اہم خبریںتازہ ترین

وسیم رضوی عرف جتیندر نارائن تیاگی ہریدوار میں نفرت انگیز تقریر کیس میں گرفتار

یوپی شیعہ وقف بورڈ کے سابق صدر وسیم رضوی عرف جتیندر نارائن تیاگی کو اتراکھنڈ پولیس نے ہریدوار میں منعقدہ ‘دھرم سنسد’ میں قابل اعتراض بیان دینے پر گرفتار کر لیا ہے۔

اسے روڑکی کے نرسن بارڈر سے ہریدوار میں داخل ہونے پر گرفتار کیا گیا تھا۔ حراست میں لینے کے بعد اسے ہریدوار کوتوالی لایا گیا ہے۔

اتراکھنڈ پولیس کے ترجمان سینتھل اوودائی کرشناراج ایس نے بی بی سی ہندی کو بتایا کہ ہریدوار میں جتیندر نارائن تیاگی کی گرفتاری کی تصدیق ہوگئی۔ انہوں نے کہا کہ اس حوالے سے تفصیلات کا ابھی انتظار ہے۔ جیسے ہی اسے مزید معلومات ملے گی، وہ شیئر کرے گا۔

اس کے بعد ہری دوار کے ایس پی سواتنتر کمار نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا، "جتیندر نارائن تیاگی عرف وسیم رضوی کو گرفتار کر لیا گیا ہے، اب اسے معزز عدالت میں پیش کیا جائے گا”۔

یہ پوچھے جانے پر کہ کیا دیگر لوگوں کے خلاف بھی کارروائی کی جا رہی ہے، ایس پی نے کہا کہ یہ سب بحث کا معاملہ ہے اور تحقیقات جاری ہے۔

خاص بات یہ ہے کہ ہریدوار میں منعقدہ مذاہب پارلیمنٹ میں قابل اعتراض بیان دینے کے معاملے میں نامزد مہنت یتی نرسمہانند گری بھی وسیم رضوی کے ساتھ تھے لیکن پولیس نے انہیں گرفتار نہیں کیا۔

سوشل میڈیا پر چلنے والی ایک ویڈیو میں وہ پولیس کو بتاتے ہوئے نظر آرہے ہیں کہ وہ بھی تین کیسوں میں تیاگی جی (وسیم رضوی) کے ساتھ ہیں تو صرف انہیں ہی کیوں گرفتار کیا جا رہا ہے۔

اس کے بعد پولیس والے بھی انہیں ساتھ آنے کو کہتے ہیں۔ لیکن اتراکھنڈ پولیس نے یٹی نرسمہانند گری کو گرفتار نہیں کیا ہے۔

وسیم رضوی کون ہے؟

اتر پردیش شیعہ وقف بورڈ کے سابق چیئرمین وسیم رضوی نے گزشتہ سال 6 دسمبر کو غازی آباد کے داسنا دیوی مندر میں اسلام چھوڑ کر سناتن دھرم اختیار کیا تھا۔

مذاہب کی پارلیمنٹ میں متنازعہ بیانات دینے کے علاوہ وہ اپنی لکھی ہوئی ایک کتاب کے لیے بھی تنقید کے مرکز میں رہے ہیں۔ ان کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کرتے ہوئے اتراکھنڈ میں بھی مظاہرے ہوئے ہیں۔

ہندو مذہب اختیار کرنے کے بعد انہوں نے جتیندر نارائن سنگھ تیاگی کا نام اپنایا۔

مندر میں شیولنگ کو دودھ دینے کے ساتھ ساتھ ویدک منتر اور رسومات کے بعد سناتن دھرم کو قبول کرنے کے بعد، انہوں نے کہا، "یتی نرسمہانند گری کے ذریعہ ہمیں جو نام دیا گیا ہے، اس نے ہمیں توانائی بخشی۔ میں مندر میں ہوں، ہمیں اس سے توانائی ملی ہے۔ اس مندر کی مقدس جگہ۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button