اہم خبریںٹیکنالوجیموبائل ،لیپ ٹاپ، فیچرس

موبائل فون کو CCTV کیمرہ کیسے بنائیں؟ 24 گھنٹوں کر سکتے ہیں گھر کی نگرانی، یہاں جانیں طریقہ

اگر آپ اکثر گھر سے باہر رہتے ہیں، تو کچھ Apps کی مدد سے اپنے گھر کو نگرانی میں رکھ سکتے ہیں

موبائل ایپ / Mobile Apps سے بھی 24 گھنٹے کر سکتے ہیں گھر کی نگرانی، سی سی ٹی وی کی نہیں پڑے گی ضرورت

آج کل شہر کو کون پوچھے؟ گاوں میں بھی سی سی ٹی وی کیمرے نظر آرہے ہیں۔ پہلے لوگ صرف اپنے دفاتر یا دکانوں میں کیمرے لگاتے تھے لیکن اب لوگوں نے اپنے گھروں میں بھی کیمرے لگانا شروع کردیئے ہیں حالانکہ سی سی ٹی وی کیمرے لگانا نہ تو آسان ہے اور نہ ہی سستا ہے۔ جس کی وجہ سے بہت سے لوگ چاہتے ہوئے بھی اپنے گھروں میں سی سی ٹی وی کیمرے نہیں لگا پاتے۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

لیکن اگر ہم آپ کو بتائیں کہ آپ اپنی غیر موجودگی میں موبائل ایپ کی مدد سے اپنے گھر کی نگرانی کر سکتے ہیں تو آپ کو مضحکہ خیز لگے گا۔ لیکن ایسا حقیقت میں ممکن ہے کہ آپ اپنے گھر کی تصویر بھی ایپ سے ہی دیکھ سکیں۔

اگر آپ اکثر گھر سے باہر رہتے ہیں، تو آپ کچھ ایپس کی مدد سے اپنے گھر کو نگرانی میں رکھ سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں ان کے بارے میں…

پروٹون وی پی این -ProtonVPN – اینڈرائیڈ کے لیے بہت سی وی پی این سروسز دستیاب ہیں۔ لیکن آپ بغیر کسی بینڈوتھ کی حد کے مفت میں ProtonVPN استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ سیکورٹی اور رازداری پر زیادہ توجہ دیتا ہے۔ یہ آپ کی سرگرمی کو ٹریک یا ریکارڈ نہیں کرتا ہے۔ یہ آپ کو پوری دنیا میں اپنے سینکڑوں سرور فراہم کرتا ہے۔ اس کا ‘محفوظ کور’ آپ کی رازداری کو برقرار رکھتا ہے یہاں تک کہ اگر VPN اینڈ پوائنٹ سرور سے سمجھوتہ کیا گیا ہو۔

یہ بھی پڑھیں

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

۔Many thing – اگر آپ کو لگتا ہے کہ گھر میں سی سی ٹی وی کیمرہ لگانا ایک مہنگی سرمایہ کاری ہوگی تو اس کے لیے آپ اپنے گھر میں موجود پرانے اسمارٹ فونز کی مدد لے سکتے ہیں۔ آپ کا پرانا فون صرف اسی صورت میں CCTV بن جائے گا لیکن یہ تب ممکن ہوگا جب اس کا کیمرہ درست ہوگا۔ پرانے فون کو سی سی ٹی وی کیمرہ بنانے کے لیے اس میں وائی فائی ہونا ضروری ہے۔ اس کے لیے آپ کو بس ایک صحیح ایپ کی ضرورت ہے اس کے علاوہ آپ کو کچھ خرچ نہیں کرنا پڑے گا۔

۔ManeyThing ایک ایسی ایپ ہے جس کی سروس بالکل مفت ہے۔ یہ حرکت یا آواز کا پتہ لگا سکتا ہے، اور ساتھ ہی کچھ عجیب و غریب ظاہر ہونے پر آپ کو الرٹ بھیج سکتا ہے۔ آپ اپنے مین ہینڈ سیٹ پر کیپچر شدہ لائیو سٹریمز کو واضح طور پر دیکھ سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

Ava-24/7 Accessibility- Ava
ہر اس شخص کے لیے مفید ایپ ہے جسے سننے میں دشواری ہے۔ یہ سامنے والے شخص کی بات سنتا ہے اور اسے اسکرین پر دکھاتا ہے۔ متبادل طور پر، اگر آپ کسی ایسے شخص سے بات کر رہے ہیں جن کو سننے میں دشواری ہے، تو آپ انہیں اس کا متنی ورژن بھی دکھا سکتے ہیں جو آپ کہہ رہے ہیں۔ Ava آپ کی آواز سیکھ سکتا ہے، لہذا یہ بہتر طریقے سے تعین کر سکتا ہے کہ آپ بول رہے ہیں یا کوئی اور۔

Cerberus Personal Safety – Cerberus Personal Safety
ایک مفید ایپ ہے۔ یہ آپ کو اپنے دوستوں اور خاندان کے ساتھ حقیقی وقت کی جگہ کا اشتراک کرنے کی اجازت دیتا ہے، تاکہ آپ ان کے ساتھ اپنے اور اپنے گھر کے مقام کا اشتراک کر سکیں۔ اس پر موجود نقشہ براؤزر میں بھی کھلتا ہے، لہذا آپ کے خاندان کو اسے استعمال کرنے کے لیے کسی ایپ کو انسٹال کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

یہ بھی پڑھیں

آدھار کارڈ فرنچائز: مفت میں آدھار سینٹر کی فرنچائز لے کر بڑی رقم کمائیں! یہ ہے طریقہ

۔TravelSafe- TravelSafe بحران کے وقت اہم معلومات کو تیزی سے تلاش کرنے کے لیے ایک بہترین ایپ ہے، خاص طور پر جب آپ بیرون ملک سفر کر رہے ہوں۔ Travel Safe Pro دنیا بھر میں تمام ہنگامی خدمات کے بارے میں معلومات کی فہرست دیتا ہے اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ کسی ہنگامی صورت حال میں آپ کو فوری رسائی حاصل ہو۔

اس میں پولیس، طبی اور فائر سروسز، مسافر کے گھر کے لیے سفارت خانے کے رابطہ نمبر بھی شامل ہیں۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button