Featuredارریہارولاورنگ آبادبہارٹیکنالوجیکشن گنج

بہار کے کسان اب ہوا میں اگائیں گے آلو ، پیداوار پانچ گنا تک بڑھے گی

بہار : بہار کے کوسی علاقے میں آلو کی کاشت بڑے پیمانے پر کی جاتی ہے لیکن اب آلو کی کاشت کے روایتی طریقے کے بجائے ہوا میں آلو کی کاشت کی جائے گی۔ دو دن پہلے اگوان پور زرعی تحقیقی مرکز کے سائنس دانوں نے جو ہریانہ کے کرنال میں آلو ٹیکنالوجی سنٹر سے آلو کی کاشت کی نئی ٹیکنالوجی کا مطالعہ کر کے واپس آئے تھے، اس کے لیے تیاریاں شروع کر دی ہیں۔ زمین اور مٹی کے بغیر ایروپینک ٹیکنالوجی ہوا میں آلو کی کاشت سے دس گنا زیادہ پیداوار دے گی۔

پودے سے تین ماہ تک توڑا جا سکتا ہے۔

دیگر سبزیوں کی طرح اس پودے سے بھی تین ماہ تک آلو توڑے جا سکتے ہیں۔ اس سے علاقے کے کاشتکاروں کو بہت فائدہ ہوگا۔ آلو کی کاشت ایروپونک ٹیکنالوجی کے ذریعے مٹی اور زمین کے بغیر کی جا سکتی ہے۔ اس تکنیک سے مٹی اور زمین دونوں کی کمی کو پورا کیا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

یہ ٹیکنالوجی ہریانہ کے ضلع کرنال میں واقع آلو ٹیکنالوجی سینٹر نے ایجاد کی ہے۔ اس ٹیکنالوجی، تھرموکل پلاسٹک وغیرہ کی مدد سے ہوا میں آلو کی کاشت کی جائے گی۔ اس سے پیداوار میں دس گنا اضافہ ہو جائے گا جسے تین ماہ تک توڑا جا سکتا ہے۔

حکومت نے اس کی منظوری دے دی ہے۔ اس ایروپینک تکنیک کو ڈیزائن کرنے والے ماہرین کا کہنا ہے کہ اس تکنیک میں پودے کی پرورش جڑوں کو لٹکا کر کی جاتی ہے۔ اسے مٹی اور زمین کی ضرورت نہیں ہے۔ اس ٹیکنالوجی سے پسماندہ کوسی خطہ کے کسانوں کو بہت فائدہ پہنچ سکتا ہے۔ اگوان پور زرعی تحقیقی مرکز اس کے بیج کی تیاری اور کاشت کے لیے حکمت عملی تیار کر رہا ہے۔

روایتی کاشتکاری کے مقابلے میں یہ نئی ٹیکنالوجی ان کے لیے بہت زیادہ فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہے۔ اس تکنیک سے آلو کے بیجوں کی پیداواری صلاحیت کو تین سے چار گنا تک بڑھایا جا سکتا ہے۔ اس سے ہریانہ کی طرح مقامی کسانوں کی آمدنی میں اضافہ ہوگا اور علاقے کی معیشت مضبوط ہوگی۔

پنکج کمار رائے، ماہر زراعت، زرعی تحقیقی مرکز اگوان پور، سہرسہ

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button