اہم خبریںبین ریاستی خبریں

آج کی اہم خبریں / 7 نومبر 2021

مہاراشٹر: احمد نگر سول اسپتال کے آئی سی یو میں لگی آگ، 11 کورونا مریضوں کی موت

مہاراشٹر ( نیوز ایجنسی) مہاراشٹر کے احمد نگر کے سول اسپتال میں کورونا کے آئی سی یو وارڈ میں آگ لگنے کا دردناک واقعہ سامنے آیا ہے۔ یہ واقعہ ہفتہ کی صبح پیش آیا۔ آگ لگنے سے جاں بحق ہونے والے مریضوں کی تعداد 11 ہو گئی ہے۔ آئی سی یو میں داخل دیگر مریضوں کو دوسری جگہ منتقل کر دیا گیا ہے۔ ساتھ ہی جاں بحق افراد کی لاشوں کو پوسٹ مارٹم کے لیے بھیج دیا گیا ہے۔ معلومات کے مطابق آگ لگنے کی وجہ تاحال واضح نہیں ہے تاہم کہا جا رہا ہے کہ آگ لگنے کی وجہ شارٹ سرکٹ ہو سکتی ہے۔

دہلی کی ہوا ہوئی خطرناک، ڈاکٹرس کا الرٹ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دیوالی کے بعد ایک مرتبہ پھر دہلی میں اسماگ نے گھیر لیا ہے ۔ اس سے دہلی والوں کیلئے پریشانیاں بڑھ گئی ہیں ۔ دہلی کی ایئر کوالیٹی انڈیکس ایک مرتبہ پھر سنگین کے زمرہ میں پہنچ گئی ہے ۔ گزشتہ دو دن سے لیول بد سے بدتر ہوتا جارہا ہے ۔ ہفتہ کو ہوا میں گھلنے والے مضر پارٹیکلس یعنی پی ایم 10 کا لیول 412 تک پہنچ گیا جبکہ وہیں پی ایم ۔۔۔ کا لیول 286 پر رہا ۔ ڈاکٹرس نے اندیشہ ظاہر کیا ہے کہ آنے والے دنوں میں راجدھانی میں کورونا انفیکشن کے معاملات بڑھ سکتے ہیں اور چھوٹے بچوں کی دماغی ترقی پر بھی گہرا اثر پڑ سکتا ہے ۔ گروگرام پارس اسپتال کے ڈاکٹر ارونیش کمار نے اے این آئی کو بتایا کہ سردی اور دھند بڑھنے سے ٹھنڈ ہوا میں ڈراپ لیٹ میں کورونا وائرس کے پھیلنے کا اندیشہ سب سے زیادہ ہوتا ہے ۔

بی جے پی کی قومی ایگزیکٹو میٹنگ دو سال بعد آج ہوگی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بی جے پی کی قومی ایگزیکٹو میٹنگ دو سال بعد دہلی کے این ڈی ایم سی میں 7 نومبر کو ہوگی۔ صبح 10 بجے سے ہونے والی اس میٹنگ میں پی ایم نریندر مودی کارکنوں کو جیت کا پیغام دیں گے۔ کورونا پروٹوکول کے پیش نظر وہی مرکزی وزیر یا ممبر جو دہلی میں ہیں اس میٹنگ میں شرکت کریں گے، باقی ممبران اپنی ریاستوں سے ورچوئل میں شرکت کریں گے۔ مودی حکومت کے دوسرے دور میں یہ پہلی ایگزیکٹو میٹنگ ہے، جس میں آئندہ انتخابات کی حکمت عملی پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

ہریانہ میں، مقامی لوگوں کے لیے 75 فیصد ملازمتوں کے کوٹہ پر مہر لگا دی گئی ہے، اس تبدیلی کے ساتھ ہی یہ اصول لاگو ہوگا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہریانہ حکومت نے اپنا بڑا انتخابی وعدہ پورا کرتے ہوئے ہفتہ کو ریاست میں نجی ملازمتوں میں ریزرویشن کے اصول (ہریانہ لوکل ایمپلائمنٹ ایکٹ) کو منظوری دے دی۔ قانون کے تحت، ریاست میں نجی شعبے میں مقامی لوگوں کے لیے ملازمتوں میں 75 فیصد تک ریزرویشن لازمی ہوگا۔ تاہم، کوٹہ صرف ان ملازمتوں پر لاگو ہوگا جو ₹ 30,000 تک کی مجموعی ماہانہ تنخواہ پیش کرتے ہیں۔ مسودہ بل میں اس ریزرویشن کے لیے اجرت کی حد 50,000 روپے مقرر کی گئی تھی، جس پر صنعتی اداروں نے سخت تنقید کی تھی۔

