اہم خبریںبین ریاستی خبریں

آج کی اہم خبریں /8 نومبر 2021 بروز سوموار

اترپردیش : کانپور کے بعد قنوج میں ملا زیکا وائرس کا پہلا کیس، انتظامیہ الرٹ

اتر پردیش (نیوز ایجنسی) نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اتر پردیش کے قنوج ضلع میں اتوار کو زیکا وائرس کا پہلا کیس سامنے آیا ہے۔ جس نوجوان میں زیکا وائرس کی تصدیق ہوئی ہے اس کی عمر 45 سال ہے۔ وہ کانپور کے شیوراج پور علاقے کے کاسامؤ گاؤں میں مقیم تھے۔ اس معاملے میں قنوج کے محکمہ صحت نے 3 نومبر کو 30 نمونے جانچ کے لیے بھیجے تھے۔ جس کے بعد متاثرہ کی ٹیسٹ رپورٹ مثبت آئی ہے۔اس کے ساتھ ہی معاملہ سامنے آنے کے بعد انتظامیہ چوکنا ہو گئی ہے۔محکمہ صحت کی ٹیم علاقے میں صفائی وغیرہ کر رہی ہے۔قنوج کے سی ایم او ونود کمار نے اس کی تصدیق کی۔

جے پی میٹنگ میں وزیراعظم نریندر مودی کا کارکنوں کے نام پیغام،کہا خدمت ہی سب سے بڑی عبادت

واضح ہو کہ وزیر اعظم مودی نے بی جے پی کی قومی ایگزیکٹو میٹنگ میں پارٹی کارکنوں سے کہا کہ خدمت سب سے بڑی عبادت ہے۔مرکزی وزیر بھوپیندر یادو نے میٹنگ کے بعد بتایا کہ پی ایم مودی نے کہا کہ ہم پارٹی کارکنوں کی لگن اور محنت سے آگے بڑھے ہیں۔ بی جے پی کارکنوں کو آنے والے وقت میں اسی اعتماد اور تعلق کے ساتھ آگے بڑھنا ہوگا۔ کووڈ کے دور میں جو کہ 19 ماہ کی مدت میں گزر چکا ہے، پارٹی نے خدمت کو اپنے کام کی بنیاد بنایا۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ جس پارٹی نے عام آدمی کے ذہن سے لگاتار جڑ کر ایک آئیڈیا کو سیاست کے آئیڈیل کے طور پر لیا، آج اس کا جامع نتیجہ بھی نظر آرہا ہے۔ پارٹی نے اپنی تحریک سے ہندوستان کے جمہوری نظام کو مضبوط کیا ہے۔آنے والے وقتوں میں مودی نے پارٹی کارکنوں سے پارٹی کے کام کو جوش اور ولولے کے ساتھ آگے بڑھانے کی اپیل کی۔

ستیہ پال ملک نے کسانوں کی تحریک کے معاملے پر ایک بار پھر مودی حکومت کو گھیرا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق میگھالیہ کے گورنر ستیہ پال ملک نے کسانوں کے احتجاج کے معاملے پر ایک بار پھر مودی حکومت کو نشانہ بنایا ہے۔ جے پور میں ایک پروگرام میں ستیہ پال ملک نے کہا کہ مودی حکومت چھوٹی چھوٹی باتوں پر افسوس کا اظہار کرتی ہے، لیکن کسانوں کی تحریک میں اب تک 600 کسان مارے جاچکے ہیں، لیکن آج تک مودی حکومت نے ان کے لیے کوئی افسوس کا اظہار نہیں کیا، کوئی قرارداد پاس نہیں کی۔ ستیہ پال ملک نے یہ بھی کہا کہ جن لوگوں نے مجھے تعینات کیا ہے اگر وہ استعفیٰ مانگیں تو میں اپنا عہدہ چھوڑنے کو تیار ہوں۔

اتر پردیش کے پیلی بھیت میں بخار کی وجہ سے ایک ہی خاندان کے تین بچوں کی موت

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دو دن کے اندر، پیلی بھیت ضلع کے جہان آباد علاقے کے ایک گاؤں میں بخار کی وجہ سے ایک ہی خاندان کے تین بچوں کی پراسرار حالات میں موت ہو گئی۔ ایڈیشنل چیف میڈیکل آفیسر ڈاکٹر اشونی گپتا نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ اطلاع ملنے پر محکمہ صحت کی ٹیم موقع پر پہنچی اور ضروری معلومات اکٹھی کیں۔ محکمہ صحت پوسٹ مارٹم رپورٹ کا انتظار کر رہا ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ میت کے قریب رہنے والے افراد اور ان کے اہل خانہ کے خون کے نمونے بھی ٹیسٹ کیے گئے لیکن کسی بھی وائرس بیماری کا پتہ نہیں چلا ہے

