اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبہارپٹنہتازہ ترینحاجی پور، ویشالیقومی خبریں

نئے سال پر نوجوان نے پہلے پوری رات شراب کی محفل سجائی، پھر پنکھے سے لٹک کر خودکشی کر لی

بہار : بیگوسرائے کے نگر تھانہ علاقے میں ایک نوجوان نے پنکھے سے لٹک کر خودکشی کر لی۔  نوجوان کافی دنوں سے پریشان بتایا جا رہا تھا۔  فی الحال پولیس معاملے کی جانچ میں مصروف ہے۔ 

مکمل خبر پڑھیں..

بیگوسرائے: بہار کے بیگوسرائے میں ایک نوجوان نے چھت کے پنکھے سے لٹک کر خودکشی کرلی۔  نئے سال کے موقع پر رات گئے تک شراب کی محفل کرنے کے بعد نوجوان نے پنکھے سے لٹک کر خودکشی کرلی۔ لواحقین کو متوفی کی نعش کمرے میں لٹکی ہوئی ملی۔ واقعہ کی اطلاع ملتے ہی تھانہ سٹی پولیس نے موقع پر پہنچ کر لاش کو قبضہ میں لے کر پوسٹ مارٹم کے لیے بھیج دیا۔

متوفی کی شناخت 34 سالہ پربھاکر جھا کے طور پر کی گئی ہے جو نگر تھانہ علاقہ کا رہنے والا ہے۔  مقتول کے کمرے سے شراب کی بوتل بھی ملی ہے۔  بتایا جا رہا ہے کہ نوجوان نے دیر رات تک شراب کی پارٹی اور مزے کئے۔  جس کے بعد رات گئے اس نے پنکھے سے لٹک کر خودکشی کرلی۔  متوفی کی بیوی دیویا کماری نے پولیس کو بتایا کہ نئے سال کے موقع پر ایک طرف سے تین چار لڑکے اس کے شوہر کے کمرے میں آئے اور شراب پینے لگے۔  شراب پارٹی میں دیر ہونے کے بعد وہ اپنی ڈیڑھ سال کی بیٹی کے ساتھ دوسرے کمرے میں سونے چلی گئی۔

خاتون نے بتایا کہ جب وہ صبح تین بجے اٹھ کر اپنے شوہر کے کمرے میں گئی تو دیکھا کہ اس کا شوہر پنکھے سے لٹکا ہوا ہے اور گلے میں گمچھا باندھا ہوا ہے۔ اس نے اپنے شوہر کے گلے میں پڑا گمچھا کھولا اور اپنے شوہر کو بستر پر لٹا کر اسے پانی پلانے کی کوشش کی لیکن تب تک وہ مر چکا تھا۔ خاتون نے پولیس کو بتایا کہ لاک ڈاؤن کی وجہ سے ملازمت چھوٹ جانے کی وجہ سے وہ اکثر تناؤ میں رہتی تھی۔اس نے کچھ بتانے سے انکار کر دیا۔  وہ شراب پی کر پریشان رہتا تھا۔

تفصیلات کے مطابق متوفی کی چند سال قبل شادی ہوئی تھی۔اس کے دو معصوم بچے بھی ہیں۔  اہلیہ نے یہ بھی بتایا کہ وہ پچھلے کچھ دنوں سے مسلسل پریشان تھے۔ بتایا جا رہا ہے کہ دو سال قبل نوجوان دہلی میں رہتا تھا اور لیبر کنٹریکٹر کا کام کرتا تھا۔  لیکن لاک ڈاؤن کے بعد وہ اپنے گھر آیا تھا۔  فی الحال پولس نے پورے معاملے کی جانچ شروع کر دی ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button