مہاراشٹرا ،ممبئی

شیو سینا کے باغی ایم ایل اے کا دعویٰ- ‘مہاراشٹر واپس آنے کے لیے محفوظ محسوس نہیں کر رہے ہیں

شیوسینا نے 16 باغی ایم ایل اے کو ان کی رکنیت سے نااہل قرار دینے کا نوٹس جاری کیا ہے۔ پارٹی وہپ سنیل پربھو نے شیوسینا کے تمام ایم ایل ایز کی میٹنگ بلائی تھی۔ یہ نوٹس اجلاس میں عدم شرکت کی وجہ سے جاری کیا گیا ہے۔

ممبران اسمبلی سے کہا گیا ہے کہ وہ 27 جون کی شام 5.30 بجے تک میٹنگ میں شرکت نہ کرنے کی وجوہات اور اس سے متعلق دستاویزات کے ساتھ تحریری جواب دیں۔

تاہم ایکناتھ شندے کے حمایت یافتہ ایم ایل اے دیپک کیسرکر نے زوم کے ذریعے پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے اس پر کہا، "ہم شیوسینا ہیں، ہم نے ابھی ایک نیا گروپ بنایا ہے۔ ہمارے پاس پارٹی کی طاقت کا دو تہائی حصہ ہے۔ ہم نے ایکناتھ شندے کو منتخب کیا۔ ہمارے لیڈر کے طور پر۔” میٹنگ میں شرکت کے لیے وہپ جاری نہیں کیا جاتا ہے۔ یہ صرف ودھان سبھا میں جائز ہے۔”

انہوں نے کہا، "وہ ہمیں نوٹس جاری کر کے دھمکیاں دینے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ہمیں جاری کیے گئے نوٹس کا ہم قانونی جواب دیں گے۔ ہم اسمبلی میں اکثریت ثابت کر سکتے ہیں۔ ہم نے شیو سینا کو نہیں چھوڑا ہے۔ ہماری پارٹی میں 55 ایم ایل اے ہیں، 16.” ایم ایل اے فیصلہ کیسے لے سکتے ہیں؟”

باغی ایم ایل اے دیپک کیسرکر نے کہا، "ہم کسی دوسری پارٹی میں ضم نہیں ہوں گے۔ جہاں تک بالاصاحب ٹھاکرے کا نام استعمال کرنے کا تعلق ہے، ہم قواعد کی جانچ کریں گے اور تبدیلیوں پر غور کریں گے۔ ہمارے پاس نمبر ہیں لیکن ہم مہاراشٹر واپس آنے کے لیے محفوظ محسوس نہیں کر رہے ہیں ۔”

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button