اتر پردیشاہم خبریںدہلی

اسدالدین اویسی کو Z Category کی سیکورٹی فراہم کی گئی : حملہ آور سچن نکلا بی جے پی کا کارکن، شاہین باغ میں فائرنگ کرنے والے گوپال شرما کا ہے حامی

ملزمان سے پولیس نے کیا دو پستول، آلٹو کار برآمد

یوپی کے ہاپوڑ میں ہوئے حملے کے بعد وزارت داخلہ نے اسد الدین اویسی کو Z Category کی سیکورٹی دی ہے۔ اب اویسی کے حفاظتی دائرے میں سی آر پی ایف اہلکار ہوں گے۔ یعنی اب 4 سے 6 این ایس جی کمانڈوز اور پولیس اہلکاروں سمیت 22 اہلکار اویسی کی زیڈ زمرہ کی سیکورٹی میں تعینات ہوں گے۔ دوسری جانب پولیس دو حملہ آوروں شبھم اور سچن کو جمعہ کو عدالت میں پیش کر سکتی ہے۔

ریاست کے اے ڈی جی لا اینڈ آرڈر پرشانت کمار نے کہا کہ ملزمین نے 2013-14 کے دوران ایودھیا میں رام مندر کے بارے میں ایم پی کی مذہب مخالف تقریروں اور اویسی کے تبصروں سے مجروح ہونے کے بعد یہ واقعہ انجام دیا۔ اس وقت میرٹھ رینج کے آئی جی پروین کمار ہاپوڑ ضلع میں ڈیرے ڈالے ہوئے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

کار میں تین گولیاں چلائی گئیں۔اویسی 3 فروری کی شام 5.30 بجے NH-24 سے میرٹھ اور کیتھور میں پد یاترا کرنے کے بعد دہلی واپس آ رہے تھے۔ ہاپوڑ ضلع میں، پلکھوا پولیس اسٹیشن کے چھجرسی ٹول پلازہ پر پہلے سے کھڑے دو نوجوانوں نے اویسی کی کار پر فائرنگ کی۔ تین گولیاں ان کی گاڑی کو لگیں۔ اویسی بال بال بچ گئے۔

دو پستول، آلٹو کار برآمد

اے ڈی جی لاء اینڈ آرڈر پرشانت کمار نے بتایا کہ اس معاملے میں دورائی تھانہ بادل پور (گریٹر نوئیڈا) کے رہنے والے سچن اور تھانہ ناکود (سہارنپور) گاؤں سپالا بیگم پور کے رہنے والے شبھم کو گرفتار کیا گیا ہے۔ دونوں کے قبضے سے ایک ایک غیر قانونی پستول اور ایک آلٹو کار برآمد ہوئی ہے۔ اس معاملے میں اویسی کے نمائندے یامین نے پولیس اسٹیشن پلکھوا میں قاتلانہ حملہ اور 7 فوجداری ایکٹ کے تحت مقدمہ درج کرایا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

جیل سے رہائی کے بعد گوپال کا شاہین باغ میں استقبال کیا تھا ۔ وہ طویل عرصے سے بی جے پی سے وابستہ ہیں۔ 7 جولائی 2019 کو انہوں نے اپنے فیس بک آئی ڈی پر بی جے پی کی آن لائن ممبر شپ کی رسید بھی ڈال دی ہے۔ اس کے علاوہ بی جے پی لیڈر ارون سنگھ، سنیل بنسل، ایم پی مہیش شرما، ایم ایل سی سری چند شرما، لکشمی کانت واجپائی، نوئیڈا کے ایم ایل اے پنکج سنگھ سمیت تمام لیڈروں کی تصاویر فیس بک آئی ڈی پر موجود ہیں۔ حال ہی میں جب وزیر داخلہ امت شاہ نوئیڈا آئے تو سچن بھی وہاں موجود تھے۔ ایم ایم ایچ کالج، غازی آباد سے گریجویٹ، سچن گوپال دت شرما کا حامی رہا ہے، جس نے شاہین باغ میں فائرنگ کی تھی۔ گوپال جیل سے باہر آئے تو سچن نے نوئیڈا میں ان کا استقبال کیا۔

گوپال جیور کا رہنے والا ہے اور سوشل میڈیا پر خود کو کٹر ہندو بتاتا ہے ‘ ہندو بیٹا آئے گا بچانے ” پوسٹ لگا کر کیا حملہ ۔

سچن نے 3 فروری 2022 کو دن میں مہارانا پرتاپ، بھگت سنگھ، اویسی سے متعلق چار پوسٹیں لگائی ڈالی تھیں ۔ ایک پوسٹ میں انہوں نے اویسی کی تقریر کا ایک ویڈیو ڈالا، جس میں وہ یہ کہتے ہوئے نظر آ رہے ہیں کہ ‘ہمیشہ یوگی وزیر اعلیٰ نہیں رہیں گے، مودی ہمیشہ وزیر اعظم نہیں رہیں گے’۔ یاد رکھو ہم تمہاری ظلم کو بھولنے والے نہیں ہیں۔ اس ویڈیو کا حوالہ دیتے ہوئے سچن نے لکھا کہ ہندو بیٹا بچانے آئے گا۔ اس پوسٹ کے چند گھنٹے بعد اس نے اویسی کے قافلے پر حملہ کر دیا۔

یہ بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button