نوئیڈا: پٹاخے پھوڑنے والوں کے خلاف کارروائی، 59 لوگوں پر مقدمہ درج

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پورے این سی آر میں پٹاخے پھوڑنے پر مکمل پابندی تھی۔ سپریم کورٹ کے حکم کے بعد دیوالی پر آتش بازی پر پابندی عائد کر دی گئی تھی۔ اس کے باوجود این سی آر سمیت پورے ہندوستان میں بڑے پیمانے پر پٹاخے پھوڑے گئے۔ ملک بھر میں سپریم کورٹ کے احکامات کی خلاف ورزی کی گئی جس کے بعد اتر پردیش کی گوتم بدھ نگر نوئیڈا پولیس نے دیوالی پر آتش بازی کرنے والوں کے خلاف سخت کارروائی کی، نوئیڈا کے ایڈیشنل ڈی سی پی رن وجے سنگھ نے کہا کہ دیوالی پر نوئیڈا اور گریٹر نوئیڈا میں لوگوں نے سپریم کورٹ کے احکامات کی خلاف ورزی کرتے ہوئے پٹاخے پھوڑے۔ اس معاملے میں ضلع میں مختلف تھانوں میں مختلف افراد کے خلاف 59 مقدمات درج کیے گئے ہیں۔

مہاراشٹر کے سابق وزیر داخلہ انِل دیشمکھ 14 دن کی عدالتی حراست میں

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق منی لانڈرنگ کیس میں گرفتار مہاراشٹر کے سابق وزیر داخلہ انِل دیشمکھ کی ضمانت کی درخواست پر سنیچر کو سماعت ہوئی۔ اسپیشل کورٹ (PMLA) نے انہیں 14 دن کی عدالتی حراست میں بھیج دیا۔ای ڈی نے منی لانڈرنگ کیس میں 12 گھنٹے سے زیادہ پوچھ گچھ کے بعد یکم نومبر کو دیشمکھ کو گرفتار کیا تھا۔منی لانڈرنگ کا یہ کیس مہاراشٹر پولیس اسٹیبلشمنٹ میں جبراً وصولی سے متعلق ہے۔ سی بی آئی نے 21 اپریل کو این سی پی لیڈر کے خلاف ایف آئی آر درج کرنے کے بعد ای ڈی نے دیش مکھ اور ان کے ساتھیوں کے خلاف جانچ شروع کی تھی۔ سی بی آئی نے دیش مکھ کے خلاف بدعنوانی اور سرکاری عہدے کے غلط استعمال کے الزام میں ایف آئی آر درج کی تھی۔

اترپردیش: شخص نے بیوی اور سسرال والوں کے خلاف درج کرائی ایف آئی آر، پاکستان کی جیت کا منایا تھا جشن

واضح ہوکہ نیوز ادارہ این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق اتر پردیش کے ضلع رام پور میں ایک شخص نے اپنی ہی بیوی اور سسرال والوں کے خلاف ایف آئی آر درج کرائی ہے اور الزام لگایا ہے کہ 24 اکتوبر کو ہونے والے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے میچ ہندوستان اور پاکستان مقابلے میں وہ مبینہ طور پر پاکستان کی جیت کے بعد جشن منا رہا تھا۔ رام پور پولیس نے اس ایف آئی آر کی تصدیق کی ہے۔پولیس سپرنٹنڈنٹ انکیت متل نے کہا کہ ایک آدمی کے ذریعے کی گئی شکایت کی بنیاد پر ہندوستانی کرکٹ ٹیم کا مذاق اڑانے کا معاملہ ہمارے جانکاری میں آنے کے بعد ایف آئی ار درج کی گئی

دہلی حکومت کا گرین پارک ملٹی لیول کار پارکنگ کے گرنے کی تحقیقات کا حکم

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کیجریوال حکومت نے گرین پارک ملٹی لیول کار پارکنگ گرنے کے واقعہ کی تحقیقات کا حکم دیا ہے اور ڈائریکٹر آف لوکل باڈیز کو 15 دنوں کے اندر اپنی رپورٹ پیش کرنے کو کہا ہے۔نائب وزیراعلیٰ منیش سسودیا ہفتے کے روز اطلاع دیتے ہوئے کہا کہ ‘کیجریوال حکومت عوام کے ٹیکس کے پیسوں کی حفاظت میں کسی بھی طرح کی کوئی کوتاہی نہیں برتے گی۔اس معاملے کا نوٹس لیتے ہوئے حکومت نے ڈائریکٹر آف لوکل باڈیز کو حکم دیا ہے کہ وہ پی ڈبلیو ڈی سے اس کی تحقیقات کرائی جائے اور 15 دن کے اندر رپورٹ پیش کریں تاکہ پارکنگ تعمیر کی خامیاں معلوم کرکے قصورواروں کے خلاف کاروائی کی جا سکے۔

