اہم خبریںبہاربین ریاستی خبریںپٹنہتعلیم و روزگار

نوکریاں: بہار کے اسکولوں میں بحال ہوں گے 7 ہزار سے زیادہ ٹیچر (انسٹرکٹر) ، یہاں جانیں مکمل تفصیلات

پٹنہ:- اگلے ماہ سے بہار کے مڈل اسکولوں میں فزیکل اور ہیلتھ انسٹرکٹر کو ان مڈل اسکولوں میں بحال کردیا جائے گا، جہاں 100 یا اس سے زیادہ بچے ہوں گے۔ امتحان پاس کرنے والے 3,523 امیدواروں کو پہلے مرحلے میں انسٹرکٹر کے عہدے پر بحال کیا جائے گا۔ اس کے علاوہ 4863 آسامیاں خالی رہیں گی جنہیں پر کرنے کے لیے بہار اسکول ایگزامینیشن کمیٹی فروری میں جانچ کرے گی۔ خاص بات یہ ہے کہ فزیکل ایجوکیشن اور ہیلتھ انسٹرکٹرز کی پوسٹیں پارٹ ٹائم ہیں۔

آٹھ ہزار روپے تنخواہ ملے گی۔

محکمہ تعلیم کے مطابق، ریاست کے مڈل اسکولوں میں پیدا کی گئی 8,386 آسامیوں پر فزیکل ایجوکیشن اور ہیلتھ انسٹرکٹر کی تقرری کی جائے گی۔ فزیکل ایجوکیشن اور ہیلتھ انسٹرکٹرز کو 8000 روپے ماہانہ مقررہ تنخواہ ملے گی۔ اس کے ساتھ انہیں 200 روپے سالانہ انکریمنٹ کا فائدہ بھی ملے گا۔خاص بات یہ ہے کہ فزیکل ایجوکیشن اور ہیلتھ انسٹرکٹرز کی پوسٹیں پارٹ ٹائم ہیں۔

ضلعی سطح پر روسٹر رجسٹر تیار کیا جائے گا۔

نوٹیفکیشن کے مطابق ٹیچر کی تقرری کی طرح ضلع کا ایک روسٹر رجسٹر ہوگا جس میں ٹاؤن پلاننگ یونٹ اور بلاک پلاننگ یونٹ کو ضم کیا جائے گا۔ تقرری کا ٹائم ٹیبل ڈائریکٹوریٹ آف پرائمری ایجوکیشن کے ذریعہ طے کیا جائے گا۔ درخواست فارم اس امیدوار کی طرف سے وصول کیا جائے گا جس نے پلاننگ کمیٹی کے ممبر سکریٹری کی سطح پر کوالیفائنگ امتحان پاس کیا ہو،

ہاتھ سے، سپیڈ پوسٹ یا رجسٹرڈ ڈاک کے ذریعے کر سکیں گے اپلائی

نوٹیفکیشن میں اہم نکات :

میرٹ لسٹ کی بنیاد پر بحال کیا جائے گا۔

پلاننگ یونٹ کے سیکرٹری میرٹ لسٹ کا مسودہ تیار کریں گے۔

اگر کوالیفائنگ امتحان میں حاصل کردہ نمبروں کا فیصد یکساں رہا تو جن کی تاریخ پیدائش پہلے ہے انہیں میرٹ لسٹ میں اوپر رکھا جائے گا۔

یکساں نمبرات اور یکساں تاریخ پیدائش کے حامل امیدواروں کا نام انگریزی لغت کے مطابق جس کا نام پہلے آئے گا، اس کا نام میرٹ لسٹ میں پہلے ہوگا۔

میرٹ لسٹ تقرری کرنے والے اتھارٹی سے منظوری حاصل کرنے کے بعد NIC کے ویب پورٹل پر شائع کی جائے گی۔

منتخب امیدواروں کے سرٹیفکیٹ کی جانچ پڑتال کے بعد تقرری نامہ دیے جائیں گے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button