دربھنگہ

سائیکل گرل جیوتی کماری کی والد کی موت پر کانگریس کی جنرل سکریٹری پرینگا گاندھی کا اظہار تعزیت، فون پر گفتگو کردی تسلی ، کہا آپ تنہا نہیں، میں اور پوری پارٹی آپ کے ساتھ، ہرممکن مدد کی یقین دہانی کرائی

ڈاکٹر مشکور عثمانی سمیت کئی پارٹی لیڈران کی اہل خانہ سے ملاقات، تعلیم کا خرچ اٹھانے کا بھی کیا وعدہ

دربھنگہ ( محمد رفیع ساگر / قومی ترجمان بیورو)

ضلع کے سنگھواڑہ بلاک کے ٹیکٹار پنچایت کے سرہلی گاوں پہنچ کر سائیکل گرل جیوتی پاسوان کے والد موہن پاسوان کی ناگہانی موت کی خبر پر جمعرات کو کانگریس پارٹی کے لیڈران نے گہرے دکھ کا اظہار کیا اور جیوتی کماری و اس کی ماں کو صبر کی تلقین کرتے ہوئے ہرممکن مدد کی یقین دہانی کرائی ۔ پارٹی کی جنرل سکریٹری مسز پرینکا گاندھی نے بہادر لڑکی جیوتی کے والد کی ہرٹ اٹیک سے موت کی خبر پاکر پارٹی لیڈر و جالے اسمبلی حلقہ سے پارٹی کے امیدوار رہے ڈاکٹر مشکور احمد عثمانی سے فون سے رابطہ قائم کرانہیں جیوتی کے اہل خانہ سے فوری ملاقات کر تعزیتی خط سونپنے کو کہا۔متاثرہ جیوتی کماری سے پرینکا گاندھی نے خود فون پر بات کی اور گہرے رنج و غم کا اظہار کیا ، انہوں نے جیوتی کو تسلی دی اور ہر ممکن مدد کی درخواست کی۔  اس نے جیوتی کو مزید تعلیم حاصل کرنے کی ترغیب دی۔  پرینکا گاندھی نے جیوتی کو ان کے روشن مستقبل کے لئے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔مسز  پرینکا گاندھی نے کہا کہ جیوتی آپ اکیلے نہیں ہیں ، میں اور پورا کانگریس کنبہ آپ کے ساتھ ہے۔
اس موقع پر مشکورعثمانی نے جیوتی پاسوان کی تعلیم کے پورے اخراجات برداشت کرنے کا اعلان کیا اور انہیں ہر ممکن مدد کی یقین دہانی کرائی ۔ ڈاکٹر مشکور عثمانی نے کہا کہ جیوتی جیسی لڑکیاں ہمارے معاشرے کے لئے ایک مثال ہیں۔  وہ تاریکی میں روشنی کی طرح اور پورے ملک کے نوجوانوں کے لئے ایک الہام ہے۔  ایسی صورتحال میں اور میری پارٹی اپنا فرض سمجھتے ہوئے ان کے مستقبل کو نئی اور مثبت سمت دینے میں تعاون کرے گی۔  اس کے ساتھ ہی ڈاکٹر مشکور نے حکومت کو نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ یہ افسوس کی بات ہے کہ حکومت کی لاپرواہی اور اندھا پن کی وجہ سے بہت سارے لوگوں نے اپنے پیاروں کو کھو دیا ہے۔  جیوتی جیسے کام کرنے والے خاندانوں کو شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے ، جیوتی جیسے ذہین بچوں کا مستقبل خطرے میں ہے۔ مسٹر مشکور عثمانی نے جیوتی کو کورونا سے بچانے کے لئے ایک نقاب ، سینیٹائزر اور کچھ ضروری دوائیں دیں۔
اس موقع پر مکھیا نمائندہ چاند انصاری ، کانگریس رہنما سابق ضلع پریشدرکن شفقت امام نوشاد جیلانی ، اخلاق انصاری ، ضلع کانگریس کے جنرل سکریٹری  رمن جھا ، سابق ڈسٹرکٹ کانگریس جنرل سکریٹری ڈاکٹر کریم عالم ، رضوان عارف ، عمران ، رام شکل یادو ، امرجیت ، شاہد رضا ، سنجیو ٹھاکر ، غالب ، پنکو گری ، سدھیر پانڈے ، عارف ، نجمی ہاشمی ، بلاک صدر نارائن جھا وغیرہ موجود تھے۔
غور طلب ہوکہ پہلے لاک ڈاؤن کے دوران  جیوتی کماری نے 1200 کلومیٹر کا سفر سائیکل سے طئے کرکے اپنے بیمار والدموہن پاسوان کو گڑگاؤں سے لیکر گاوں آئی تھی ۔جس کے بلند حوصلے کی پزیرائی امریکہ کے سابق صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی بیٹی نے کی تھی اس کے بعد وہ بین الاقوامی سرخیوں میں آئی تھی۔وزیر اعظم نریندر مودی بھی جیوتی کے حوصلے کی ستائش کرچکے ہیں اور ان کے ورچول گفتگو کرکے حوصلہ بڑھایا تھا۔ اپنے چچا کی موت کے بعد سماجی رسم پوری کرنے کے لئے موہن پاسوان نے 4 دن پہلے سماجی میٹنگ بلائی تھی جس کے بعد انہیں ہرٹ اٹیک آیا اور وہ دنیا سے چل بسے تھے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button