اہم خبریںبہاربین ریاستی خبریںتعلیم و روزگاردہلیسائنس / کلائمیٹعالمی خبریں

بہار کی بیٹی سمپریتی کو گوگل نے دیا 1 کروڑ سے زیادہ کا پیکیج

اگر آپ مثبت انداز میں محنت کریں گے تو آپ کو کامیابی ضرور ملے گی۔ اس کا تازہ ترین مثال بہار کی بیٹی سمپریتی یادو نے پیش کیا ہے۔ گوگل نے سمپریتی کو سالانہ 1 کروڑ 10 لاکھ روپے کے پیکیج کی پیشکش کی ہے، جو موسیقی، ڈرامہ، کھیل کے ساتھ ساتھ پڑھائی میں شروع سے ہی ایک ہونہار طالب علم رہی ہے۔ 14 فروری سے سمپریتی گوگل میں سافٹ انجینئر کی نوکری شروع کریں گی۔وی مزید ایم بی اے کر کے آگے بڑھنا چاہتی ہے۔



سمپریتی نے میٹرک نوٹریڈم اکیڈمی سے 2014 میں 10 سی جی پی اے کے ساتھ کیا۔ والد راماشنکر یادو دارالحکومت پٹنہ میں ایک بینک ملازم ہیں اور والدہ ششی پربھا منصوبہ بندی اور ترقی کے محکمے کی اسسٹنٹ ڈائریکٹر ہیں۔ سمپریتی نے دہلی انٹرنیشنل اسکول سے 2014 میں 12ویں کا امتحان پاس کرنے کے بعد 2016 میں جے ای ای مینس پاس کیا۔ دہلی ٹیکنولوجیکل یونیورسٹی سے کمپیوٹر سائنس میں بی ٹیک مکمل کرنے کے بعد مائیکروسافٹ کمپنی میں 44 لاکھ کے پیکیج پر کام کر رہی ہے۔ اسے Adov، Flip Cart اور Expedia جیسی کمپنیوں سے نوکری کی پیشکش ملی تھی۔



سمپریتی کو موسیقی، ڈرامہ اور کھیلوں میں بے پناہ دلچسپی ہے۔سمپریتی نے IIT دہلی، IIT ممبئی سمیت 50 سے زیادہ کالجوں میں ٹریڈمل ڈرامہ میں حصہ لی ہے۔ وہ اسٹریٹ ڈراموں میں حصہ لیتی رہی ہیں۔ انہوں نے تین سال تک کلاسیکی موسیقی کی تربیت بھی لی۔ انٹرنیشنل میتھ اولمپیاڈ میں 35 ویں اور نیشنل سائنس اولمپیاڈ میں 170 ویں نمبر پر تھا۔ سمپریتی نے انگریزی مباحثے اور شاعری کے مقابلے میں بھی اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا ہے۔ ٹینس کھیل میں بھی شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔



آپ کو بتاتے چلیں کہ گوگل مختلف سطحوں پر آن لائن 9 راؤنڈ انٹرویوز لیے۔ سمپرتی نے ہر راؤنڈ میں کامیابی حاصل کی اور پھر اسے نوکری کی پیشکش ہوئی۔سمپریتی کہتی ہیں کہ وہ ریاضی میں زیادہ دلچسپی رکھتی ہیں۔ اس نے شروع ہی سے انجینئرنگ کرنے کا سوچا تھا۔ 12ویں سے کمپیوٹر انجینئر بننے کا تھا مقصد۔ وہ روزانہ 7 سے 8 گھنٹے باقاعدگی سے مطالعہ کرتی تھیں۔ سمپریتی کی ماں نے ریاضی میں ماسٹر کی ڈگری حاصل کی ہے اس لیے انھوں نے شروع سے ہی ریاضی میں مدد کی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button