بہارپٹنہتعلیم و روزگار

بہار پوسٹ میٹرک اسکالرشپ کے حوالے سے بڑا اپ ڈیٹ، جانیں طلباء کو کب تک ملے گا اسکالرشپ

انسٹی ٹیوٹ کی سطح پر 17764 درخواستیں کی جا چکی ہیں منظور

اسٹیٹ بیورو – بہار حکومت کی طرف سے دی جانے والی پوسٹ میٹرک اسکالرشپ کی الاٹمنٹ کا عمل اب تقریباً مکمل ہو چکا ہے۔تاہم طویل عرصے سے اسکالر شپ کے منتظر طلبہ کے لیے راحت کی خبر ہے۔ڈی پی او کی ہدایت پر ضلعی سطحی تحقیقاتی ٹیم تشکیل دی جا رہی ہے۔ معلومات کے مطابق اس ٹیم کی تشکیل 15 جنوری تک مکمل کر لی جائے گی۔اس تحقیقاتی ٹیم میں ڈپٹی ڈیولپمنٹ کمشنر کو بھی شامل کیا گیا ہے۔بہار میں پوسٹ میٹرک اسکالرشپ کی درخواست کے عمل کی تکمیل کے بعد طلباء اپنی اسکالرشپ کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔

بہار پوسٹ میٹرک اسکالرشپ کے لیے موصول ہونے والی تمام درخواستوں کا پہلے مرحلے میں طلبہ کے اپنے اداروں سے جائزہ لیا جانا تھا۔ اس عمل کے تحت اب تک انسٹی ٹیوٹ کی سطح پر 17764 درخواستیں منظور کی جا چکی ہیں۔ یہ درخواستیں گزشتہ 3 سالوں میں موصول ہوئی ہیں جن کی اب حتمی مرحلے میں ضلعی سطح پر تشکیل دی جانے والی تحقیقاتی ٹیم سے تصدیق کی جائے گی۔

اسے بھی پڑھیں

بہار ریاست کے طلباء طویل عرصے سے اسکالرشپ کا انتظار کر رہے تھے ان کے ریاستی حکومت نے پوسٹ میٹرک اسکالرشپ 2021 شروع کی ہے۔ اس اسکیم کے تحت ریاست کے درج فہرست ذات، درج فہرست قبائل زمرے سے تعلق رکھنے والے طلبہ کو اسکالرشپ دی جائے گی۔ اس کے لیے اب کسی بھی درخواست دہندہ کو نیشنل اسکالرشپ پورٹل کے ذریعے درخواست دینے کی ضرورت نہیں ہے، وہ حکومت بہار کی طرف سے جاری کردہ پوسٹ میٹرک اسکالرشپ پورٹل پر جا کر براہ راست درخواست دے سکتا ہے۔ اس کے پوسٹ میٹرک کے لیے طلباء جاری کردہ پورٹل کے ذریعے ہی درخواست دیں گے۔ انہیں یہاں اور وہاں دفتر جانے کی ضرورت نہیں ہے۔ وہ اپنے موبائل اور کمپیوٹر سے درخواست دے کر آسانی سے اسکیم کا فائدہ حاصل کر سکتے ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button