زہریلی شراب پرتیجسوی یادوکے نشانے پرنتیش کمار

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق آر جے ڈی لیڈر تیجسوی پرساد یادو نے بہار میں شراب بندی قانون کو لے کر ایک بار پھر وزیر اعلیٰ نتیش کمار کو نشانہ بنایا ہے۔ انہوں نے ایک بیان جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ ریاست میں شراب بندی کی ناکامی نتیش کمار کی ناکامی ہے اور زہریلی شراب کے ہر واقعہ میں ہر موت کے ذمہ دار خود نتیش کمار ہیں۔ انہوں نے سوال کیاہے کہ کیا نتیش کمار کو نہیں معلوم کہ شراب بندی کے قانون کے ناقص نفاذکی وجہ سے ریاست میں 20 ہزار کروڑ کی متوازی غیر قانونی معیشت کھڑی ہوئی ہے، جس کا سب سے زیادہ فائدہ جے ڈی یو-بی جے پی میں بیٹھے شراب مافیا کے لوگ ،سرکاری افسران اٹھارہے ہیں۔ اورپولیس انتظامیہ کے لوگ ہیں؟تیجسوی یادو نے الزام لگایاہے کہ نتیش کمار نے انتہائی غلط طریقے سے شراب پر پابندی سے غیر قانونی آمدنی کو اپنی پارٹی کی ریڑھ کی ہڈی بنا دیاہے۔ شراب مافیا سے ملی بھگت کے الزام میں آج تک کسی بھی اعلیٰ افسر یا حکمران لیڈر کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کی گئی ہے، جب کہ بی جے پی-جے ڈی یو کے لیڈروں کے خلاف مسلسل ثبوت مل رہے ہیں

مودی بھارت کی شبیہ بہتر بنانے کے لیے کوشاں،اپوزیشن داغدار کرنے میں مصروف :سیتارمن

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بی جے پی کی قومی ایگزیکٹومیٹنگ میں وزیر خزانہ نرملاسیتا رمن نے حزب اختلاف پر ہندوستان کی شبیہ کو خراب کرنے کا الزام لگایاہے۔ حکومت کی کامیابیوں کو گنتے ہوئے انہوں نے کہاہے کہ جب کہ ہندوستان کی ویکسینیشن پروگرام کے لیے پوری دنیا میں تعریف کی جا رہی ہے، وہیں ہمیں شروع سے ہی ویکسینیشن کے بارے میں اپوزیشن کی طرف سے پھیلائے گئے شکوک و شبہات بھی یادہیں۔سیتا رمن نے کہاہے کہ 100 کروڑ سے زیادہ ویکسین کی خوراک فراہم کرنے میں ہندوستان کے عظیم طریقہ کی دنیا بھر میں تعریف کی جا رہی ہے۔ انہوں نے بتایاہے کہ امیونائزیشن اور صحت کے مجموعی ڈھانچے کو بہتر بنانے کے لیے بجٹ میں 36,000 کروڑ روپے مختص کیے گئے تھے۔سیتارمن نے کہاہے کہ دفاع اور فوج میں خواتین کا داخلہ اور سینک اسکولوں کا قیام تجویز کے ایک حصے کے طور پر عمل میں آیا۔ خواتین کی قیادت میں ترقی ہمارا فلسفہ ہے

وزیر اعظم مودی بنے دنیا کے سب سے مقبول لیڈر ، بائیڈن اور بورس جونس کو چھوڑا پیچھے

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق وزیر اعظم نریندر مودی ایک مرتبہ پھر دنیا کے سب سے مقبول لیڈر منتخب کئے گئے ہیں ۔ مارننگ کنسلٹ کے ذریعہ جاری کی گئی گلوبل لیڈر اپروول ریٹنگ میں وزیر اعظم نریندرمودی 70 فیصد اپروول کے ساتھ پہلے مقام پر ہیں ۔ وہیں میکسیکن صدر اینڈریس مینوئل لوپیز 66 فیصد ریٹنگ کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہیں ۔ اس کے بعد اٹلی کے وزیر اعظم ماریو 58 فیصد کے ساتھ تیسرے نمبر پر ، جرمنی کی چانسلر اینجیلا مارکیل 54 فیصد کے ساتھ چوتھے نمبر پر اور آسٹریلیا کے وزیر اعظم اسکاٹ ماریسن 47 فیصد کے ساتھ پانچویں نمبر پر ہیں ۔

مرکز نے ایک کروڑ خوراکیں خریدنے کا دیا حکم، بچوں کے لیے کووڈ ویکسین کا راستہ آسان

واضح ہو کہ مرکزی حکومت نے احمد آباد کی کمپنی Zydus Cadila کی تین خوراکوں والی ویکسین ‘Zycov-d’ کی ایک کروڑ خوراکیں خریدنے کا حکم دیا ہے۔اس کے ساتھ، اس ویکسین کو اس ماہ قومی انسداد کورونا وائرس ویکسینیشن مہم میں شامل کیا جائے گا۔سرکاری ذرائع نے اتوار کو یہ اطلاع دی۔ذرائع نے بتایا کہ مانا جا رہا ہے کہ مرکزی وزارت صحت نے ملک کے ویکسینیشن پروگرام میں ترقی یافتہ دنیا کی پہلی ڈی این اے پر مبنی کوویڈ 19 ویکسین کو شامل کرنے کے لیے ہری جھنڈی دکھا دی ہے۔ ابتدائی طور پر، اسے بالغوں میں استعمال کے لیے ترجیح دی جائے گی۔ Zycov-D پہلی ویکسین ہے جسے ہندوستان کے ڈرگ ریگولیٹر نے 12 سال یا اس سے زیادہ عمر کے لوگوں کی ویکسینیشن کے لیے منظور کیا ہے۔

