بہارپورنیہ

سیمانچل میں نتیش – لالو پر خوب برسے امت شاہ، نتیش کمار کے ‘دھوکے’ کی کہانی سنائی، لالو یادو کو بھی خبردار کیا

بہار میں امیت شاہ : بہار کے پورنیہ میں "جن بھاونا "ریلی سے خطاب کرتے ہوئے وزیر داخلہ امت شاہ نے آر جے ڈی صدر لالو یادو اور بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار دونوں پر کافی حملے کیے۔ لیکن نتیش کمار سب سے زیادہ وقت تک ان کے نشانے پر رہے۔ اس سلسلے میں امیت شاہ نے سی ایم نتیش کے سیاسی کردار پر بھی سوال اٹھائے۔

خاص باتیں :

میرے بہار آنے سے لالو-نتیش کی جوڑی کے پیٹ میں درد: امت شاہ

نتیش کمار نے پی ایم بننے کے لیے پیٹھ میں چھرا گھونپا: امت شاہ

پی ایم بننے کے لیے آر جے ڈی-کانگریس کی گود میں بیٹھے نتیش-امیت شاہ

پورنیہ ۔ مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ بہار کے دورے پر ہیں۔ سیمانچل علاقے کے پورنیا میں ریلی سے خطاب کرتے ہوئے امیت شاہ نے ایک طرح سے لوک سبھا انتخابات 2024 کے لیے انتخابی مہم شروع کر دی ہے۔ اس جلسہ عام میں انہوں نے آر جے ڈی صدر لالو پرساد یادو پر سخت حملہ کیا۔ لیکن، وزیر اعلیٰ نتیش کمار سب سے زیادہ ان کے نشانے پر تھے۔ امیت شاہ نے لالو یادو کو خبردار کیا کہ انہیں سی ایم نتیش کمار سے محتاط رہنا چاہئے کیونکہ وہ کسی بھی وقت انہیں دوبارہ دھوکہ دے سکتے ہیں۔ اس دوران امیت شاہ نے سی ایم نتیش کمار کے سیاسی کردار پر بھی سوال اٹھائے اور ان کے ‘دھوکے کی کہانی’ بھی سنائی۔

نتیش کمار دھوکہ دینے کے لیے جانے جاتے ہیں- امیت شاہ نے کہا، نتیش کمار نے جارج فرنینڈس کو بھی دھوکہ دیا۔ جب ان کی طبیعت خراب ہوئی تو اس کے بعد اسے ہٹانے میں کوئی وقت نہیں لگا۔ پھر پہلی بار لالو یادو کو دھوکہ دیا اور بی جے پی کے ساتھ آئے۔ اس دوران اس نے رام ولاس پاسوان کو بھی دھوکہ دیا۔ شرد یادو کو بھی دھوکہ دیا گیا۔ پھر بی جے پی کو دھوکہ دیا اور لالو جی کے ساتھ چلے گئے۔ اس کے بعد لالو جی کو پھر سے دھوکہ دیا اور بی جے پی کے ساتھ آگئے۔ اس کے بعد وزیر اعظم بننے کی خواہش کے ساتھ بی جے پی کو دھوکہ دے کر لالو یادو کے ساتھ چلے گئے ہیں۔

بہار کے مینڈیٹ کو دھوکہ دیا گیا۔

امیت شاہ نے کہا کہ بہار میں خود غرضی اور طاقت کی سیاست حاوی ہے۔ پی ایم بننے کے لیے نتیش کمار نے بھارتیہ جنتا پارٹی کی پیٹھ میں چھرا گھونپا اور آر جے ڈی-کانگریس کی گود میں بیٹھ گئے۔ نتیش کمار دھوکہ دہی کے لیے جانے جاتے ہیں۔ پہلے لالو، جارج، پاسوان نے سب کو دھوکہ دیا اور اب بہار کے مینڈیٹ کے ساتھ دھوکہ کیا۔ امت شاہ نے کہا، بہار کے لوگوں نے مودی کے نام پر دیا۔ کم سیٹیں جیت کر بھی بی جے پی نے شرافت دکھا کر نتیش کمار کو سی ایم بنا دیا، لیکن بیچ میں بی جے پی کو بھی دھوکہ دیا۔ امت شاہ نے کہا کہ 2014 میں نتیش کمار نہ گھر کے تھے نہ گھاٹ کے۔ اس بار بھی بہار کے لوگ اپنی گندگی صاف کرنے جا رہے ہیں۔ بہار میں 2025 میں بی جے پی کی حکومت بنے گی۔

ملک میں مودی کی حکومت ہے، ڈرنے کی ضرورت نہیں۔
امیت شاہ نے کہا کہ میرے آنے سے لالو-نتیش کی جوڑی کے پیٹ میں درد ہو رہا ہے۔ کہہ رہے ہیں کہ جھگڑا کرنے آئے ہیں، کچھ کریں گے۔ ہمیں جھگڑنے کی ضرورت نہیں۔ لالو جی، آپ نے ساری زندگی جھگڑے کا کام کیا ہے۔ میں یہاں کے لوگوں کو بتانے آیا ہوں کہ نتیش جی اور لالو جی آپس میں مل گئے ہیں اور نتیش جی لالو کی گود میں بیٹھے ہیں، اس سے خوف کا ماحول بن گیا ہے۔ امیت شاہ نے مزید کہا کہ یہ سیمانچل کا حصہ ہے یا ہندوستان کا حصہ ہے۔ یہاں کسی کو ڈرنے کی ضرورت نہیں۔ میں سرحدی علاقے کے لوگوں کو یقین دلانے آیا ہوں کہ مرکز میں نریندر مودی کی حکومت ہے، اس لیے ڈرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

پرنیہ میں بی جے پی کی "جن بھاؤنا "ریلی سے خطاب کرتے ہوئے امیت شاہ نے ‘بھارت ماتا کی جئے’ کا نعرہ لگایا اور ہجوم سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ لالو کے پیٹ کا درد سمجھ میں آتا ہے، لیکن آپ کا جوش کہاں غائب ہے۔ عوامی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے امیت شاہ نے کہا کہ آج قومی شاعر رام دھاری سنگھ دنکر کا یوم پیدائش ہے اور میں انہیں سلام کرتا ہوں۔ دنکر جی کی نظموں نے نہ صرف تحریک آزادی کو آگے بڑھایا، بلکہ ان کی تحریروں نے ہندوستانی ثقافت کو مضبوط کرنے کا کام کیا۔

بہار میں 2025 میں بی جے پی کی حکومت بنے گی۔

امیت شاہ نے کہا، ہندی اسکالر انوپ لال بنڈل، مشہور بنگالی ادیب اور سیاست دان ستی ناتھ بھادوری لکشمی نارائن سدھانشو، ادیب جناردن پرساد سمیت کئی لوگوں نے کئی شعبوں میں اپنا حصہ ڈالا ہے۔ امیت شاہ نے وہاں موجود لوگوں سے کہا کہ آپ نے بہار بی جے پی کی حکومت ضرور بنائی ہوگی، لیکن وہ لنگڑی تھی۔ اگر آپ اس الیکشن میں بی جے پی کو مکمل اکثریت دیتے ہیں تو ہم بہار کو ایک مکمل ترقی یافتہ ریاست بنا دیں گے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button