اہم خبریںبہار

بہار کے راشن کارڈ ہولڈروں کے لیے خوشخبری، بہار حکومت اب دے گی…..

آدھار سیڈنگ کے لیے سب ڈویژنل افسران کو دی گئی ہدایات

بہار، 7 فروری – بہار حکومت راشن کارڈ ہولڈروں کو بڑی سہولت دینے جا رہی ہے۔ اب لوگوں کو بار بار راشن کارڈ بنانے کی ٹینشن سے چھٹکارا ملنے والا ہے۔ اسمارٹ کارڈ اسکیم جلد ہی لاگو ہونے والی ہے۔

اس اسکیم کے تحت 1 کروڑ 81 لاکھ راشن کارڈ ہولڈر، خاندانوں کو سمارٹ کارڈ دیے جائیں گے۔ ایک بار سمارٹ کارڈ بن جانے کے بعد فائدہ اٹھانے والے خاندانوں کو دوبارہ دوسرا راشن کارڈ بنانے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔

لوگ اس سمارٹ راشن کارڈ کو اے ٹی ایم کارڈ کی طرح استعمال کر سکیں گے۔ اس کے علاوہ راشن کی تقسیم کے نظام میں شفافیت لانے اور پبلک ڈسٹری بیوشن سسٹم (PDS) کے دکانداروں کی من مانی کو روکنے میں بھی یہ بہت مددگار ثابت ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

سمارٹ راشن کارڈ میں ایک QR کوڈ ہوگا، جو کارڈ ہولڈر کو کہیں سے بھی اور کسی بھی PDS کی دکان سے راشن لینے میں سہولت فراہم کرے گا۔ ساتھ ہی، نوٹ کریں کہ راشن کارڈ میں شامل ممبران میں سے جنہوں نے آدھار سیڈنگ نہیں کی ہے انہیں 31 مارچ تک آدھار سیڈنگ کروا لینا چاہیے۔

آدھار سیڈنگ کے لیے سب ڈویژنل افسران کو دی گئی ہدایات

اس پر جانکاری دیتے ہوئے بہار حکومت کے فوڈ سکریٹری ونے کمار نے کہا کہ سبھی سب ڈویژنل افسران کو ہدایات دی گئی ہیں کہ وہ ون نیشن ون راشن کارڈ کے تحت آدھار سیڈنگ اور تصدیق کے کام کو یقینی بنائیں۔

یہ بھی پڑھیں

مفت راشن دینے سے کرے انکار، تو اس نمبر پر کریں کال، فوری ہوگی کارروائی

اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ استفادہ کنندگان کو کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہ کرنا پڑے، دکانداروں سے آدھار سیڈنگ کے کام میں مدد لی جارہی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ لوگوں کو نیشنل پورٹیبلٹی کے فوائد سے آگاہ کیا جا رہا ہے۔

آدھار کارڈ کو لنک کرنے کے ساتھ ساتھ تصدیق بھی کی جائے گی، تاکہ راشن کارڈ میں بے قاعدگی اور گڑبڑ جیسی کوئی پریشانی نہ ہو۔

1 کروڑ سے زیادہ لوگوں کا نہیں ہے آدھار سیڈنگ

یہ بھی پڑھیں

اب گھر بیٹھے ہی کھول سکتے ہیں IPPB میں بینک اکاؤنٹ ، جانیں آسان طریقہ

نیشنل فوڈ سیکورٹی ایکٹ کے اعداد و شمار کے مطابق بہار میں مستفید خاندانوں کی اصل تعداد 1 کروڑ 81 لاکھ (راشن کارڈ ہولڈر) ہے یعنی 8 کروڑ 81 لاکھ لوگ راشن کا فائدہ اٹھا رہے ہیں۔ ان میں سے کم از کم ایک خاندان کے ممبر کے پاس 100% آدھار سیڈنگ ہے۔ اعداد و شمار کے مطابق 7 کروڑ 11 لاکھ لوگوں کی آدھار سیڈنگ کی جا چکی ہے۔ ایک کروڑ 60 لاکھ لوگوں کی آدھار سیڈنگ نہیں ہوئی ہے۔

مرکزی حکومت نے ایسے لوگوں کی آدھار سیڈنگ مارچ تک مکمل کرنے کی ہدایت دی ہے۔

ایک راشن کارڈ میں خاندان کے زیادہ سے زیادہ 20 افراد کے نام شامل کرنے کو کہا گیا ہے۔

دوسری طرف اگر بیس سے زیادہ نام ہیں تو اس خاندان کا دوسرا راشن کارڈ بنایا جائے گا۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button