اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبہارپٹنہتازہ ترینتعلیم و روزگار

بہار : 40518 ہیڈ ٹیچرز اور 6421 ہیڈ ماسٹرز کی تقرری، رواں ماہ جاری ہو جائے گا اشتہار

پٹنہ/9 دسمبر (قومی ترجمان) ریاست کے پرائمری اور ہائی اسکولوں میں 40518 ہیڈ ٹیچرز اور 6421 ہیڈ ماسٹروں کی تقرری کا راستہ صاف ہو گیا ہے۔ اس ماہ محکمہ تعلیم اس تجویز کو بہار پبلک سروس کمیشن کو بھیجے گا۔ ماہ کے آخر تک اشتہار جاری ہونے کا بھی امکان ہے۔ 6421 سیکنڈری اور ہائر سیکنڈری سکولوں میں ہیڈ ماسٹر کے عہدے پر بھرتی کا عمل شروع کرنے کے لیے روسٹر کلیئرنس مکمل کر لی گئی ہے۔

اس کے ساتھ ہی 32 اضلاع میں 40518 ایلیمنٹری اسکولوں کے لیے ہیڈ ٹیچر کے عہدے کے لیے روسٹر کلیئرنس ہو چکی ہے۔ باقی اضلاع کی روسٹر کلیئرنس اس ہفتے میں مکمل ہونے کی امید ہے۔ ذرائع کے مطابق ہیڈ ماسٹر کا کیڈر ڈویژنل ہونے کی وجہ سے روسٹر کلیئرنس ڈویژنل کمشنر کے ذریعے کی گئی ہے۔

دونوں عہدوں کا انتخاب تحریری امتحان کے ذریعے کیا جائے گا۔جہاں تک ہیڈ ٹیچر کی روسٹر کلیئرنس کا تعلق ہے، 32 ضلعی افسران کے دفاتر نے یہ کلیئرنس دی ہے۔ صرف پٹنہ، سیوان، گوپال گنج، مدھوبنی، کشن گنج اور مونگیر اضلاع کے ڈی ایم دفاتر سے کلیئرنس رپورٹ ابھی تک موصول نہیں ہوئی ہے۔ تاہم اس معاملے کی نگرانی محکمہ کے ایڈیشنل چیف سیکرٹری خود کر رہے ہیں۔

انہوں نے پرائمری ڈائریکٹر کے ذریعے اس معاملے کی پیروی کرنے کو کہا ہے۔ اسی طرح اس ہفتے میں ہی کلیئرنس مکمل ہونے کی امید ہے۔ درحقیقت محکمہ تعلیم کی منشا ہے کہ اس ماہ ان دونوں عہدوں پر تقرری کی تجویز بہار پبلک سروس کمیشن کو بھیجی جائے۔ ان دونوں عہدوں کا انتخاب تحریری امتحان کے ذریعے کیا جانا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button