہزار سے زیادہ لوگ پہنچتے ہیں۔ پٹنہ جنکشن کے قریب واقع ریستوران 24 گھنٹے کھلی رہے گی۔

کھانے کے لیے لوگوں کی بڑی تعداد کی آمد متوقع ہے۔

میئر سیتا ساہو نے کہا کہ اس مقام پر کھانے کے لیے لوگوں کی بڑی تعداد آنے کی امید ہے۔ اس مقام کو مزید ترقی دیا جائے گا۔ اس کے کھلنے سے رکشہ ڈرائیور، ہینڈ کارٹ ڈرائیور، آٹو رکشہ ڈرائیور، بس ورکرز، مزدور، صفائی کرنے والے مزدور وغیرہ مستفید ہوں گے۔

ناشتے میں آٹھ پوریاں، سبزی اور کھیر جلیبی

ڈپٹی میئر رجنی دیوی نے اس موقع پر کہا کہ لوگ اس کا فائدہ اٹھائیں۔ نوتن راجدھانی زون کے ایگزیکٹیو آفیسر راکیش کمار سنگھ نے کہا کہ اس جگہ کو تجاوزات سے پاک کرکے سنٹر کھولا گیا ہے۔ اس موقع پر بھاما شاہ فاؤنڈیشن کے وجے کمار نے بتایا کہ ناشتے میں آٹھ پوریاں، سبزی اور کھیر یا جلیبی دستیاب ہوں گی۔ دن میں چاول، دال، سبزی، چٹنی، پاپڑ وغیرہ دستیاب ہوں گے۔ شام کو پانچ روٹیاں اور سبزیاں ملیں گی۔ مینو کو مستقبل میں بڑھایا جائے گا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button