اہم خبریںبین ریاستی خبریںدہلیعالمی خبریں

جنگل کو اجاڑ رہے شخص سے اکیلے لڑ گیا یہ بندر، یہ ویڈیو آپ کو رلا دے گی۔

اکثر ہمیں سوشل میڈیا پر ایسی کئی ویڈیوز دیکھنے کو ملتی ہیں جنہیں دیکھ کر ہنسی آتی ہے۔ کچھ ایسی ویڈیوز بھی دیکھی جاتی ہیں جو تفریح (Trending Videos) کراتی ہیں۔ حال ہی میں ایک ویڈیو وائرل ہوئی ہے جسے دیکھ کر آپ کی آنکھوں میں آنسو آجائیں گے۔ سوچیں! اگر کوئی آپ کا گھر تباہ کر دے تو کیسا لگے گا؟ کیا برا نہیں لگے گا؟ جی ہاں، ہم ابھی آپ کو جو ویڈیو دکھانے جا رہے ہیں وہ بہت دل کو چھو لینے والی ہے۔ یہ دیکھ کر آپ رو پڑیں گے۔



وائرل ویڈیو دیکھیں



وائرل ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ کرین مشین کے ذریعے جنگل کو تباہ کیا جا رہا ہے۔یہ دیکھ کر بندر کو بہت برا لگتا ہے۔ بندر کو اتنا برا لگتا ہے کہ وہ اکیلے لڑنے پر راضی ہو جاتا ہے۔ بندر کی یہ ویڈیو دیکھنے کے بعد بہت برا لگتا ہے۔ ہمیں سمجھنا چاہیے کہ اگر کسی کا گھر تباہ ہو جائے تو کتنا برا لگتا ہوگا ۔



اس ویڈیو کو @kaalicharan نامی ٹویٹر صارف نے اپنے آفیشل ٹویٹر اکاؤنٹ پر شیئر کیا ہے۔ اس ویڈیو کو اب تک کئی ہزار لوگ دیکھ چکے ہیں جب کہ اس ویڈیو پر سینکڑوں لوگ تبصرے کر چکے ہیں۔ ایک صارف نے تبصرہ کرتے ہوئے لکھا کہ یہ بہت گندی دنیا ہے۔جانوروں کی پرواہ نہیں کرتے ۔ دوسری جانب ایک اور صارف نے تبصرہ کرتے ہوئے لکھا کہ میں بہت فکر مند ہوں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button