اہم خبریںبہاربین ریاستی خبریںپٹنہتعلیم و روزگار

پٹنہ میں سب سے زیادہ 1980 ہیڈ ماسٹرز اور مشرقی چمپارن میں 342 ہیڈ ماسٹرز کی آسامیاں

40506 پرائمری اسکولوں اور 6421 ہائر سیکنڈری اسکولوں میں ہونی ہے تقرری

دونوں عہدوں کی بحالی کے لیے 150-150 معروضی قسم کے سوالات پوچھے جائیں گے

بہار :31 /دسمبر (قومی ترجمان) ریاست کے 40506 پرائمری اسکولوں میں ہیڈ ٹیچر اور 6421 ہائر سیکنڈری اسکولوں میں ہیڈ ماسٹر کی تقرری کی جائے گی۔ پٹنہ میں ہیڈ ٹیچر کی سب سے زیادہ 1980 پوسٹیں ہیں اور مشرقی چمپارن میں ہیڈ ماسٹر کی 342 آسامیاں ہیں۔ ہیڈ ٹیچر کی سب سے کم اسامیاں شیوہر میں 216 ہیں اور ہیڈ ماسٹر کی سب سے کم 33 پوسٹیں اروال میں ہیں۔ ہیڈ ماسٹر کا کیڈر ڈویژنل سطح پر اور ہیڈ ٹیچر کا کیڈر ضلعی سطح پر ہوگا۔ ہیڈ ماسٹر کا تبادلہ ڈویژنل سطح پر اور ہیڈ ٹیچر کا تبادلہ ضلعی سطح پر کیا جائے گا۔ حکومت کے ریگولر ملازمین کی طرح ان اساتذہ کو بھی حکومت کی طرف سے فراہم کی جانے والی سہولیات کا فائدہ ملے گا۔ دونوں پوسٹوں کے لیے 150-150 معروضی قسم کے سوالات پوچھے جائیں گے۔ ہر سوال ایک نمبر کا ہوگا۔ 0.25 فیصد منفی مارکنگ ہوگی۔ یعنی چار سوالوں کے غلط جواب دینے پر ایک نمبر کاٹا جائے گا۔ امتحان دو گھنٹے کا ہوگا۔ امتحان میں ہندی، انگریزی، ریاضی، جنرل اسٹڈیز اور ٹیچر اپٹیٹیوڈ سے متعلق سوالات پوچھے جائیں گے۔

ہیڈ ٹیچر کے عہدے کے لیے اہلیت

40518 پرائمری سکولوں میں پرائیویٹ سکولوں کے اساتذہ کو ہیڈ ٹیچرز کی بحالی میں موقع نہیں ملے گا۔ وہ اساتذہ جنہوں نے پنچایت یا نگر ایلیمنٹری ٹیچر کے عہدے پر کم از کم 8 سال تک مسلسل خدمات انجام دی ہیں وہ درخواست دے سکیں گے۔ عمر کی حد مقرر نہیں ہے۔ پنچایتی راج ادارے اور میونسپل کارپوریشن کے تحت گریجویٹ اساتذہ جن کی سروس کی تصدیق ہو گئی ہے، یعنی جنہوں نے دو سال سے زیادہ کام کیا ہے، وہ درخواست دے سکیں گے۔ سال 2012 کو یا اس کے بعد تعینات ہونے والے اساتذہ کے لیے ٹیچر اہلیت امتحان پاس کرنا ضروری ہے۔ کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے کم از کم 50% نمبروں کے ساتھ گریجویشن پاس کیا ہوا ہونا لازمی ہے ۔ ایس سی، ایس ٹی، انتہائی پسماندہ، پسماندہ، معذور ، خواتین اور اقتصادی طور پر کمزور طبقے کے لیے کم از کم مقررہ نمبروں میں 5 فیصد کی چھوٹ ہوگی۔ امیدوار کو D.El.Ed یا B.T یا B.Ed یا BSC یا B.El.Ed پاس ہونا ضروری ہے ۔

ہیڈ ماسٹر کے لیے اہلیت :

ہیڈ ماسٹر کے لیے کم از کم 31 اور زیادہ سے زیادہ 47 سال کے اساتذہ درخواست دینے کے اہل ہوں گے۔سال 2012 کو یا اس کے بعد تقرر ہونے والے اساتذہ کے لیے ٹیچر کی اہلیت کا امتحان پاس کرنا ضروری ہے۔تسلیم شدہ یونیورسٹی سے پوسٹ گریجویشن کم از کم 50% نمبروں کے ساتھ پاس کرنا ضروری ہے۔ ایس سی، ایس ٹی، انتہائی پسماندہ، پسماندہ، معذور ، خواتین اور اقتصادی طور پر کمزور طبقے کے لیے کم از کم مقررہ نمبروں میں 5 فیصد کی چھوٹ ہوگی۔ مولانا مظہر الحق عربی و فارسی یونیورسٹی، بہار اسٹیٹ مدرسہ ایجوکیشن بورڈ پٹنہ اور KSDS کی شاستری کی جاری کردہ بی اے کی ڈگری کو گریجویشن کے مساوی سمجھا جائے گا۔

• پنچایتی راج ادارے اور نگر نکائے ادارے کے تحت ہائیر سیکنڈری اسکول میں کم از کم 8 سالہ مسلسل سروس کا تجربہ کسی ریاستی سرکاری اسکول میں اور کم از کم 10 سالہ مسلسل سروس کا تجربہ کسی سیکنڈری اسکول میں استاد کے طور پر ہونا چاہیے

• مستقل الحاق رکھنے والا ہائیر سیکنڈری اسکول سی بی ایس ای، آئی سی ایس ای، بی ایس ای وی سے سیکنڈری اسکول میں ٹیچر کے عہدے کے لیے کم از کم 10 سال اور سیکنڈری اسکول میں 12 سال کی سروس

• جوائنگ کی تاریخ یا تربیتی اہلیت کے حصول کی تاریخ کی بنیاد پر حساب کیا جائے گا، جو بھی بعد میں ہو۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button