اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبہارپٹنہتازہ ترینقومی خبریں

سی ایم نتیش رہ گئے حیران، جب لڑکی نے کہا- میرے پاس خودکشی کے علاوہ کوئی راستہ نہیں

سی ایم نتیش رہ گئے حیران، جب لڑکی نے کہا- میرے پاس خودکشی کے علاوہ کوئی راستہ



جنتا دربار میں سی ایم نتیش کمار مسلسل شکایت کنندگان کے مسائل سن رہے ہیں اور انہیں فوری طور پر حل بھی کر رہے ہیں۔  شکایت کنندگان کی بڑی تعداد اپنے مسائل لے کر پہنچتی ہے۔


مکمل خبر پڑھیں..


پٹنہ: نئے سال میں پہلی بار جنتا دربار میں سی ایم نتیش نے شرکت کی۔ عوامی عدالت میں شکایت کنندگان وزیر اعلیٰ سے انصاف کی التجا کر رہے ہیں۔ لوگوں کی شکایات سننے کے بعد سی ایم نتیش وہاں موجود عہدیداروں کو ضروری ہدایات دے رہے ہیں۔  اس دوران ایک ایسا معاملہ سامنے آیا جسے سن کر نتیش کمار بھی پریشان ہوگئے۔
دراصل ایک لڑکی عوامی عدالت میں آئی تھی۔ لڑکی نے پہلے اپنا مسئلہ بیان کیا لیکن سی ایم نتیش کو کچھ سمجھ نہیں آیا۔پھر پوچھا کہ بتاؤ کیا مسئلہ ہے؟  پھر اس لڑکی نے کہا کہ میرا ریپ ہوا ہے لیکن آج تک پولیس نے کوئی کارروائی نہیں کی۔  IO فون نہیں اٹھاتا اور نہ ہی کیس کا سٹیٹس بتاتا ہے۔


عصمت دری کی خبر سن کر نتیش کمار پریشان ہو گئے۔انہوں نے کہا کہ زیادتی کا معاملہ ہے، کیا پولیس کارروائی نہیں کر رہی؟  اس کے بعد انہوں نے فوراً ڈی جی پی کو فون کیا اور کہا کہ نوبت پور کی ایک لڑکی آئی ہے۔اس کی عصمت دری کی گئی ہے۔  پٹنہ کے روپس پور تھانے میں معاملہ درج ہے۔ کوئی کارروائی نہیں ہو رہی ہے ۔ فوری طور پر سب کو بلائیں اور کارروائی کریں۔اس کے بعد نتیش کمار نے متاثرہ لڑکی کو ڈی جی پی کے پاس بھیج دیا۔
بتا دیں کہ وزیراعلیٰ کا جنتا دربار پروگرام ہر ماہ کے پہلے تین سوموار منعقد ہوتا ہے۔وزیر اعلیٰ ایک دن میں بہت سے لوگوں سے ملتے ہیں اور ان کے مسائل سنتے ہیں۔  ہر پیر کو مختلف محکموں کے مسائل لیے جاتے ہیں۔ جس دن جس محکمہ کا مسئلہ عوام کی عدالت میں سنا جاتا ہے، اس دن اس محکمے کے تمام افسران اور وزراء حاضر ہوتے ہیں۔


پہلا پیر: ہوم ریونیو اور لینڈ ریفارمز، جیل، امتناع شراب ، ایکسائز رجسٹریشن ڈیپارٹمنٹ، مانیٹرنگ ڈیپارٹمنٹ اور مائنز اینڈ جیالوجی ڈیپارٹمنٹ کے معاملات کو لئے جاتے ہیں ۔


دوسرا پیر: صحت، تعلیم، سماجی بہبود، پسماندہ انتہائی پسماندہ محکمہ، سائنس اور ٹیکنالوجی، انفارمیشن ٹیکنالوجی، آرٹ کلچر، فنانس، لیبر ریسورسز اور دیگر محکمہ سے متعلق معاملات لئے جاتے ہیں ۔


تیسرا پیر: دیہی ترقی، دیہی کام، پنچایتی راج، توانائی، سڑک کی تعمیر، پی ایچ ای ڈی، گنے کی ترقی، کوآپریٹیو، جانوروں اور ماہی پروری کے وسائل، آبی وسائل، معمولی آبی وسائل، شہری ترقی، اطلاعات اور تعلقات عامہ کا محکمہ، جنگلات اور ماحولیات، عمارت۔ تعمیرات اور دیگر محکمے۔


جنتا دربار میں کورونا کے رہنما خطوط پر سختی سے عمل کیا جا رہا ہے۔  باہر سے عوامی عدالت میں آنے والے تمام شکایت کنندگان کی کورونا جانچ کے ساتھ ویکسینیشن بھی کی جا رہی ہے۔  اگرچہ پہلے عوام کی بڑی تعداد عوامی دربار میں پہنچتی تھی لیکن اب کورونا کی وجہ سے محدود تعداد میں لوگوں کو ہی آنے کی اجازت دی گئی ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button