اہم خبریںبہارپٹنہتعلیم و روزگار

پٹنہ سمیت 14 اضلاع میں ٹھندکو لیکر الرٹ، سردی بڑھی تو ہوں گے اسکول بند، فی الحال وقت میں تبدیلی

پٹنہ 22/دسمبر (قومی ترجمان) محکمہ موسمیات نے پٹنہ، گیا اور نالندہ سمیت ریاست کے تقریباً 14 اضلاع میں آنے والے 48 گھنٹوں میں سردی کی لہر کے بارے میں الرٹ جاری کیا ہے۔محکمہ موسمیات نے خبردار کیا ہے کہ جنوب مغربی اور جنوبی وسطی میں ایک یا دو مقامات پر سردی کی لہر کا امکان ہے۔سردی کے پیش نظر پٹنہ، گیا اور دیگر متاثرہ اضلاع کے ضلع مجسٹریٹ نے اسکولوں کے اوقات میں تبدیلی کی ہے

اگر سردی اسی طرح جاری رہی تو جنوری میں سردی کی وجہ سے سکول بند کرنا پڑ سکتے ہیں۔

مغربی اور شمال مغربی سطح سے ایک کلومیٹر اوپر تک ہوا تیزی سے چل رہی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ ریاست کے وسطی حصے میں سمندری طوفان کا ایک رقبہ بھی 1.5 کلومیٹر اور سطح سمندر سے 3.1 کلومیٹر تک پھیلا ہوا ہے۔ اس موسمی نظام کے زیر اثر اگلے 48 گھنٹوں کے دوران ریاست کے جنوبی مغربی اور جنوبی وسطی حصوں میں ایک یا دو مقامات پر سردی کی لہر آنے کا امکان ہے۔ ایسی صورت حال میں ریاست کے جنوب مغرب میں واقع بکسر، بھوجپور، روہتاس، بھبھوا ، اورنگ آباد اور ارول کے ساتھ ساتھ جنوبی وسطی بہار پٹنہ، گیا، نالندہ، شیخ پورہ، نوادہ، بیگوسرائے، لکھی سرائے اور جہان آباد میں اس کا خاص اثر نظر آئے گا۔

ریاست میں ایک یا دو مقامات پر گھنے دھند کے لیے الرٹ بھی جاری کیا گیا ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق 24 گھنٹوں کے دوران ریاست کا کم سے کم درجہ حرارت 8 سے 9 ڈگری سیلسیس اور زیادہ سے زیادہ 22 سے 23 ڈگری سیلسیس کے درمیان ریکارڈ کیا گیا۔ گیا ریاست کا سب سے کم درجہ حرارت والا ضلع تھا جہاں 4.1 ڈگری سیلسیس ریکارڈ کیا گیا۔ پٹنہ 6.7 ڈگری، بھاگلپور 8.4 ڈگری، پورنیہ 8.3 ڈگری، والمیکی نگر 8.3 ڈگری، مظفر پور 9.6 ڈگری، دربھنگہ 9.2 ڈگری، موتیہاری 8.5 ڈگری، شیخ پورہ 8.0 ڈگری، اورنگ آباد 6.4 ڈگری، سما پور 6 ڈگری، سمن پور 6 ڈگری سینٹی گریڈ۔ اس دوران ریاست کے ایک دو مقامات پر دھند چھائی رہی۔ پورنیا میں سب سے کم حد نگاہ دیکھی گئی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button