اہم خبریںبہارٹیکنالوجیگیا

بودھ گیا میں کھیت میں گرا فوجی طیارہ ، مقامی لوگوں نے اٹھاکر پہنچایا سڑک پر

  • تربیت لینے کے لیے فوجیوں نے مائیکرو ایئر کرافٹ سے اڑان بھری تھی۔

بہار، 30 جنوری (قومی ترجمان) بہار کے بودھ گیا میں جمعہ کو تکنیکی خرابی کے باعث بھارتی ایک فوجی مائیکرو لائٹ طیارہ بے قابو ہو کر کھیت میں گر گیا۔ دراصل مائیکرو لائٹ ایئر کرافٹ AAWM 102 پر تربیت حاصل کرنے والے 2 آرمی اہلکار طیارے کے ساتھ ہوا میں اڑان بھرے تھے ۔ لیکن ٹیک آف کے کچھ ہی دیر بعد طیارے میں تکنیکی خرابی پیدا ہو گئی۔ جس کے بعد پائلٹ نے بغدادہ گاؤں کے ایک کھیت میں طیارے کی ہنگامی لینڈنگ کر دی ۔مائیکرو طیارے کو آسمان سے گرتے دیکھ کر گاؤں والے خوفزدہ ہوگئے اور گاؤں میں افراتفری مچ گئی۔ کچھ دیر بعد طیارہ کھیت میں گرتے ہی قریبی دیہات کے لوگ بڑی تعداد میں موقع پر پہنچ گئے۔ تاہم گاؤں والوں نے میدان میں گرے طیارے کو اٹھا کر سڑک پر لے جانے میں مدد کی۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

اس سے پہلے جیسے ہی طیارہ اترا آس پاس کے علاقوں سے لوگوں کی بھیڑ جمع ہوگئی۔ تاہم کچھ دیر فضا میں رہنے کے بعد طیارہ زور دار آواز کے ساتھ میدان میں گر گیا ۔ اس کے بعد مائیکرو طیارے میں سوار دونوں پائلٹ باہر نکل آئے۔ جس کے بعد پائلٹ نے آفیسرز ٹریننگ اکیڈمی (او ٹی اے) کو واقعے کی اطلاع دی۔ اطلاع ملتے ہی او ٹی اے کے اہلکار موقع پر پہنچ گئے اور تباہ شدہ طیارے کو واپس کیمپ میں لے آئے ۔

فوٹو…. کھیت میں گرا فوجی طیارہ

تربیت لینے کے لیے فوجیوں نے مائیکرو ایئر کرافٹ سے اڑان بھری تھی۔

طیارے میں ایک ٹرینر اور ایک جوان سوار تھے۔ ماہرین کے مطابق طیارہ تکنیکی خرابی کے باعث قابو سے باہر ہو گیا تھا ۔ تاہم تحقیقات کے بعد معلوم ہوگا کہ طیارے میں کیا خرابی تھی۔ اسی وقت گیا ایئرپورٹ کے ڈائریکٹر بنگجیت ساہا نے کہا کہ او ٹی اے میں ٹریننگ کے دوران پائلٹ کو سمجھ نہیں آئی اس لیے اس نے اسے ایک کھیت میں اتارا۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button