Featuredاہم خبریںدہلی

ریلوے مسافروں کے لیے بڑی خبر، ریلوے نے جاری کی نئی ہدایات ، جانیں کیا ہیں نئے قوانین میں ؟

یہ بھی پڑھیں

ٹرین میں سفر کرنے والوں کے لیے خوشخبری ہے۔ ہولی کا تہوار آنے والا ہے۔ ایسے میں زیادہ تر لوگ چھٹیوں میں گھر جانے کی تیاری کر رہے ہیں۔ درحقیقت مسافروں کی سہولیات کو مدنظر رکھتے ہوئے ریلوے اکثر نئے قوانین بناتا ہے۔ اس سے قبل ریلوے کی جانب سے کورونا کے حوالے سے نئی گائیڈ لائن جاری کی گئی تھی۔ لیکن اب ریلوے نے مسافروں کے لیے سفر کے دوران سکون سے سونے کا اصول بنا دیا ہے۔ آپ کو اس نئے اصول کے بارے میں جان لینا چاہیے ورنہ آپ مشکل میں پڑ سکتے ہیں۔

تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ نیند کے حوالے سے ریلوے کے کیا اصول ہیں۔

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

اس نئے اصول کے مطابق اب آپ کی سیٹ، ڈبے یا کوچ میں کوئی مسافر موبائل پر اونچی آواز میں بات نہیں کر سکے گا اور نہ ہی اونچی آواز میں گانے سن سکے گا۔ دراصل مسافروں کی طرف سے کی گئی اس طرح کی کئی شکایات کے بعد ریلوے نے یہ اصول بنایا ہے۔

یہ اصول اب کسی مسافر کی نیند میں خلل نہیں ڈالے گا۔ یہی نہیں اگر کوئی ان اصولوں کی خلاف ورزی کرتا ہے تو اس کے خلاف کارروائی کا بھی انتظام ہے۔ یعنی اب آپ ٹرین میں سکون سے سو سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

وزارت ریلوے نے ریلوے کے تمام زونز کو حکم جاری کیا ہے کہ ان قوانین کو فوری طور پر نافذ کیا جائے۔ واضح رہے کہ ان نئے قوانین کے مطابق اگر کوئی مسافر شکایت کرتا ہے تو اسے دور کرنا ٹرین میں موجود عملے کی ذمہ داری ہوگی۔ موبائل پر گانے سننے کے علاوہ بہت سی شکایات بھی موصول ہوئیں کہ لوگ گروپس میں بیٹھ کر اونچی آواز میں باتیں کرتے اور ہنستے ہیں۔ اس کے علاوہ روشنی اور بجھانے کے حوالے سے بھی کئی تنازعات سامنے آئے ہیں۔ اس سب کو دیکھتے ہوئے وزارت ریلوے نے یہ نئے قوانین بنائے ہیں۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button