آنکھیں نکال لیں گے ہاتھ کاٹ دیں گے: بی جے پی ایم پی نے پارٹی لیڈر کو یرغمال بنانے پر دھمکی دی

واضح ہو کہ ہریانہ کے بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ اروند شرما نے ہفتہ کو کانگریس کو دھمکی دیتے ہوئے کہا کہ وہ مخالف پارٹی کے اتحادی منیش گروور کی آنکھیں نکال کر اپنے ہاتھ کاٹ دیں گے ایک عوامی پروگرام میں بی جے پی ایم پی کی طرف سے دی گئی اس خوفناک دھمکی کا وہاں موجود لوگوں نے تالیوں سے خیر مقدم کیا۔ اروند شرما روہتک سے بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ ہیں یاد رہے کہ جمعہ کو روہتک ضلع میں بی جے پی کے سینئر لیڈر منیش گروور کو کلوئی گاؤں کے مندر کے احاطے میں ناراض کسانوں نے گھیر لیا اور کئی گھنٹوں تک یرغمال بنائے رکھا۔ گروور نے مرکز کے نئے زرعی قوانین کی مخالفت کرنے والوں کو بے روزگار شرابی اور برے عناصر کہا تھا۔ انہوں نے کہا تھا کہ یہ لوگ احتجاج کو طول دینے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ گروور کے بیان پر کسان برہم ہوگئے اور انہیں یرغمال بنا لیا۔

پورے خاندان کی چلی گئی جان ، ٹرین کی ٹکر سے 4 کی موت

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ایودھیا ضلع میں ہفتہ کو ٹرین کے انجن کی زد میں آکر ایک ہی خاندان کے چار افراد کی موت ہوگئی۔ حادثہ بغیر پائلٹ کے ریلوے کراسنگ پر پیش آیا۔ یہاں میاں بیوی اور دو بچے موٹر سائیکل پر جا رہے تھے۔ پھر ریلوے کراسنگ پار کرتے ہوئے یہ لوگ ٹرین کے انجن سے ٹکرا گئے۔ یہ حادثہ تھانہ مہاراج گنج کے درگا پور رام پوروا بغیر پائلٹ ریلوے کراسنگ پر پیش آیا۔ حادثہ ہفتہ کو اس وقت پیش آیا جب یہ خاندان موٹرسائیکل پر کسی رشتہ دار کے پاس جا رہا تھا۔ پھر ریلوے کراسنگ پار کرتے ہوئے یہ لوگ ٹرین کے انجن سے ٹکرا گئے۔ اس المناک حادثے میں میاں بیوی اور ان کے دو بچے جاں بحق ہوگئے۔ پولیس نے موقع پر پہنچ کر لاشوں کو تحویل میں لے لیا۔

اترپردیش : وزیر اعلی یوگی نے کہا جہاں سے پارٹی بولے گی وہاں سے الیکشن لڑنے کو تیار

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اتر پردیش کے وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے پہلی بار کہا کہ وہ آئندہ اسمبلی انتخابات 2022 میں جہاں سے بھی پارٹی ان سے کہے وہاں سے الیکشن لڑنے کے لیے تیار ہیں۔ گورکھپور میں نامہ نگاروں سے بات کرتے ہوئے سی ایم یوگی نے کہا، "میں نے ہمیشہ الیکشن لڑا ہے۔ پارٹی جہاں سے کہے گی، وہیں سے اسمبلی الیکشن لڑوں گا۔ پارٹی کے پاس اس کے لیے پارلیمانی بورڈ ہے، اس کا فیصلہ کس کو کہاں سے الیکشن لڑنا ہے۔ اسی بورڈ کی طرف سے فیصلہ کیا جاتا ہے.اسکا فیصلہ اسی بورڈ میں ہوتا ہے انہوں نے کہا کہ بی جے پی نے گزشتہ اسمبلی انتخابات میں جو کچھ بھی کہا تھا، حکومت کی تشکیل کے ان ساڑھے چار سالوں میں ہر علاقے میں اس کا مظاہرہ کیا گیا ہے انہوں نے کہا، جب ہم 2017 میں حکومت میں آئے تھے تو سب سے زیادہ خراب صورتحال امن و امان کی تھی، لیکن آج یوپی میں امن و امان کی صورتحال پورے ملک میں سب سے بہتر ہے، ساڑھے چار سال میں کوئی فساد نہیں ہوا ہے۔ دیوالی سمیت تمام تہوار پرامن طریقے سے مکمل ہوئے۔

