Techاہم خبریں

اب پوسٹ آفس کی سوکنیا سمردھی یوجنا اور پی پی ایف اکاؤنٹ میں آن لائن جمع کر سکتے ہیں روپے ، جانیں طریقہ

پوسٹ آفس کے افسران کے ذریعہ کہا گیا کہ کوئی بھی پوسٹ آفس اسکیم جیسے انڈیا پوسٹ پیمنٹس بینک سیونگ (IPPB) اکاؤنٹ، سوکنیا سمردھی اکاؤنٹ میں (Sukanya Samriddhi اکاؤنٹ) موبائل ایپ کے ذریعے اکاؤنٹ میں رقم جمع کی جا سکتی ہے۔



موبائل بینکنگ: راگھو نے سوکنیا سمردھی یوجنا کے ذریعے قریبی پوسٹ آفس میں اپنی 5 سالہ بیٹی کے لیے ایک اکاؤنٹ کھولا ہے۔ راگھو کا مسئلہ یہ ہے کہ اسے سکنیا کے اکاؤنٹ میں پیسے جمع کرانے کے لیے ہمیشہ پوسٹ آفس جانا پڑتا ہے۔ اور انہیں الگ چالان جرمانہ اور پھر رقم جمع کرانے کے لیے پرچی بھر کر رقم جمع کروانی ہوتی ہے ۔ اور یہ ایک طویل عمل ہے اور اسے کرنے میں کافی وقت بھی لگتا ہے۔


جب راگھو نے پوسٹ آفس کے افسران کو اس کے بارے میں بتایا تو اسے اپنی پریشانی کا حل مل گیا۔اور عام طور پر عام کھاتوں کی طرح وہ سوکنیا سمردھی اکاؤنٹ یا پبلک پراویڈنٹ فنڈ (PPF) کے ساتھ ساتھ حکومت کی اہم خصوصی بچت اسکیموں کے لیے کھولے گئے کھاتوں میں آن لائن رقم جمع کر سکتے ہیں۔


پوسٹ آفس اور وہاں کے عہدیداروں نے کہا کہ موبائل ایپ کے ذریعہ پوسٹ آفس کی کوئی بھی اسکیم، جیسے انڈیا پوسٹ پیمنٹس بینک سیونگ (IPPB) اکاؤنٹ، سکنیا سمردھی اکاؤنٹ (سکنیا سمردھی اکاؤنٹ) پیسہ ریکرنگ ڈپازٹ (RD) اور یہاں تک کہ پبلک پراویڈنٹ فنڈ PPF اکاؤنٹ میں بھی رقم جمع کیا جا سکتا ہے۔



کسی بھی پوسٹ آفس بچت اسکیم سے رقم منتقل کرنے کے لیے آپ کو اپنے موبائل فون سے IPPB موبائل ایپ ڈاؤن لوڈ کرنا ہوگی۔ IPPB ایپ کے ذریعے آپ اپنے کسی بھی پوسٹ آفس اکاؤنٹس میں رقم منتقل کر سکتے ہیں۔ آپ اکاؤنٹ اور اس کا بیلنس دیکھ سکیں گے۔ آپ لین دین دیکھ سکتے ہیں۔یا اس طرح کا کوئی مالی لین دین بھی کیا جا سکتا ہے۔ جو پہلے پوسٹ آفس پہنچ کر کرنا پڑتا تھا ۔

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.iexceed.appzillon.ippbMB

جبکہ کسی بھی پوسٹ آفس سیونگ اسکیم کے ذریعے اکاؤنٹ کھولنے کے لیے آپ کو پہلی بار پوسٹ آفس جانا ہی ہوگا۔ اس کے بعد آپ اپنے گھر بیٹھے IPPB موبائل ایپ کے ذریعے اکاؤنٹ سے متعلق کوئی بھی کام بہت آسانی سے کر سکتے ہیں۔



ڈیجیٹل ادائیگی ایپ DakPay ایپ کو حکومت نے کچھ عرصہ پہلے شروع کیا تھا۔اس ایپ کے ذریعے پوسٹ آفس اور پھر آئی پی پی بی کے صارفین پیسے کی ادائیگی، کیو آر کوڈ اسکین کرنے اور ڈیجیٹل ادائیگی کرنے جیسے کام کر سکتے ہیں۔

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fss.ippbpsp

پوسٹ آفس کی کسی بھی اسکیم کے تحت مزید معلومات کے لیے آپ ٹول فری نمبر 1800-266-6868 پر کال کر سکتے ہیں۔ دن کے دوران صبح 9 بجے سے شام 6 بجے تک کال کر سکتے ہیں ۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button