اتر پردیشتعلیم و روزگار

اتر پردیش ٹی ای ٹی (UPTET-2021) کا امتحان پرچہ لیک ہونے کی وجہ سے منسوخ کر دیا گیا

اتر پردیش (UPTET-2021) کا امتحان منسوخ کر دیا گیا ہے۔  پیپر لیک کا معاملہ سامنے آنے کے بعد امتحان منسوخ کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔  اس معاملے میں، اتر پردیش کے بنیادی تعلیم کے وزیر ڈاکٹر ستیش دویدی نے کہا ہے کہ UPTET امتحان کا پیپر لیک ہونے کی اطلاع ملی ہے، اس لیے دونوں شفٹوں کے امتحان کو فوری اثر سے منسوخ کیا جا رہا ہے۔  دوبارہ امتحان ایک ماہ کے اندر امیدواروں سے بغیر کسی فیس کے لیا جائے گا۔  یہ بھی کہا کہ اس سلسلے میں ایف آئی آر درج کرنے کی ہدایات دی گئی ہیں۔  جانچ یوپی ایس ٹی ایف کو سونپی جارہی ہے، تاکہ قصورواروں کی شناخت کرکے ان کے خلاف سخت کارروائی کی جاسکے۔

اس معاملے پر سی ایم یوگی نے تین ٹویٹ کیے ہیں۔  انہوں نے پہلے ٹوئٹ میں لکھا ہے، ‘یو پی ٹی ای ٹی پیپر لیک کرنے والے گینگ کو گرفتار کرنے کی ہدایات دی گئی ہیں۔  ملزمان کی نشاندہی کرکے فوری کارروائی کی جارہی ہے۔  ملزمان کے خلاف گینگسٹر ایکٹ کے تحت مقدمہ درج کرکے ان کی جائیداد بھی ضبط کر لی جائے گی۔

ایک اور ٹویٹ میں انہوں نے کہا ہے کہ ‘ہماری نوجوان بہنوں اور بھائیوں کے مستقبل سے کھیلنے والوں کو کسی قیمت پر بخشا نہیں جائے گا۔ آپ سب کو پہنچنے والی تکلیف کے ذمہ دار لوگوں کو ضرور سزا ملے گی۔

تیسرے ٹویٹ میں سی ایم یوگی نے کہا کہ ایک ماہ کے اندر یہ امتحان دوبارہ لیا جائے گا انہوں نے لکھا ہے، ‘ریاستی حکومت UPTET کے امیدواروں کے ساتھ کھڑی ہے۔ دوبارہ امتحان ایک ماہ کے اندر شفاف طریقے سے لیا جائے گا۔ کسی امیدوار سے کوئی اضافی فیس نہیں لی جائے گی۔ امتحان میں شامل ہونے والے امیدواروں کو سفر کے لیے یوپی ٹرانسپورٹ بسوں میں مفت سفر کی سہولت دی جائے گی۔



کانگریس لیڈر پرینکا گاندھی نے ٹوئٹر پر ایک ویڈیو پوسٹ کرتے ہوئے لکھا، ‘بھرتی میں بدعنوانی، پیپر آؤٹ بی جے پی حکومت کی پہچان بن گئی ہے۔ یوپی ٹی ای ٹی کا آج پیپر آؤٹ ہونے سے لاکھوں نوجوانوں کی محنت برباد ہو گئی۔ جب بھی پیپر آؤٹ ہوا، یوگی ناتھ کی حکومت نے بدعنوانی میں ملوث بڑی مچھلیوں کو بچایا، اس لیے بدعنوانی اپنے عروج پر ہے۔

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ یو پی ٹی ای ٹی امتحان سال میں ایک بار لیا جاتا ہے۔ اس امتحان کے تحت دو پرچے ہیں، جنہیں پیپر 1 اور پیپر 2 کہا جاتا ہے۔ UPTET پیپر 1 ان امیدواروں کے لیے منعقد کیا جاتا ہے۔ جو لوگ پہلی سے پانچویں جماعت کے استاد بننا چاہتے ہیں۔ جبکہ UPTET کا پرچہ 2 ان امیدواروں کے لیے ہے جو کلاس 6 سے 8 تک ٹیچر بننے کا خواب دیکھتے ہیں۔ یہ امتحان دو شفٹوں میں لیا جاتا ہے اور امتحان کا دورانیہ 150 منٹ ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button