اہم خبریںبین ریاستی خبریںدہلیعالمی خبریں

بھارت کی ایک چھوٹے سے گاؤں کی ایک لڑکی کو ISRO نے جونیئر سائنسدان مقرر کیا

آسام (قومی ترجمان ) ناگون آسام بھارت کی رہنے والی نازنین یاسمین کو انڈین اسپیس ریسرچ آرگنائزیشن (ISRO) میں جونیئر سائنٹسٹ کے طور پر مقرر کیا گیا ہے۔ نازنین تیز پور یونیورسٹی سے ایم ٹیک۔ ڈگری ہولڈر، جو ہمیشہ ایک سائنسدان کے طور پر کام کرنے کی خواہش رکھتی تھی ۔ اس نے اپنے ایک سائنسدان دوست کی مدد لی اور گہرائی سے مطالعہ کیا اور اسرو تک پہنچنے کے لیے انٹرنیٹ کا بڑے پیمانے پر استعمال کیا۔ انہوں نے گوہاٹی یونیورسٹی کے تحت این آئی ٹی ایس مرزا کالج سے الیکٹرانکس میں بی ٹیک مکمل کیا۔ جس کے بعد اس نے سال 2016 میں تیز پور یونیورسٹی سے ایم ٹیک کیا۔ جس میں فرسٹ کلاس حاصل کی۔

نازنین نے سال 2019 میں ISRO میں انتخاب کے لیے تحریری امتحان دیا اور اسے 11 اگست 2021 کو شیلانگ کے نارتھ ایسٹ اسپیس ایپلیکیشن سینٹر میں انٹرویو کے لیے بلایا گیا۔ وہ 30 دسمبر 2021 سے پہلے آندھرا پردیش کے سری ہری کوٹا میں ISRO ہیڈکوارٹر میں بطور سائنسدان اپنی نئی ملازمت میں شامل ہو جائیں گی۔

نازنین ایک اسکول ٹیچر ابوالکلام آزاد اور منزلہ بیگم کی بیٹی ہے اور اس نے اپنی اسکول کی تعلیم جوریا، ناگاؤں سے کڈمون ٹاؤن ہائی اسکول سے حاصل کی۔ انہیں حکومت ہند کی جونیئر ریسرچ فیلوشپ سے بھی نوازا گیا۔ اسرو میں اپنے انٹرویو کو یاد کرتے ہوئے اس نے کہا: "مجھ سے انٹرویو کرنے والے پینل نے پوچھا کہ میں اسرو میں کیوں شامل ہونا چاہتی ہوں، تو میں نے کہا کہ میں راکٹ اڑانا چاہتی ہوں۔”

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button