بین ریاستی خبریںدہلی

جن دھن کھاتہ داروں کے لیے خوشخبری: اب آپ بغیر بیلنس کے 10 ہزار روپے حاصل کر سکتے ہیں، جانیں کیسے؟

نئی دہلی : اگر آپ کا بھی جن دھن اکاؤنٹ ہے تو یہ خبر آپ کے لیے بہت کام کی ہے۔ اس کے علاوہ جن دھن یوجنا اکاؤنٹ میں بہت سی سہولیات بھی دستیاب ہیں۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ مرکزی حکومت پردھان منتری جن دھن یوجنا (PMJDY-Pradhan Mantri Jan Dhan Yojna) کے تحت صفر بیلنس سیونگ اکاؤنٹ کھولتی ہے۔ اس میں ایکسیڈنٹ انشورنس، اوور ڈرافٹ کی سہولت، چیک بک سمیت کئی دیگر فوائد بھی دستیاب ہیں۔

جن دھن یوجنا کے تحت 10 ہزار روپے حاصل کرنے کا طریقہ جانیں، آپ کے اکاؤنٹ میں بیلنس نہ ہونے پر بھی آپ کو 10،000 روپے تک کے اوور ڈرافٹ کی سہولت ملے گی۔ یہ سہولت قلیل مدتی قرض کی طرح ہے۔ پہلے یہ رقم 5 ہزار روپے ہوتی تھی۔ حکومت نے اب اسے بڑھا کر 10 ہزار کر دیا ہے۔

یہ ہے اصول:

اس اکاؤنٹ میں اوور ڈرافٹ کی سہولت کے لیے زیادہ سے زیادہ عمر کی حد 65 سال ہے۔ اوور ڈرافٹ کی سہولت حاصل کرنے کے لیے، آپ کا جن دھن اکاؤنٹ کم از کم 6 ماہ پرانا ہونا چاہیے۔ اگر نہیں، تو صرف 2,000 روپے تک کا اوور ڈرافٹ دستیاب ہے۔

جن دھن اکاؤنٹ کیا ہے؟ پردھان منتری جن دھن یوجنا (PMJDY) سب سے زیادہ مہتواکانکشی مالیاتی پروگرام ہے جو بینکنگ/سیونگ اور ڈپازٹ اکاؤنٹس، ترسیلات زر، قرض، انشورنس، پنشن تک رسائی کو یقینی بناتا ہے۔ یہ کھاتہ کسی بھی بینک برانچ یا بزنس کرسپانڈنٹ (بینک مترا) کے آؤٹ لیٹ پر کھولا جا سکتا ہے۔ پی ایم جے ڈی وائی اکاؤنٹس صفر بیلنس کے ساتھ کھولے جا رہے ہیں۔

پردھان منتری جن دھن یوجنا کے تحت پبلک سیکٹر کے بینکوں میں کھاتہ زیادہ کھولا جاتا ہے۔ لیکن، اگر آپ چاہیں تو، آپ اپنا جن دھن اکاؤنٹ کسی پرائیویٹ بینک میں بھی کھول سکتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس کوئی اور بچت کھاتہ ہے تو آپ اسے جن دھن اکاؤنٹ میں بھی تبدیل کر سکتے ہیں۔ ہندوستان میں رہنے والا کوئی بھی شہری، جس کی عمر 10 سال یا اس سے زیادہ ہے، جن دھن اکاؤنٹ کھول سکتا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button