اہم خبریںبین ریاستی خبریںفلمی دنیا

سلمان خان اور رنبیر کپور نے کترینہ کیف کو دیا شادی کا مہنگا ترین تحفہ، لوگوں نے کہا دوست ہوں تو ایسے


نئی دہلی – کترینہ کیف اور وکی کوشل نے گزشتہ 9 تاریخ کو سات چکر لگائے۔ یہ تقریب بالی ووڈ کی ایک بگ فیٹ ویڈنگ بن گئی۔ لوگ یہ جاننے کے لیے بے چین تھے کہ شادی میں کس کو مدعو کیا گیا ہے اور کون سے مہمان آرہے ہیں۔ حالانکہ سب سے زیادہ توجہ سلمان خان اور رنبیر کپور پر تھی کہ آیا یہ دونوں اپنے خاص دوست کی شادی میں شرکت کریں گے یا نہیں۔ اب خبر سامنے آئی ہے کہ سلمان اور رنبیر کترینہ کی شادی میں تو نہیں پہنچے لیکن انہیں مہنگے ترین تحفے ضرور دیے ہیں۔

سلمان نے مہنگا ترین تحفہ دے دیا۔

سوشل میڈیا پر خبریں وائرل ہو رہی ہیں تو سلمان خان نے کترینہ کو ان کی شادی پر 3 کروڑ کی رینج روور گاڑی تحفے میں دی ہے۔ یوں تو سلمان خان کا دریا سب کو قائل ہے اور وہ آئے روز کسی نہ کسی اسٹار کو کوئی نہ کوئی تحفہ دیتے رہتے ہیں لیکن یہ ان کا اب تک کا سب سے مہنگا تحفہ ہے۔ کترینہ بھلے ہی سلمان خان کے لیے ہوں لیکن دونوں کی خاص دوستی بالی ووڈ میں موضوع بحث بنی ہوئی ہے۔

رنبیر کپور بھی پیچھے نہیں۔

تو اگلا نمبر رنبیر کپور کا ہے، خبر ہے کہ انہوں نے کترینہ کو 2.7 کروڑ کا ہار تحفے میں دیا ہے۔ کبھی رنبیر اور کترینہ کی تصویریں سوشل میڈیا پر سرخیاں بنتی تھیں، ایسے میں جب اداکار کسی اور کو ڈیٹ کر رہے ہوں تو یہ کہنا غلط نہیں ہوگا کہ وہ اپنے خاص موقع پر بھی اپنے خاص دوست کو نہیں بھولے۔

کترینہ وکی جلد ہی ریسپشن پارٹی دیں گے۔

کترینہ اور وکی کوشل جلد ہی انڈسٹری سے تعلق رکھنے والے اپنے دوستوں کے لیے ایک استقبالیہ پارٹی کی میزبانی کرنے والے ہیں۔ تمام پابندیوں کی وجہ سے بہت کم مہمان شادی میں شریک ہو سکے۔ اب یہ جوڑا ان تمام لوگوں کی شکایات دور کرے گا جو شادی میں نہ بلائے جانے پر ناراض ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button