اہم خبریںتعلیم و روزگارسنڈے اسپیشل

محکمہ ڈاک میں دسویں پاس کے لیے 38926 آسامیوں پر بھرتی ، انتخاب بغیر امتحان کے ہو گا

انڈیا پوسٹ ان بے روزگار نوجوانوں کے لیے سنہری موقع لے کر آیا ہے جو سرکاری نوکریوں کی تلاش میں ہیں۔ انڈیا پوسٹ نے 38926 گرامین ڈاک سیوک (GDS) آسامیوں کے لیے بھرتی کا نوٹیفکیشن جاری کیا ہے۔

انڈیا پوسٹ کی اس بھرتی میں 10ویں پاس امیدوار درخواست دے سکتے ہیں۔ پوسٹ آفس کی اس بھرتی میں ملک کی تمام ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں بھرتی ہوگی۔

انڈیا پوسٹ GDS کی اس بھرتی میں درخواست دینے کے خواہشمند امیدوار سرکاری ویب سائٹ سے آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ درخواست کی عمر 40 سال سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے۔

انتخاب بغیر امتحان کے ہوگا :

انڈیا پوسٹ کی اس بھرتی کے لیے درخواست کا عمل 2 مئی 2022 سے شروع ہو گیا ہے۔ جی ڈی ایس بھرتی کے لیے درخواستیں 5 جون 2022 تک لی جائیں گی۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار انڈیا پوسٹ کی ویب سائٹ http://indiapostgdsonline.gov.in کے ذریعے آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

اس بھرتی میں اہل امیدواروں کا انتخاب بغیر امتحان کے براہ راست 10ویں کی مارک شیٹ کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ میرٹ لسٹ دسویں کے امتحانی نمبروں کی بنیاد پر تیار کی جائے گی۔

Indian Post Office

انڈیا پوسٹ کی اس بھرتی میں، جی ڈی ایس کی پوسٹ کے ساتھ، برانچ پوسٹ ماسٹر (بی پی ایم)، اسسٹنٹ پوسٹ ماسٹر (اے بی پی ایم) اور ڈاک سیوک کے عہدوں کے لیے اہل امیدواروں کا انتخاب کیا جانا ہے۔

تنخواہ : BPM کو 12000 روپے ماہانہ، ABPM/GDS کو 10000 روپے ماہانہ دیا جائے گا۔

دیگر شرائط: امیدوار جی ڈی ایس کی پوسٹ پر بھرتی کے لیے سائیکل چلانے کے قابل ہونا چاہیے۔ موٹرسائیکل یا سکوٹر چلانے والے امیدوار بھی درخواست دینے کے اہل تصور کیے جائیں گے۔

بحوالہ : ہندوستان

یہ بھی پڑھ سکتے

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button