اسپورٹساہم خبریںبین ریاستی خبریںعالمی خبریں

روہت کو کپتان بنائے جانے کے ایک دن بعد، بی سی سی آئی نے ویراٹ سے کہا – شکریہ

بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) نے ویراٹ کوہلی کو ٹوئٹر پر ان کے صبر، جذبے اور عزم کے لیے مبارکباد دی ہے۔ بی سی سی آئی کا یہ ٹویٹ روہت شرما کو کپتانی دینے کے ایک دن بعد آیا ہے۔ بورڈ نے ڈیزائن کردہ تصویر میں ویراٹ کی کپتانی کے اعداد و شمار دکھائے ہیں۔ دکھایا گیا ہے کہ ویراٹ کوہلی نے 95 میچوں میں ٹیم انڈیا کی کپتانی کی ہے، جس میں ہندوستانی ٹیم نے 65 جیتے ہیں اور 27 میں اسے شکست ہوئی ہے۔ ویراٹ کی کپتانی میں جیت کا فیصد 70.43 تھا، جو اب تک کے تمام کپتانوں میں سب سے بہتر ہے۔ ویراٹ کی کپتانی میں ہندوستان نے کھیلی گئی 19 دو طرفہ سیریز میں سے 15 جیتی ہیں۔

جمعرات کو، بی سی سی آئی نے اپنے ٹویٹ میں لکھا "ایک لیڈر جس نے صبر، جذبے اور عزم کے ساتھ ٹیم کی قیادت کی”، شکریہ کپتان۔

اس کے بعد بی سی سی آئی نے دو اور ٹویٹس کیے جس میں ویراٹ کی پرانی اننگز کو یاد کیا گیا ہے۔ ایک ٹویٹ میں بی سی سی آئی نے پونے میں انگلینڈ کے خلاف کھیلی گئی اپنی ایک اننگز کی تصویر بھی شیئر کی۔

انہوں نے اس کے پیچھے ورک لوڈ مینجمنٹ کا حوالہ دیا۔ اس کے بعد وراٹ آئی پی ایل نے بھی آر سی بی کی کپتانی چھوڑ دی۔ انہوں نے کہا تھا کہ وہ بطور کھلاڑی کھیلتے رہیں گے لیکن اب کپتانی نہیں کرنا چاہتے۔

تاہم ٹیسٹ فارمیٹ میں ویراٹ کوہلی بطور کپتان برقرار رہیں گے۔ بی سی سی آئی نے دورہ جنوبی افریقہ کے لیے ٹیسٹ ٹیم کا اعلان کر دیا ہے۔ ٹیسٹ میں بھی روہت شرما کو ٹیم انڈیا کا نائب کپتان بنایا گیا ہے۔ ہندوستان کو اس دورے پر تین ٹیسٹ میچ اور تین ون ڈے کھیلنے ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button