بہار: نہیں تھم رہا زہریلی شراب کا کہرام، اب سمستی پور میں 4 لوگوں کی موت، ایک درجن سے زیادہ اسپتال میں داخل

واضح ہوکہ نیوز ادارہ این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق بہار میں زہریلی شراب کا کہرام تھمنے کا نام نہیں لے رہا ہے۔ مظفر پور، گوپال گنج، بٹیا کے بعد اب سمستی پور ضلع میں بھی جعلی شراب پینے سے چار لوگوں کی موت ہو گئی ہے۔ جبکہ ایک درجن سے زائد افراد مختلف ہسپتالوں میں داخل ہیں۔ معاملہ ضلع کے پٹوری بلاک کی روپولی پنچایت کا ہے۔ ایک بی ایس ایف اور ایک فوجی جوان بھی مرنے والوں میں شامل ہیں۔اس معاملے میں گھر والے شراب پینے کی بات سے انکار کر رہے ہیں۔ جبکہ پوسٹ مارٹم رپورٹ میں شراب نوشی کی تصدیق ہوئی ہے۔ ذرائع کے مطابق ان لوگوں نے جمعہ کی دیر رات ایک ہی جگہ سے شراب خرید کر پی تھی۔

‘وکاس کی گاڑی ریورس گیئر میں’، ایل پی جی گیس مہنگی ہونے پر راہل گاندھی کا پی ایم پر حملہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے ہفتہ کے روز ایل پی جی کی قیمتوں میں اضافے کے معاملے پر وزیر اعظم نریندر مودی کو نشانہ بنایا اور الزام لگایا کہ مودی کی ترقی کی گاڑی کا ریورس گیئر اور بریک بھی فیل ہو گئے ہیں۔ انہوں نے یہ بھی دعویٰ کیا کہ ایل پی جی کی قیمتوں میں اضافے کی وجہ سے لاکھوں خاندان چولہا جلانے پر مجبور ہیں۔کانگریس لیڈر نے ٹویٹ کیا، "وکاس کے جملوں سے کوسوں دور، لاکھوں خاندان چولہا جلانے پر مجبور۔ مودی جی کی ترقی کی گاڑی ریورس گیئر میں ہے اور بریک بھی فیل ہو چکے ہیں۔

کانپور میں زیکا وائرس کے معاملات میں اضافہ، 79 پہنچی متاثرین کی تعداد

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہفتہ کو اتر پردیش کے کانپور ضلع میں مزید 13 افراد کے متاثر ہونے کے ساتھ ہی ضلع میں زیکا وائرس کے مریضوں کی تعداد بڑھ کر 79 ہو گئی ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ کل چکیری علاقے میں 13 نئے متاثرہ مریض آئے ہیں۔ اس سے قبل جمعے کو زیکا سے متاثرہ افراد کی کل تعداد 66 تھی۔ ضلع مجسٹریٹ وشاکھ جی۔ ائیر نے کہا کہ ضلع میں زیکا وائرس کے انفیکشن کا پہلا کیس 23 اکتوبر کو ہندوستانی فضائیہ کے ایک افسر میں پایا گیا تھا، تب سے اب تک یہ تعداد بڑھ کر 79 ہو گئی ہے۔

دہلی میں غریبوں کو ملتا رہے گا مفت راشن ، کیجریوال نے کی اسکیم میں 6 ماہ کی توسیع

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کیجریوال حکومت نے دہلی کے غریبوں کو بڑی راحت دی ہے جو بڑھتی ہوئی مہنگائی سے نبردآزما ہیں۔ دہلی حکومت نے غریب خاندانوں کو مزید مفت راشن فراہم دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی مرکزی حکومت نے پردھان منتری غریب کلیان یوجنا کے ذریعے دیے جانے والے راشن کو 30 نومبر سے آگے نہ بڑھانے کا اعلان کیا ہے۔ اس سلسلے میں وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کل وزیر اعظم کو خط لکھا ہے۔ وزیر اعظم کو لکھے ایک خط میں وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا ہے کہ مرکزی حکومت اور دہلی حکومت کی مفت راشن اسکیم سے کورونا کے دور میں غریبوں کو کافی راحت ملی ہے. دونوں حکومتوں کی یہ اسکیم نومبر میں ختم ہو رہی ہے۔ ملک میں اس وقت مہنگائی کمر توڑ رہی ہے۔ عام آدمی کو دو وقت کی روٹی ملنا مشکل ہو رہا ہے۔ کورونا کے دور میں بہت سے لوگوں کی نوکریاں چلی گئیں اور ان کے پاس کمانے کا کوئی ذریعہ نہیں ہے۔ میں وزیر اعظم سے درخواست کرتا ہوں کہ مرکزی حکومت لوگوں کو اضافی مفت راشن دینے کی اس اسکیم کو چھ ماہ تک بڑھا دے۔

