اتر پردیشاہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںتازہ تریندہلیقومی خبریں

بی ایس این ایل (BSNL) کے بہترین ریچارج پلان! 100 روپے سے کم میں لامحدود کالنگ، انٹرنیٹ جیسے فوائد

118 روپے میں صارف کو لامحدود کالنگ اور روزانہ 0.5 جی بی ڈیٹا ملتی ہے۔


107 میں 84 دنوں کی میعاد والا ریچارج پلان ملتا ہے


99 روپے کا پلان : بی ایس این ایل میں لامحدود وائس کالنگ 22 دنوں کے لیے دستیاب ہے۔



بھارت سنچار نگم لمیٹڈ (BSNL) کے پاس صارفین کے لیے بہت سے ایسے پلان ہیں جنہیں پیسے کی قدر کہا جا سکتا ہے۔جب کہ کئی ٹیلی کام کمپنیوں نے اپنے ریچارج پلان کی قیمتوں میں اضافہ کیا ہے تو صارفین کو موبائل ریچارج کے لیے زیادہ خرچ کرنا پڑتا ہے لیکن اگر آپ بی ایس این ایل کے صارف ہیں تو ہم آپ کے لیے کچھ ایسے ہی ریچارج پلانز کی فہرست لے کر آئے ہیں۔ جو 100 روپے سے بھی کم قیمت میں کئی فوائد کے ساتھ آتے ہیں۔




97 روپے کا پلان : یہ 18 دن کی میعاد کے ساتھ آتا ہے۔ اس میں آپ کو روزانہ 2 جی بی ڈیٹا ملتا ہے جس کے بعد روزانہ کی حد ختم ہونے کے بعد انٹرنیٹ کی رفتار 80 Kbps ہو جاتی ہے۔ اس پلان کے ساتھ آپ کو لامحدود وائس کالنگ ملتی ہے۔



97 روپے کے پلان میں آپ کو کوئی SMS کا فائدہ نہیں ملتا ہے۔


99 روپے کا پلان: یہ پلان ان صارفین کے لیے فائدہ مند ہے جو صرف وائس کالنگ کے لیے سستا پلان چاہتے ہیں۔ اس میں آپ کو لامحدود وائس کالنگ کی سہولت ملتی ہے اور اس کی مدت 22 دن ہے۔ BSNL کا 99 روپے والا پلان آپ کو ڈیٹا یا SMS کے فوائد نہیں دیتا ہے۔



107 روپے کا پلان: آپ کو BSNL کا یہ ریچارج پلان 84 دنوں کی میعاد کے ساتھ ملتا ہے۔ اس پری پیڈ پلان میں آپ کو 3GB ڈیٹا اور 100 منٹ کی مفت وائس کالز ملتی ہیں۔اس کے ساتھ آپ کو ایک ماہ کے لیے BSNL Tunes کا فائدہ بھی ملتا ہے



118 روپے کا پلان: اس پری پیڈ پلان میں صارف کو لامحدود وائس کالنگ کے ساتھ روزانہ 0.5 جی بی ڈیٹا ملتا ہے۔ روزانہ ڈیٹا کی حد ختم ہونے کے بعد، انٹرنیٹ کی رفتار 40 kbps تک گر جاتی ہے۔ یہ پلان آپ کو SMS کے فوائد نہیں دیتا ہے۔


187 روپے پلان : یہ پری پیڈ پلان آپ کو لامحدود وائس کالنگ کے ساتھ ساتھ دیگر فوائد بھی دیتا ہے۔جس میں صارف کو روزانہ 2 جی بی ڈیٹا اور 100 ایس ایم ایس جیسے فوائد دیے جاتے ہیں۔اس پلان کے ساتھ BSNL Tunes بھی پیش کیا جاتا ہے۔ یہ 28 دن کی میعاد کے ساتھ آتا ہے اور انڈسٹری کے بہترین پلانوں میں سے ایک ہے۔ اس پلان میں 4G نیٹ ورک کی کمی دیکھی جا سکتی ہے۔



حال ہی میں ٹیلی کام کمپنیوں نے اپنے تمام ریچارج پلانوں کی قیمتوں میں اضافہ کیا ہے۔ ایسے میں بی ایس این ایل کے یہ سستے ریچارج پلان صارفین کو بڑھتی ہوئی قیمتوں سے راحت دے سکتی ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button