اہم خبریںبہاربین ریاستی خبریںپٹنہتعلیم و روزگار

بہار : 46,927 ہیڈ ماسٹرز اور ہیڈ ٹیچرز کی تقرری کی تجویز BPSC کو بھیجی گئی، جنوری میں دونوں عہدوں پر بھرتی کے لیے جاری ہو سکتا ہے اشتہار

اپ گریڈ شدہ ہائی اور پلس ٹو اسکولوں میں پہلی بار پرنسپل تقرر کیا جائے گا،

46,927 ہیڈ ماسٹرز اور ہیڈ ٹیچرز کی تقرری کی تجویز BPSC کو بھیجی گئی ہے۔

پٹنہ 28/دسمبر (قومی ترجمان) بہار پبلک سروس کمیشن کو پیر کو 6421 سیکنڈری اور پلس ٹو اسکولوں اور پرائمری اسکولوں میں 40,506 ہیڈ اساتذہ کی تقرری کے لیے ایک درخواست بھیجی گئی تھی، جنہیں 2009 کے بعد اپ گریڈ کیا گیا ہے۔ اب بی پی ایس سی امتحان کے ذریعے ان خالی آسامیوں کا انتخاب کرے گی۔ اس کے بعد ان کی تقرری کی سفارش محکمہ تعلیم کو بھیجی جائے گی۔ دونوں عہدوں کے لیے الگ الگ امتحان ہوں گے۔


ہیڈ ماسٹر کی بنیادی تنخواہ 35 ہزار روپے ہوگی، معلومات کے مطابق ہیڈ ماسٹر کی بنیادی تنخواہ 35 ہزار روپے مقرر کی گئی ہے۔ مہنگائی اور دیگر الاؤنسز کو شامل کرنے کے بعد ان کی تنخواہ 50 ہزار کے لگ بھگ بتائی گئی ہے۔ ہیڈ ٹیچرز کی بنیادی تنخواہ کا تخمینہ 30,500 لگایا گیا ہے۔ مختلف الاؤنسز وغیرہ کا اضافہ تقریباً 40 ہزار ہوگا۔

ہیڈ ماسٹر کو خصوصی اختیارات حاصل ہوں گے :

وزیر تعلیم وجے کمار چودھری نے کہا کہ اسکولوں میں نظم و ضبط لانے کے لیے ہیڈ ماسٹروں کو خصوصی اختیارات دیے جائیں گے۔محکمہ تعلیم نے تیاری شروع کر دی ہے۔اس کے لیے علیحدہ نوٹیفکیشن جاری کیا جائے گا۔ بی پی ایس سی کے ذریعے اسکولوں میں ہیڈ ماسٹر اور ہیڈ ٹیچر کی تقرری سے اسکولوں کا معیار بہتر ہوگا۔

ذرائع کے مطابق محکمہ تعلیم کے دونوں ڈائریکٹوریٹ پرائمری اور سیکنڈری ڈائریکٹوریٹ کی جانب سے الگ الگ ریکوزیشن تیار کی گئی ہے۔ درحقیقت پرائمری ڈائریکٹوریٹ نے 40 ہزار سے زائد ہیڈ ٹیچرز اور سیکنڈری ڈائریکٹوریٹ نے چھ ہزار سے زائد ہیڈ ماسٹروں کی تقرری کی تجویز تیار کی ہے۔

توقع ہے کہ بہار پبلک سروس کمیشن جنوری کے پہلے ہفتے تک ان دونوں عہدوں پر بھرتی کے لیے اشتہار جاری کردے گا۔ ان دونوں عہدوں پر تقرری کے لیے امتحان لیا جائے گا۔ تاہم کوئی انٹرویو نہیں ہوگا۔ قابل ذکر ہے کہ ان تقرریوں کی آسامیاں برسوں سے خالی پڑی ہیں۔ آسامی بھرنے سے تعلیمی معیار اور سکول انتظامیہ میں بہتری آئے گی۔

فروری میں مل سکتا تقرری نامہ :

دوسری جانب چھٹے مرحلے کی اساتذہ بحالی میں منتخب پرائمری اساتذہ کو فروری کے آخری ہفتے میں تقرری نامہ تقسیم کیا جائے گا۔ محکمہ تعلیم نے تمام ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسرز کو مراسلہ جاری کیا ہے کہ فروری کے تیسرے ہفتے تک امیدواروں کے تعلیمی و تربیتی اسناد کی تصدیق مکمل کرلی جائے۔ ایڈیشنل چیف سکریٹری سنجے کمار نے کہا کہ 28 جنوری تک کونسلنگ مکمل کر لی جائے گی۔ تصدیق میں تاخیر کی صورت میں ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسر جوابدہ ہوں گے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button