اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبین الاقوامی خبریںتازہ ترینسائنس و ٹیکنالوجی و کلائمیٹقومی خبریں

مارکیٹ میں دھوم مچانے آ رہا ہے (VIVO) کا نیا اسمارٹ فون، جانئیے قیمت اور فیچرز

جنوری 2022 کے پہلے ہفتے مارکیٹ میں دھوم مچانے آ رہا ہے (VIVO) کا نیا اسمارٹ فون، Vivo V23،جانئیے قیمت اور فیچرز

میڈیا رپورٹس کے مطابق V23 پرو 64 میگا پکسل پرائمری کیمرے سے لیس ہوگا۔

ویوو / Vivo V23e کی خصوصیات کے بارے میں بات کرتے ہیں کہ اس میں 2400 x 1080 پکسلز اسکرین ریزولوشن کے ساتھ 6.44 انچ کا Full HD + AMOLED ڈسپلے ہے۔ سٹوریج کی بات کریں تو اسے مائیکرو ایس ڈی کارڈ کے ذریعے 1TB تک بڑھایا جا سکتا ہے۔

موبائل میں 4500 ایم اے ایچ کی بیٹری دی گئی ہے، یہ فاسٹ چارجنگ ٹیکنالوجی کو سپورٹ کرتی ہے۔ سیلفی اور ویڈیو کالنگ کے لیے ڈیوائس کے سامنے 44 میگا پکسل کا سنیپر ہے۔ پچھلے حصے میں ایک ٹرپل کیمرہ سیٹ اپ ہے

ویوو (Vivo) کا نیا اسمارٹ فون ہندوستانی مارکیٹ میں دھوم مچانے آرہا ہے۔ Vivo اپنا Vivo-V23 Pro اسمارٹ فون لانچ کرنے جا رہا ہے۔میڈیا رپورٹس کے مطابق V23 پرو 64 میگا پکسل پرائمری کیمرے سے لیس ہوگا۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ پچھلے مہینے ہی کمپنی نے Vivo V23e کو تھائی لینڈ میں لانچ کیا ہے۔ ایسی قیاس آرائیاں کی جا رہی تھیں کہ کمپنی دسمبر کے آخر تک بھارت میں V23 سیریز شروع کر سکتی ہے۔

91 موبائل (91 mobiles) کی نئی رپورٹ کے مطابق ذرائع سے معلوم ہوا ہے کہ Vivo V23 Pro کو ہندوستانی مارکیٹ میں جنوری 2022 میں لانچ کیا جا سکتا ہے۔ یہ Vivo اسمارٹ فون 64 میگا پکسل پرائمری کیمرے سے لیس ہوگا۔ ابھی تک Vivo V23 Pro, V2132 کے ماڈل نمبر کے علاوہ کوئی خاص بات سامنے نہیں آئی ہے۔ اسے اسی سال ستمبر کے مہینے میں IMEI ڈیٹا بیس پر دیکھا گیا تھا۔ Vivo V23 Pro کے Vivo V23e 5G پر ایک اہم اپ گریڈ ہونے کی امید ہے۔ جسے کمپنی نے گزشتہ ماہ تھائی لینڈ میں لانچ کیا تھا۔

ویوو / Vivo V23e کی خصوصیات کے بارے میں بات کرتے ہیں کہ اس میں 2400 x 1080 پکسلز اسکرین ریزولوشن کے ساتھ 6.44 انچ کا Full HD + AMOLED ڈسپلے ہے۔ سٹوریج کی بات کریں تو اسے مائیکرو ایس ڈی کارڈ کے ذریعے 1TB تک بڑھایا جا سکتا ہے۔سیکیورٹی کے لیے ایک آن اسکرین فنگر پرنٹ سینسر بھی ہے۔ موبائل میں 4500 ایم اے ایچ کی بیٹری دی گئی ہے، یہ فاسٹ چارجنگ ٹیکنالوجی کو سپورٹ کرتی ہے۔ سیلفیز اور ویڈیو کالنگ کے لیے ڈیوائس کے سامنے 44 میگا پکسل کا سنیپر ہے۔ پچھلے حصے میں ایک ٹرپل کیمرہ سیٹ اپ ہے جس میں f/1.8 اپرچر کے ساتھ 50-میگا پکسل کا مین سینسر، f/2.2 یپرچر والا 8-میگا پکسل وائڈ اینگل سینسر، اور f/2.4 یپرچر کے ساتھ 2-میگا پکسل کا سینسر ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button