اہم خبریںبہارپٹنہ

بہار: SSP کی گاڑی سے بھاری مقدار میں شراب برآمد، ہریانہ سے لائی گئی تھی 300 لیٹر شراب

بہار :9 جنوری – ارول میں NH 139 پر پولیس نے جمعہ کی رات ولیداد قبرستان کے قریب ایک حادثے کا شکار کار سے بھاری مقدار میں شراب برآمد کی۔ کار میں سوار افراد موقع سے فرار ہو گئے۔حادثے کا شکار ہونے والی سوئفٹ ڈیزائر کار (HR30 K 0111) سے کل 310 لیٹر انگریزی شراب برآمد ہوئی۔ مقامی لوگوں نے حادثے کی اطلاع پولیس کو دی۔چونکانے والی بات یہ ہے کہ گاڑی کا نمبر ہریانہ کے ایس ایس پی کے نام پر رجسٹرڈ ہے۔تاہم پولیس کا کہنا ہے کہ تاجر کئی حربے اپناتے ہیں۔اس لیے جب تک مکمل تحقیقات نہیں ہو جاتی کچھ کہنا ممکن نہیں۔

گاؤں والوں نے بتایا کہ جمعہ کی رات اورنگ آباد سے آنے والی سوئفٹ کار ولیداد قبرستان کے قریب حادثے کا شکار ہوگئی۔ جب تک پڑوسی موقع پر پہنچے کار میں سوار افراد فرار ہو گئے۔ اس کے بعد پولیس کو اطلاع دی گئی۔ تھانہ مہندی کی نائٹ گشتی ٹیم ولیداد قبرستان کے قریب پہنچی ۔ حادثے کا شکار ہونے والی گاڑی کا معائنہ کرنے پر پولیس اہلکار دنگ رہ گئے۔ اس میں شراب کے ڈبے لدے ہوئے تھے۔ جس کے بعد پولیس اسے پکڑ کر تھانے لے آئی۔ گاڑی سے انگریزی شراب برآمد ہوئی۔ ایس ایچ او امیت کمار نے کہا کہ اس معاملے میں کوئی گرفتاری عمل میں نہیں آئی ہے۔

ہریانہ ایس ایس پی کے نام پر رجسٹریشن

پولیس ضبط شدہ کار کے کاغذات کی جانچ کر رہی ہے۔شراب ضبط کرنے کی صورت میں گاڑی کے مالک کے خلاف امتناع شراب ایکٹ کے تحت کارروائی کی جائے گی۔ ایس ایچ او نے بتایا کہ گاڑی کے نمبر کا رجسٹریشن ہریانہ کے پلوال ایس ایس پی کے نام ہے۔ اسے ایک ایپ پر چیک کرنے کے بعد پتہ چلا۔ ممکن ہے کہ تاجر نے نمبر چسپاں کیا ہو۔ گاڑی کے مالک اور نامعلوم ڈرائیور کے خلاف ایف آئی آر درج کر لی گئی۔ مکمل تحقیقات کے بعد حقیقت سامنے آ جائے گی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button