Techاہم خبریںتازہ تریندہلیقومی خبریں

ملازمین کے لیے خوشخبری، نو گنا بڑھائی جا سکتی کم از کم پنشن ، ایک ہزار کی بجائے 9 ہزار ملے گا


کافی عرصے سے پنشنرز کی جانب سے کم از کم پنشن بڑھانے کی بات ہو رہی تھی۔ پنشن میں اضافے کا معاملہ ماضی میں بھی کئی بار زیر بحث رہا ہے۔ پارلیمنٹ کی اسٹینڈنگ کمیٹی نے بھی اس حوالے سے تجاویز دی ہیں اور بتایا جا رہا ہے کہ کم از کم پنشن بڑھانے کا فیصلہ کمیٹی کی سفارشات کی بنیاد پر کیا جا رہا ہے۔

حکومت کی EPFO کی پنشن اسکیم کے سبسکرائبر کو تحفہ ملنے والا ہے۔ اس اسکیم کے تحت کم از کم پنشن میں نو گنا اضافہ کرنے کی بات ہو رہی ہے۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو ای پی ایس سے وابستہ لوگوں کو نو ہزار روپے ملیں گے۔


بتایا جاتا ہے کہ فروری میں ہونے والی میٹنگ میں وزارت محنت پنشن بڑھانے سے متعلق کوئی فیصلہ لے سکتی ہے۔اس کے ساتھ ہی اس اجلاس میں نئے ویج کوڈ کے حوالے سے بھی فیصلہ کیا جا سکتا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ اس میٹنگ کا مرکزی موضوع ملازمین کی پنشن سکیم کے تحت پنشن میں اضافہ کرنا ہے۔


پنشنرز ایک عرصے سے مطالبہ کر رہے ہیں کہ پنشن میں اضافہ کیا جائے۔ اس پر کئی بار بحث ہوئی۔ پارلیمنٹ کی اسٹینڈنگ کمیٹی نے تجویز دی اور بتایا گیا کہ پنشن میں اضافے کا فیصلہ کمیٹی کی سفارش پر کیا جائے گا۔

تاہم مارچ 2021 میں پنشن میں اضافے سے متعلق پارلیمنٹ کی اسٹینڈنگ کمیٹی نے تجویز دی تھی کہ کم از کم پنشن ایک ہزار سے بڑھا کر تین ہزار کر دی جائے۔ لیکن پنشنرز کا کہنا ہے کہ اسے ایک ہزار سے بڑھا کر نو ہزار کیا جائے، تب ہی ای پی ایس سے وابستہ پنشنرز حقیقی معنوں میں مستفید ہوں گے۔


پارلیمنٹ کی اسٹینڈنگ کمیٹی نے تجویز دی کہ کسی شخص کی کم از کم پنشن اس کی آخری تنخواہ سے طے کی جائے۔ ریٹائرمنٹ سے پہلے ملازم کو دی جانے والی آخری تنخواہ کو بنیاد سمجھا جائے گا اور کم از کم پنشن دی جائے گی۔فروری میں ہونے والی وزارت محنت کی اس میٹنگ میں پارلیمنٹ کی اسٹینڈنگ کمیٹی کی طرف سے دی گئی تجویز پر غور کیا جائے گا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button