اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبہارپٹنہتازہ ترینقومی خبریں

وزیر اعلیٰ جی! ایک ہزار کروڑ دیجئے! ورنہ ہم عظیم اتحاد میں چلے جائیں گے… تب آپ سمجھئے گا : جیتن رام مانجھی



گیا: (قومی ترجمان) جیتن رام مانجھی نے ایک بار پھر بڑا بیان دے کر سیاسی گلیاروں میں ہنگامہ کھڑا کر دیا ہے۔

سابق وزیر اعلیٰ جیتن رام مانجھی نے نتیش کمار کو دھمکی دی ہے کہ اگر علاقے کی ترقی کے لیے ایک ہزار کروڑ روپے نہیں دیے گئے تو وہ عظیم اتحاد میں شامل ہو جائیں گے۔

بہار کے سابق وزیر اعلی جیتن رام مانجھی نے وزیر اعلیٰ نتیش کمار کو این ڈی اے چھوڑنے کی دھمکی دی ہے۔ انہوں نے کھلے پلیٹ فارم سے کہا کہ اگر وزیراعلیٰ ان کی بات نہیں مانیں گے تو صاف کہہ دیں گے کہ اب وہ آپ کے ساتھ نہیں رہیں گے اور گرینڈ الائنس میں جائیں گے۔

ہندوستانی عوام مورچہ کے صدر اور سابق سی ایم جیتن رام مانجھی نے گیا ضلع کے امام گنج اسمبلی میں منعقدہ اسٹیج سے بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار کو اپنے ہی انداز میں خبردار کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اگر میرے بیٹے اور وزیر سنتوش کمار کے فنڈ میں ایک ہزار کروڑ نہیں دیے گئے تو وہ گرینڈ الائنس سے پلٹ جائیں گے۔

مانجھی نے کہا کہ ہم نے اپنے بیٹے سنتوش کمار سمن سے کہا ہے کہ آپ ایک ہزار کروڑ کی اسکیموں کا تخمینہ رکھیں اور اس کے لیے ہم نے سی ایم نتیش کمار سے ایک ہزار کروڑ کا منصوبہ دینے کا مطالبہ کیا ہے۔ اگر وہ ایسا نہیں کرتے ہیں تو ہم جوابی وار کریں گے اور عظیم اتحاد میں جائیں گے۔

مانجھی نے کہا کہ وہ اپنی آخری سیاسی اننگز کھیل رہے ہیں۔اس لیے میں اسے یش کے ساتھ ختم کرنا چاہتا ہوں۔اس لیے وہ اپنے عوام اور علاقے کے لیے ہر ممکن کوشش کرے گا۔انہوں نے کہا کہ علاقے کی ترقی نہیں تو پھر کیا فائدہ۔وہ اس رقم سے علاقے میں سینکڑوں اسکیموں کی تزئین و آرائش کریں گے۔

اگر وزیر اعلیٰ ایک ہزار کروڑ روپے نہیں دیں گے، تو ہم انہیں کہیں گے کہ ہم آپ کی پارٹی میں نہیں ہیں ، ہم اتحاد میں ہیں، کہیں ہم اس کی وجہ سے چمک نہ جائیں؟ تو پھر آپ سمجھ جائیے گا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button