اہم خبریںبہارپورنیہ

پورنیہ باشندگان کےلیے خوشخبری، پورنیہ میں فضائی سروس شروع ہونے کا راستہ صاف، ترقی کو ملے گی نئی رفتار

بہار : پورنیہ میں فضائی سروس شروع کرنے کی مانگ کا اثر نظر آنے لگا ہے۔ 52 ایکڑ اراضی نے ملک اور عالمی سطح پر پورنیا کی شناخت کا راستہ کھول دیا ہے۔ دوسرے مرحلے میں پورنیہ ملٹری ہوائی اڈے کی تعمیر کے لیے 45 زمینداروں سے 35 ایکڑ اراضی حاصل کرنے کا کام مکمل کر لیا گیا ہے۔

ضلع مجسٹریٹ راہل کمار کے مطابق ریونیو لینڈ ریفارمز ڈیپارٹمنٹ نے منظوری دے دی ہے۔ زمین شہری ہوا بازی کی وزارت کے حوالے کر دی گئی ہے۔

اب گواسی میں 75 مالکان کی کل 52 ایکڑ اراضی ایئرپورٹ اتھارٹی کے حوالے کر دی گئی ہے۔ جبکہ اس سے قبل 2020 میں ہی 17 ایکڑ اراضی سول ایوی ایشن ڈائریکٹوریٹ کے حوالے کی جا چکی ہے۔ ہائی کورٹ کی ہدایات پر فوجی ہوائی اڈے کے لیے اراضی کے حصول کے خلاف درج کیس کے دوران کلکٹریٹ کورٹ میں سماعت کا عمل مکمل ہونے کے بعد بہار حکومت کو اس کی سفارش کی گئی تھی۔ ہائی کورٹ نے زمین کے حصول کے لیے زیادہ سے زیادہ 45 دن کا وقت مقرر کیا تھا۔

یہ بھی پڑھیں

اراضی مالکان کے ساتھ 18 اور 29 مارچ کو سماعت ہوئی۔ اس کی سفارش 2 اپریل کو محکمہ کو کی گئی۔ ڈی ایم نے کہا کہ لینڈ ریونیو ڈپارٹمنٹ سے منظوری ملتے ہی اراضی حوالے کر دی جائے گی۔ بتاتے چلوں کہ ملٹری ایئرپورٹ میں ٹرمینل بلڈنگ اور سول انکلیو کی تعمیر کے لیے 52 ایکڑ اراضی درکار ہے۔

پورنیہ باشندگان کےلیے خوشخبری، پورنیہ میں فضائی سروس شروع ہونے کا راستہ صاف، ترقی کو ملے گی نئی رفتار

دو مقدمات کی سماعت کے بعد 17 ایکڑ اراضی پہلے ہی سٹیزن کمیونیکیشن ڈائریکٹ کے حوالے کر دی گئی ہے۔ 7 مختلف مقدمات کی سماعت کے بعد انہیں 35 ایکڑ زمین دستیاب کرائی گئی ہے۔

بتا دیں کہ پورنیہ ہوائی اڈے کا معاملہ جے ڈی یو کے رکن پارلیمنٹ سنتوش کشواہا اور راجیہ سبھا کے رکن منوج کمار جھا نے ایوان بالا میں اٹھایا تھا۔ ایئر لائن شروع کرنے کے مطالبے پر شہری ہوابازی کے امور کے وزیر جیوترادتیہ سندھیا نے یقین دلایا کہ زمین کے حصول کا عمل مکمل ہوتے ہی کام شروع ہو جائے گا۔

پورنیہ ہوائی اڈے سے ہوائی سروس شروع ہونے سے کوسی اور سیمانچل کے 7 اضلاع کا خواب پورا ہو گا۔

ہوائی سفر کے لیے باگڈوگرا یا دربھنگہ جانے کی ضرورت نہیں پڑے گی ۔ یہاں فضائی سروس شروع ہونے سے شہر کی ترقی کو ایک نئی رفتار ملے گی ۔

یہ بھی پڑھ سکتے

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button