اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبہاربین الاقوامی خبریںپٹنہتازہ ترینتعلیم و روزگارقومی خبریں

بہار میں بے روزگار نوجوانوں کو حکومت دے گی نوکری ، جانیں حکومت کا منصوبہ اور اس کے لیے کیا کرنا پڑے گا

بہار : 31 /دسمبر (قومی ترجمان) ریاست کے بے روزگار نوجوانوں کو روزگار فراہم کرنے کی مشق شروع ہو گئی ہے۔ حکومت روزگار دینے کے لیے خصوصی پورٹل بنائے گی۔ روزگار فراہم کرنے والی کمپنیاں پورٹل پر درج ہوں گی۔ پورٹل پر خالی آسامی کا نوٹس دے کر پورٹل کے ذریعے بے روزگار نوجوان روزگار حاصل کر سکیں گے۔

بتادیں کہ ریاست کے بے روزگار نوجوانوں کو ہنر مند بنانے کے لیے مختلف اسکیموں میں تربیت دی جارہی ہے۔

محکمہ لیبر ریسورسز کے زیر اہتمام ہنرمندی کے فروغ کے تربیتی پروگرام میں اب تک 12 لاکھ 82 ہزار نوجوانوں نے داخلہ لیا ہے جس میں 9 لاکھ سے زائد نوجوانوں کو سرٹیفکیٹ دیے جا چکے ہیں جبکہ 75 ہزار سے زائد نوجوان تربیت لے رہے ہیں۔

ڈومین اسکلنگ میں 90 ہزار 247 افراد کو رجسٹر کیا گیا جن میں سے 54 ہزار 215 کی تشخیص کی گئی اور 50 ہزار 762 کو سرٹیفکیٹ دیے گئے۔ آر ٹی ڈی اسکیم کے تحت 3309 رجسٹریشن ہوئے جن میں 500 کو سرٹیفکیٹ دیا گیا جبکہ پی ایم کے وی وائی کے تحت 4008 رجسٹرڈ درخواست دہندگان میں سے 1059 کو سرٹیفکیٹ دیے گئے۔ تربیت یافتہ نوجوانوں کو کتنا روزگار ملا اس کا ڈیٹا محکمہ کے پاس نہیں ہے۔

بہار حکومت اپنے پورٹل پر ملک اور بیرون ملک کے ملازمت دینے والی کمپنیوں کو جوڑے گی۔ کئی بڑی کمپنیاں بھی پورٹل سے منسلک ہوں گی۔ کمپنیوں کی ویکنسی کی معلومات پورٹل پر دستیاب ہوگی۔اپلائی کرنے کے بعد کمپنی نوجوانوں کو نوکری دے گی۔

زیادہ سے زیادہ روزگار فراہم کرنے والی ایجنسیوں کی اس بنیاد پر درجہ بندی کی جائے گی۔محکمہ پورٹل پر کمپنیوں کو مدعو کرنے کے لیے ملک کے مختلف صنعتی کلسٹروں میں روڈ شو کرے گا۔

بہار حکومت نے بہار کے بے روزگار نوجوانوں کو زیادہ سے زیادہ روزگار فراہم کرنے کے مقصد سے یہ اسکیم شروع کی ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button