اہم خبریںبہارتعلیم و روزگارٹیکنالوجیسیتامڑھیعجیب و غریبمشرقی چمپارن

بہار: نینو کار کو بنا دیا ‘ہیلی کاپٹر، بارات کے لیے لوگوں کی پہلی پسند

بہار ،19 فروری – شادی بارات کو مختلف روپ دینے میں مصروف تاجر نے نینو کار کو ہیلی کاپٹر کا روپ دے دیا۔ اس نئے روپ میں ہیلی کاپٹر میں بارات لے جانے کی دولہا کی خواہش پوری ہو جائے گی۔

سیتامڑھی/ بگہا: آپ نے آسمان پر بہت سے ہیلی کاپٹر اڑتے دیکھے ہوں گے لیکن سڑکوں پر شاید ہی ہیلی کاپٹر کی سواری کی ہوگی۔ اگر آپ اس قسم کے ہیلی کاپٹر پر سوار ہونا چاہتے ہیں تو سیتامڑھی اور بگہا پہنچ جائیں۔ یہاں مقامی معمار نے گاڑی میں ترمیم کرکے اسے ہیلی کاپٹر کی شکل دے دی ہے۔ شادی میں اس کی بکنگ زبردست ہو رہی ہے۔

سیتامڑھی کے ریگا میں ایک موٹر مکینک منوج کمار نے کار کے اندرونی حصے کے ساتھ ساتھ بیرونی شکل میں بھی تبدیلیاں کی ہیں۔ منوج کہتے ہیں، ہیلی کاپٹر کے بلیڈ، بیک پنکھا وغیرہ چلانے اور بند کرنے کے لیے ڈیش بورڈ پر سوئچ دیا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

آدھار کارڈ فرنچائز: مفت میں آدھار سینٹر کی فرنچائز لے کر بڑی رقم کمائیں! یہ ہے طریقہ

سامنے سے مختلف قسم کی لائٹ لگائی گئی ہیں۔ کار کی پینٹنگ بھی ہیلی کاپٹر کی شکل میں کی گئی ہے۔ گاڑی کو پیچھے سے تھوڑا لمبا ڈیزائن کیا گیا ہے ۔اس میں سینسر بھی لگایا جائے گا ۔ اسے بنانے میں 15 دن لگے ہیں ۔

اسی طرح مغربی چمپارن کے بگہا میں موٹر میکینک گڈو شرما نے بھی نینو کار کو ہیلی کاپٹر کا روپ دے دیا ہے ۔اس کے میں قریب 150000 لاکھ روپے خرچ ہوا ہے ۔گڈو نے یہ بھی بتایا کہ اس کے لیے سبھی اشیاء کی خریداری بگہا سے ہی کی گئی ہے ۔

بہار: نینو کار کو ‘ہیلی کاپٹر’ بنا دیا گیا، اب تک 20 لوگوں نے جلوس کی بکنگ کرائی ہے

گڈو کے مطابق یہ گاڑی ابھی تیار نہیں ہوئی ہے لیکن اس کی بکنگ شروع ہو چکی ہے۔ اس گاڑی کو ہیلی کاپٹر کی شکل دینے والے کاریگر بتاتے ہیں کہ اسے شادی پر لے جانے کے لیے بکنگ شروع ہو چکی ہے اور لوگ اسے خوب پسند کر رہے ہیں ۔

یہ بھی پڑھیں

جانیں PAN کو ADAHAR CARD سے لنک کرنے کا سب سے آسان طریقہ، آن لائن (Online) اور (آف لائن) Offline دونوں

اس سال کے لیے اب تک 20 سے زیادہ بکنگ کو حتمی شکل دی گئی ہے۔ اس گاڑی کو تیار کرنے والے شخص کا کہنا تھا کہ ہم نے ایسی کئی شادیاں ٹی وی پر دیکھی ہیں جن میں دولہا ہیلی کاپٹر کے ذریعے پہنچتے ہیں۔ دولہا دلہنوں کو لانے کے لیے ہیلی کاپٹر کرایہ پر لیتے ہیں۔ زیادہ تر ایسے لوگ ہیں جو دلہن کو ہیلی کاپٹر کے ذریعے گھر لانا چاہتے ہیں لیکن مہنگائی کی وجہ سے ان کی خواہش کو پوری نہیں ہو پاتی ۔ایسے میں اب دولہا ہیلی کاپٹر کی یہ خواہش پوری کر سکتا ہے۔

‘ایسے ہیلی کاپٹر بنانے پر ڈیڑھ لاکھ خرچ آیا ہے ‘

ہیلی کاپٹر بنانے والے گڈو شرما نے نینو کار کو ہیلی کاپٹر بنا دیا ہے۔

ڈیجیٹل انڈیا کے دور میں یہ تجربہ منفرد ہے۔ اسے بنانے والے مکینک گڈو شرما کا کہنا ہے کہ اس طرح کے ہیلی کاپٹر کو بنانے میں ڈیڑھ لاکھ کی لاگت آتی ہے جب کہ اسے ہائی ٹیک شکل دینے پر دو لاکھ روپے سے زیادہ لاگت آئے گی۔ اس گاڑی کو ہائی ٹیک شکل دینے کے لیے اس میں الیکٹرک سینسر نصب کیا گیا ہے۔ اس میں موجود پنکھے اور لائٹس سب سینسر کے ذریعے کنٹرول ہوتے ہیں۔ ہیلی کاپٹر کا پنکھا سینسر کے ذریعے ہی چلتا رہے گا۔ پچھلا پنکھا بھی سینسر کی مدد سے چلے گا جس سے پوری طرح ہیلی کاپٹر کے طرح نظر آئے گا ۔

دلچسپ بات یہ ہے یوٹیوب پر دیکھ کر اسے ہیلی کاپٹر کا روپ دیا گیا ہے ۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button