بہارتازہ خبرکشن گنجمشرقی بنگال

مغربی بنگال کے سلی گوڑی میں پکڑا گیا جاسوس، چلاتا تھا ٹوٹو، اور فوج کی معلومات بھیجتا تھا پاکستان

مغربی بنگال کے سلی گوڑی میں پکڑا گیا جاسوس، چلاتا تھا ٹوٹو، اور فوج کی معلومات بھیجتا تھا پاکستان

ریاستی پولیس کی اسپیشل ٹاسک فورس (ایس ٹی ایف) نے مغربی بنگال کے سلی گوڑی میں ایک پاکستانی جاسوس کو گرفتار کیا ہے۔ ایس ٹی ایف کے ڈی ایس پی سدیپ بھٹاچاریہ نے ملزم جاسوس کی گرفتاری کی تصدیق کی ہے۔ گرفتاری کے بعد ایس ٹی ایف نے ملزم کو جلپائی گوڑی کی عدالت میں پیش کیا۔ جہاں سے جج نے اسے 14 دن کے لیے تحویل میں رکھنے کا حکم دیا۔

ذرائع سے موصولہ اطلاعات کے مطابق ملزم کا نام گڈو کمار ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ وہ تفتیشی ایجنسی کے ساتھ مکمل تعاون نہیں کر رہے ہیں جس کی وجہ سے تفتیش میں دشواری ہو رہی ہے۔ لیکن، تفتیشی ایجنسی سخت پوچھ گچھ کرکے معلومات اکٹھی کرنے میں مصروف ہے۔ یہ بھی پتہ چلا ہے کہ ملزم بہار کے موتیہاری (مشرقی چمپارن) کا رہنے والا ہے۔

ایس ٹی ایف ذرائع کے مطابق گڈو کے بارے میں معلومات مرکزی ایجنسی سے ریاستی پولیس کو دی گئی تھیں۔ اس کی بنیاد پر ایس ٹی ایف نے گڈو کے موبائل کو ٹریس کرنا شروع کر دیا۔ بتایا جاتا ہے کہ ملزم سلی گڑی میں کرائے کے مکان میں رہتا تھا اور ٹوٹو چلاتا تھا۔ وہ مکمل کے ساتھ

ذرائع کے مطابق وہ تقریباً 2 سال سے سلی گوڑی اور آس پاس کے علاقوں میں فوجی کیمپوں کی معلومات پاکستان بھیجتا تھا اور اس کے لیے پیسے بھی لیتا تھا۔ سرحدی علاقے کے اضلاع سے حالیہ دنوں میں یہ دوسری گرفتاری ہے۔ اس سے قبل 3 نومبر کو پاکستانی نژاد خاتون فریدہ ملک کو کشن گنج ضلع کے گلگلیہ تھانہ علاقے سے گرفتار کیا گیا تھا۔ وہ کشن گنج کے راستے نیپال جا رہی تھی۔

سورس :- نیوز 18

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button