اتر پردیشاہم خبریںبین ریاستی خبریں

’جے‘ سے ’ جھوٹ ‘ ، ’ اے ‘ سے ’اہنکار‘ ، ’ ایم ‘ سے’ مہنگائی ‘ اکھلیش یادو نے امت شاہ کے حملے کادیا جواب

اترپردیش (قومی ترجمان بیورو) میڈیا ذرائع سے ملی جانکاری کے مطابق یوپی کے سابق وزیراعلیٰ اورسماج وادی پارٹی کے صدر اکھلیش یادو نے وزیر داخلہ امت شاہ کے ’جام‘ کے بیان پر نشانہ لگایا ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ بی جے پی کے جے اے ایم کا مطلب جے سے جھوٹ، اے کا مطلب اہنکار اور ایم کامطلب مہنگائی ہے۔ بی جے پی اس کا جواب نہیں دے سکتی۔

انہوں نے کہاہے کہ بی جے پی کو اپنے جام کا جواب دینا ہوگا کہ کیا وہ جھوٹ، تکبر اور مہنگائی کو ختم کرے گی۔انہوں نے کہاہے کہ ڈیزل اور پیٹرول کی قیمتوں میں اضافہ ہوا ہے۔ پیٹرول کی قیمت 100 روپے فی لیٹر سے زائدہے۔ اگر بی جے پی اب بھی ہے تو یہ 150 روپے تک بھی پہنچ سکتی ہے۔ چونکہ ایک انتخاب ہے، اس میں اضافہ نہیں کر رہے ہیں، ہم اسے تھوڑا کم کر رہے ہیں۔ وہ صرف الیکشن تک غریبوں کو کھانا دے رہے ہیں۔ پہلے یہ نومبر تک تھا، اب مارچ تک دیا جائے گا۔ دیوالی سے ہولی تک دیں گے۔اکھلیش یادونے کہاہے کہ ہم سوشلسٹ غریبوں کو یقین دلانے جارہے ہیں کہ ہم پانچ سال تک غریبوں کو کھانا فراہم کرتے رہیں گے۔ غریبوں کی مددکی تو اگلے 10 سال تک کھانا دیں گے۔

انہوں نے کہاہے کہ زرعی قوانین کے خلاف احتجاج میں کئی کسانوں نے اپنی جانیں گنوائیں۔ کسان خود جیپ کے نیچے نہیں آتا۔ حکومت کوکوئی پرواہ نہیں۔ یوپی میں حکومت نے کسانوں کے احتجاج کو کچلنے کی کوشش کی ہے

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button