اہم خبریں

واٹس ایپ کا نیا فیچر! چیٹ سے باہر نکلنے کے بعد بھی سن سکیں گے صوتی پیغامات (Voice Massage)

واٹس ایپ کا نیا فیچر! چیٹ سے باہر نکلنے کے بعد بھی سن سکیں گے صوتی پیغامات (Voice Massage)

نئے اپ ڈیٹ کے بعد صوتی پیغامات کو بیک گراؤنڈ میں چلایا جا سکتا ہے


ڈبلیو اے بیٹا انفو (WABetaInfo) نے اسی کا ایک اسکرین شاٹ شیئر کیا ہے۔

یہ اسکرین شاٹ ایک آڈیو پلیئر انٹرفیس دکھاتا ہے۔

واٹس ایپ ایک نئے فیچر کی ٹسٹنگ کر رہا ہے۔  یہ اینڈرائیڈ او ایس کے لیے ٹیسٹ کیا جا رہا ہے۔ اس فیچر کے تحت صارفین ایک چیٹ سے دوسری چیٹ پر جانے پر بھی صوتی پیغامات سن سکیں گے۔  فی الحال واٹس ایپ پر صوتی پیغام رسانی کو اس وقت غیر فعال کر دیا جاتا ہے جب کوئی صارف صوتی پیغام موصول کرنے والی چیٹ سے باہر نکل جاتا ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ نئی اپ ڈیٹ کے بعد صوتی پیغامات کو پس منظر میں چلانے کی اجازت مل گئی ہے۔غور طلب ہے کہ گزشتہ چند ماہ سے واٹس ایپ اپنے صارفین کے لیے وائس میسجنگ کے تجربے کو بڑھا رہا ہے۔


واٹس ایپ بیٹا ٹریکر WABetaInfo کی ایک رپورٹ کے مطابق اینڈرائیڈ بیٹا ورژن 2.22.3 کے بارے میں بتایا ہے ۔  تاہم یہ فیچر ابھی تک بیٹا ٹیسٹرز کے لیے دستیاب نہیں کیا گیا ہے۔


اس فیچر کے بارے میں مزید معلومات دیتے ہوئے،

ڈبلیو اے بیٹا انفو (WABetaInfo) نے ایک اسکرین شاٹ شیئر کیا ہے۔ یہ اسکرین شاٹ ایک آڈیو پلیئر انٹرفیس دکھاتا ہے۔  اس انٹرفیس کی مدد سے چیٹ لسٹ میں سب سے اوپر ظاہر ہونے والے صوتی پیغام کو روکا، دوبارہ شروع اور ضائع کیا جا سکتا ہے۔  آڈیو کی نقل و حرکت دیکھنے کے لیے اس انٹرفیس میں ایک پروگریس بار بھی فراہم کیا گیا ہے۔  ایسا لگتا ہے کہ اس فیچر کی مدد سے صارفین کو صوتی پیغامات سننے کی سہولت ملتی ہے۔  کہا جا رہا ہے کہ یہ تجربہ آئی او ایس صارفین کو بھی دینے کے لیے تیار ہے۔


واٹس ایپ پر یہ اپ ڈیٹ وائس میسجنگ فیچر کب آئے گا اس بارے میں کوئی اطلاع نہیں ہے۔  یہ بھی واضح نہیں ہے کہ یہ فیچر اینڈرائیڈ اور آئی او ایس پر بیٹا ٹیسٹنگ کے لیے کب دستیاب ہوگا۔  حال ہی میں، واٹس ایپ نے صارفین کے لیے وائس میسج کا پیش نظارہ فیچر لانچ کیا۔  اس فیچر کے ذریعے صارفین اپنے ریکارڈ کیے گئے صوتی پیغامات کو تھریڈ یا گروپ چیٹ میں شیئر کرنے سے پہلے دیکھ سکتے ہیں۔  یہ فیچر اس وقت بہت کارآمد ثابت ہوتا ہے جب آپ صوتی پیغام میں کسی چیز میں ترمیم یا ڈیلیٹ کرنا چاہتے ہیں۔  پیغام میں آڈیو کا معیار چیک کرنے کے لیے، آپ اسے بھیجنے سے پہلے اسے پلے بیک بھی کر سکتے ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button