Featuredاہم خبریں

صرف لائن میں کھڑے ہو کر روزانہ 16 ہزار کماتا ہے یہ شخص، کمانے کا ہے یہ زبردست آئیڈیا

  • لائن میں کھڑے ہوکر روزانہ 16 ہزار روپے کماتا ہے یہ شخص
  • فریڈی نامی یہ شخص یہ کام 3 سال سے کر رہا ہے اور سب سے اچھی بات یہ ہے کہ اس نے اس کام کو اپنا کاروبار بنا لیا ہے۔
  • صرف 1 گھنٹہ لائن میں کھڑے ہونے کے لیے 2 ہزار روپے فیس لیتے ہیں ۔

پیشہ ورانہ دنیا میں کہاوت ہے ” To Create a Need مطلب ضرورت پیدا کرو ” ۔ اگر آپ کے پاس نوکری نہیں ہے تو آپ کو سوچنا ہوگا کہ ہم کیا کریں تاکہ ہمیں نوکری مل جائے۔ یوں تو لوگ کئی طرح کے کام کرتے ہیں لیکن ایک شخص نے ایسا دماغ لگایا کہ پوری دنیا اسے واہ واہ کہنے لگی۔ دراصل آج ہم آپ کو ایک ایسے ہی شخص کے بارے میں بتانے جارہے ہیں جو لائن میں کھڑے ہوکر روزانہ 16 ہزار روپے کماتا ہے۔ جی ہاں! یہ مکمل سچ ہے۔

مرر کی ایک رپورٹ کے مطابق فریڈی بیکٹ نامی شخص کو ایسا آئیڈیا آیا جس سے وہ روزانہ کھڑے ہو کر 16 ہزار روپے کماتا ہے۔فریڈی یہ کام 3 سال سے کر رہا ہے اور سب سے اچھی بات یہ ہے کہ اس نے اس کام کو اپنا کاروبار بنا لیا ہے۔

جو لوگ لائن میں کھڑے ہونا پسند نہیں کرتے وہ فریڈی کے ساتھ مل جاتے ہیں۔ فریڈی ان کے لیے لائن میں کھڑا ہوتا ہے اور ان کا کام کرتا ہے اور بدلے میں اسے پیسے ملتے ہیں۔ میوزک کنسرٹس کے ٹکٹ ہوں یا کھیلوں کے ٹورنامنٹس، فریڈیز لندن میں رہ کر یہ سہولیات فراہم کرتا ہے۔ اپنی ملازمت کے حوالے سے فریڈی نے بتایا کہ وہ صرف 1 گھنٹہ لائن میں کھڑے ہونے پر 2 ہزار روپے فیس لیتے ہیں ۔ کئی بار ایسا ہوتا ہے کہ وہ اس کام سے روزانہ 15 سے 16 ہزار روپے کما لیتا ہے۔ ایسے میں وہ ایک مہینے میں بڑی رقم کما لیتا ہے۔ یہ فریڈی کا دماغ ہے جس کا استعمال کرتے ہوئے وہ آج ایسے کام سے پیسے کما رہا ہے جو لوگوں کے لیے بہت عام ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button