اہم خبریںبہاربین ریاستی خبریںتعلیم و روزگارمظفر پور

بہار میں سردی کی وجہ سے کئی اضلاع میں سرکاری اور غیر سرکاری اسکول بند

تمام سرکاری اور غیر سرکاری اسکولوں میں آٹھویں جماعت تک کی تمام تعلیمی سرگرمیاں 8 جنوری 2022 تک بند کرنے کی ہدایت دی ہے۔ اس دوران تمام سکول کھلے رہیں گے۔ اساتذہ اپنی ڈیوٹی پر موجود رہیں گے۔

بہار میں سردی کی وجہ سے کئی اضلاع میں سرکاری اور پرائیویٹ اسکولوں کو بند کرنے کے احکامات جاری کئے گئے ہیں۔ کچھ اضلاع میں پانچویں جماعت تک تو کچھ اضلاع میں آٹھویں جماعت تک تمام اسکولوں کو متعلقہ ضلع مجسٹریٹ نے بند کرنے کا حکم دیا ہے۔

اورنگ آباد / سیتامڑھی / مظفر پور: بہار میں سردی کے پھیلاؤ کو دیکھتے ہوئے ریاست کے کئی اضلاع میں پانچویں جماعت تک کے سرکاری اور غیر سرکاری اسکولوں کو 5 جنوری تک بند رکھنے کا حکم دیا گیا ہے۔ اورنگ آباد کے ضلع مجسٹریٹ سوربھ جوروال نے اس سلسلے میں ضلع کے تمام سرکاری اور غیر سرکاری اسکولوں کو حکم دیا ہے۔ اس کی تعمیل کی اطلاع ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسر کو دے دی گئی ہے۔

اس سلسلے میں ضلع کے تمام بی ڈی اوز، سرکل آفیسرز اور تھانیداروں کو ہدایات جاری کر دی گئی ہیں۔ غور طلب ہے کہ گزشتہ کئی دنوں سے ٹھنڈ کا اثر کافی بڑھ گیا ہے۔ اورنگ آباد ضلع کے ڈی ایم سوربھ جوروال نے کہا کہ سردی کا پھیلاؤ لگاتار بڑھ رہا ہے۔جس کی وجہ سے پانچویں جماعت تک کے تمام سرکاری اور غیر سرکاری اسکول 5 جنوری تک بند رہیں گے۔ انہوں نے بتایا کہ اگر سردی کی لہر بڑھی تو تاریخ میں توسیع کی جا سکتی ہے۔

سیتامڑھی میں سردی کی لہر کے پیش نظر ضلع مجسٹریٹ سنیل کمار یادو نے اپنے حکم کے تحت ضلع کے تمام سرکاری اور غیر سرکاری اسکولوں میں آٹھویں جماعت تک کی تمام تعلیمی سرگرمیاں 8 جنوری 2022 تک بند کرنے کی ہدایت دی ہے۔ اس دوران تمام سکول کھلے رہیں گے۔ اساتذہ اپنی ڈیوٹی پر موجود رہیں گے۔ واضح رہے کہ شدید سردی اور سردی کی لہر کے باعث بچوں کی صحت متاثر ہونے کا خدشہ ہے۔

مظفرپور :
یہاں ریاست میں سردی کی لہر اور سردی کو دیکھتے ہوئے مظفر پور کے تمام اسکولوں میں چھٹی کا اعلان کیا گیا ہے۔ مظفر پور کے ڈی ایم پرنو کمار نے حکم جاری کیا ہے۔ اس کے مطابق اب آٹھویں جماعت تک کے اسکول 8 جنوری تک بند رہیں گے۔ اب ضلع کے تمام سرکاری اور پرائیویٹ سکول اگلے احکامات تک 8 جنوری 2022 تک بند رہیں گے۔ اس سلسلے میں ضلعی انتظامیہ نے حکم نامہ جاری کر دیا ہے۔ شیوہر، چھپرا، بکسر، موتیہاری میں بھی اسکول بند کردیئے گئے ہیں۔

بہار کی راجدھانی پٹنہ میں پیر سے آٹھویں جماعت تک تمام اسکول بند رکھنے کا حکم جاری کیا گیا ہے۔ بڑھتی ہوئی سردی کو دیکھتے ہوئے ڈی ایم نے 2 جنوری کو یہ حکم جاری کیا۔ تمام سرکاری اور غیر سرکاری سکول 8 جنوری تک بند رکھنے کا حکم ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button