اہم خبریںبین ریاستی خبریںسائنس / کلائمیٹ

اے ٹی ایم سے کیش نہیں نکلا لیکن اکاونٹ سے کٹ گئے پیسے تو جانئیے آپ کو فوری طور پر کیا کرنا چاہیے

اس میں کوئی شک نہیں کہ اے ٹی ایم (خودکار ٹیلر مشین) ہماری زندگی کو آسان بناتی ہے۔لوگ نقدی کے لیے بینکوں میں لمبی قطاروں میں کھڑے ہونے کی پریشانی بھول گئے ہیں۔ اے ٹی ایم سے چند منٹوں میں آسانی سے کیش نکال لیا جاتا ہے، حالانکہ بعض اوقات یہ اے ٹی ایم ہمیں پریشانی میں بھی ڈال دیتے ہیں۔کئی بار آپ نے سنا ہو گا یا آپ خود بھی ایسی پریشانی کا سامنا کر رہے ہوں گے کہ اے ٹی ایم سے پیسے نکالتے وقت آپ کے اکاؤنٹ سے بغیر کیش نکالے پیسے کاٹ لیے گئے تھے۔ ایسے میں صارفین گھبرا جاتے ہیں کیونکہ وہ سمجھ نہیں پاتے کہ اس مسئلے کی شکایت کہاں سے کریں اور اس کا حل کیسے ہو گا۔

رقم 5 دن میں واپس آ جائے گی۔

اگر اے ٹی ایم سے کیش نکالے بغیر آپ کے اکاؤنٹ سے رقم کاٹ لی جاتی ہے، تو آپ کو گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے۔دراصل کئی بار تکنیکی مسائل کی وجہ سے ایسا ہوتا ہے۔ اس رقم کو واپس کرنے کے لیے ریزرو بینک آف انڈیا (RBI) نے بینکوں کے لیے ایک وقت کی حد مقرر کی ہے۔ آر بی آئی کے مطابق، تمام بینکوں کو 5 کام کے دنوں کے اندر ڈیبٹ شدہ روپیہ کریڈٹ کرنا ہوگا۔ اس قاعدے کی خلاف ورزی پر بینک کو روزانہ 100 روپے جرمانہ ادا کرنے کا اصول بنایا گیا ہے۔

ان باتوں کو ذہن میں رکھیں

• نقد رقم نکالنے کے وقت، اگر اے ٹی ایم میں لین دین مکمل نہیں ہوا ہے تو فوری طور پر نکالنے کی اطلاع کو چیک کریں۔

• آپ کو اپنے بینک میں جمع کی گئی رقم کے بارے میں فوری طور پر معلومات حاصل کرنی چاہیے اور یہ یقینی بنانا چاہیے کہ آیا آپ کے اکاؤنٹ سے رقم کاٹی گئی ہے یا نہیں۔

• اگر اے ٹی ایم سے نقد رقم نکالے بغیر اکاؤنٹ سے رقم کاٹ لی جاتی ہے، تو آپ کو 5 دن انتظار کرنا چاہیے۔ زیادہ تر یہ دیکھا جاتا ہے کہ اکاؤنٹ میں رقم پانچ دنوں کے اندر واپس آ جاتی ہے۔

• اگر پانچ دن گزرنے کے بعد بھی اکاؤنٹ میں رقم واپس نہیں آتی ہے، تو آپ لین دین کی ناکامی کی شکایت بینک برانچ سے کر سکتے ہیں۔

• اگر بینک میں شکایت کرنے کے 30 دنوں کے اندر آپ کے اکاؤنٹ میں رقم واپس نہیں آتی ہے، تو آپ شکایت کے ازالے کے محکمے کے سینئر افسر سے شکایت کر سکتے ہیں۔

آن لائن شکایت کر سکتے ہیں

• اگر آپ سرکاری بینک اسٹیٹ بینک آف انڈیا کی بات کرتے ہیں، تو اگر آر بی آئی کی طرف سے مقررہ وقت کے بعد بھی رقم واپس نہیں آتی ہے، تو آپ ویب سائٹ پر https://crcf.sbi.co.in/ccf/ under Existing Customer //ATM related//ATM related//Account Debited but cash not dispensed کیٹیگری پر جا کر شکایت کر سکتے ہیں۔

• اس کے علاوہ ایس بی آئی کے ہیلپ لائن نمبر 1800 11 2211 (ٹول فری)، 1800 425 3800 (ٹول فری) پر کال کرکے شکایت کی جاسکتی ہے۔

• اس کے ساتھ ہی صبح 8 بجے سے رات 8 بجے تک 080-26599990 پر کال کرکے بھی شکایات کی جاسکتی ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button