دارالعلوم دیوبند آنے پر کسی کے لیے کوئی روک نہیں،انتخابی موسم میں ذمے داران سیاسی رہنماؤں سے نہیں ملتے،اویسی سے نہ ملنے پر مفتی ابوالقاسم نعمانی کا وضاحتی بیان

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مجلس اتحاد المسلمین کے سربراہ بیرسٹر اسد الدین اویسی کو دارالعلوم دیوبند میں داخلہ کی اجازت نہ ملنے پر جاری بحث مباحثہ کے بیچ ادارے کے مہتمم مولانا مفتی ابوالقاسم نعمانی نے وضاحتی بیان دیا ہے،انھوں نے کہا ہے کہ دارالعلوم دیوبند کے دروازے ہمیشہ سبھی کے لئے کھلے ہیں، جس کا جی چاہے اور جب چاہے وہ یہاں آ سکتا ہے؛ لیکن ادارے کی پالیسی کے تحت انتخابی دور میں سیاسی لیڈران کو یہاں آمد کی اجازت نہیں ہوتی ہے۔ آل انڈیا مجلس اتحادالمسلمین کے قومی صدر و رکن پارلیمنٹ اسد الدین اویسی کی دارالعلوم دیوبند آمد کے سلسلے میں بھی اسی موقف کا اظہار کیا گیا ہے۔نامہ نگار سے گفتگو کرتے ہوئے مولانا مفتی ابوالقاسم نعمانی نے بتایا کہ حال ہی میں اسد الدین اویسی سہارنپور اور مظفر نگر کے سیاسی دوروں پر آئے تھے اور دونوں مقامات پر انہوں نے باضابطہ انتخابی جلسوں سے خطاب کیا ۔ اسی طرح ملک کے دیگر لیڈران کے بھی یوپی میں سیاسی دورے شروع ہو گئے ہیں۔ اس سلسلے میں ہمارا سابقہ موقف واضح ہے کہ الیکشن کے دور میں ادارے میں سیاسی رہنماؤں کی آمد کی اجازت نہیں ہے، اسی کے تحت اسد الدین اویسی کی آمد کے سلسلے میں گفتگو کرنے آئے لوگوں کے سامنے بھی ادارہ کے مذکورہ موقف کا ہی اظہار کیا گیا ہے۔

افریقی ملک سیرا لیون کے دارالحکومت فری ٹاؤن میں تیل سے بھرے ٹینکر اور لاری میں تصادم، کم از کم 91 افراد ہلاک

واضح ہوکہ بی بی سی میں شائع رپورٹ کے مطابق مغربی افریقہ کے ملک سیرا لیون کے دارالحکومت فری ٹاؤن میں ایک آئل ٹینکر اور لاری کے درمیان تصادم کے نتیجے میں ہونے والے بڑے دھماکے میں کم از کم 91 افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔ایندھن کے گرنے سے آگ لگی جس نے ایک مصروف شاہراہ پر کھڑے افراد اور گاڑیوں کو اپنی لپیٹ میں لے لیا ،مقامی میڈیا پر نشر ہونے والی فوٹیج میں ٹینکر کے ارد گرد گلیوں میں بری طرح جلی ہوئی لاشیں دکھائی دے رہی تھیں۔صدر جولیس ماڈا بایو نے کہا ہے کہ وہ اس ’خوفناک آتشزدگی اور جانوں کے نقصان پر بہت پریشان ہیں۔ایک ٹویٹ میں انھوں نے کہا کہ حکومت ’متاثرہ خاندانوں کی مدد کے لیے سب کچھ کرے گی۔فری ٹاؤن کے میئر یونی اکی ساویر نے کہا ہے کہ اس بارے میں افواہیں تھیں کہ ’100 سے زیادہ افراد نے اپنی جانیں کھوئی ہیں۔سرکاری مردہ خانے میں 90 سے زائد لاشیں موصول ہونے کی اطلاعات ہیں جبکہ ہسپتالوں اور صحت کے مراکز میں تقریباً 100 افراد زیر علاج ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button