لکھیم پور کھیری تشدد کی عدالت کی زیر نگرانی انکوائری کی عرضی پر سماعت کرے گا سپریم کورٹ

واضح ہو کہ یوپی کے لکھیم پور کھیری میں 3 اکتوبر کو ہوئے تشدد کی عدالت کی نگرانی میں ہونے والی انکوائری کی درخواست پر سپریم کورٹ سماعت کرے گا۔ چیف جسٹس این وی رمنا، جسٹس سوریا کانت اور جسٹس ہیما کوہلی کی بنچ سماعت کرے گی۔گزشتہ سماعت کے دوران سپریم کورٹ نے اتر پردیش حکومت کو واقعہ کے گواہوں کو سیکورٹی فراہم کرنے کی ہدایت کی تھی اور اسٹیٹس رپورٹ داخل کرنے کو کہا تھا۔عدالت نے یوپی حکومت سے لکھیم پور تشدد میں صحافیوں رمن کشیپ اور شیام سندر کے قتل کی تحقیقات پر علیحدہ اسٹیٹس رپورٹ داخل کرنے کو بھی کہا۔ اس دوران سپریم کورٹ نے یوپی حکومت سے کئی سوالات بھی کیے تھے۔ سماعت کے دوران اتر پردیش حکومت کی طرف سے پیش ہونے والے سینئر وکیل ہریش سالوے نے اسٹیٹس رپورٹ پیش کرتے ہوئے سپریم کورٹ کو بتایا کہ 68 گواہوں میں سے 30 گواہوں کے بیانات درج کیے جاچکے ہیں اور 23 لوگوں نے اس کے عینی شاہد ہونے کا دعویٰ کیا ہے۔ اس پر سپریم کورٹ نے کہا کہ ریلی میں سینکڑوں کسان تھے اور صرف 23 گواہ آئے؟ تب سالوے نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ ہم نے گواہی کے لیے اشتہار بھی جاری کیا ہے، ویڈیو ثبوت بھی ملے ہیں۔ تفتیش جاری ہے اور یوپی حکومت گواہوں کے ریکارڈ شدہ بیانات کو سیل بند لفافے میں دے سکتی ہے۔

گجرات: تھانے میں لگی زبردست آگ، 25 سے زائد گاڑیاں جل کر ہو گئیں راکھ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق گجرات کے ضلع کھیڑا کے ٹاؤن پولیس اسٹیشن کے احاطے میں آگ لگنے سے 25 سے زائد گاڑیاں جل کر خاکستر ہوگئیں۔ اس واقعہ میں بائک، آٹو رکشا اور کئی کاریں مکمل طور پر جل گئیں۔ تاہم ابھی تک کسی جانی نقصان کی اطلاع نہیں ملی ہے۔ واقعہ کی اطلاع ملتے ہی نادیاد فائر بریگیڈ کی ٹیم موقع پر پہنچ گئی۔ اسی دوران احمد آباد، محمیدواڑ، آئل اینڈ نیچرل گیس کارپوریشن (او این جی سی) کے فائر انجن بھی آگ بجھانے میں مصروف ہو گئے ہیں۔

بہار: گیا میں مورتی وسرجن پر ہنگامہ، فائرنگ سے اسٹیشن انچارج سمیت کئی لوگ زخمی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بہار کے گیا میں مورتی وسرجن کے دوران شرپسندوں کی طرف سے کئی راؤنڈ فائرنگ کی گئی۔ اس دوران کئی لوگ زخمی ہوئے۔ اس سلسلے میں تنکوپا کے اسٹیشن انچارج کو گولی لگی اور وہ زخمی ہوگئے۔ زخمیوں میں دو خواتین سمیت دو دیگر شامل ہیں۔ بتایا جا رہا ہے کہ پولس انتظامیہ کی طرف سے مقررہ وقت کے دوران مورتی وسرجن میں تاخیر کے دوران پولس اور مورتی وسرجن کرنے والے شرپسندوں کے درمیان پرتشدد جھڑپ ہوئی۔

یوپی: 340 کلومیٹر لمبا پوروانچل ایکسپریس وے تیار، 16 نومبر کو پی ایم مودی کریں گے افتتاح

واضح ہوکہ وزیر اعظم نریندر مودی 16 نومبر کو پوروانچل ایکسپریس وے کا افتتاح کریں گے۔ 340.824 کلومیٹر لمبا یہ ایکسپریس وے مشرقی اور مغربی یوپی کو جوڑے گا۔ 42 ہزار کروڑ کی لاگت سے بنایا گیا پوروانچل ایکسپریس وے لکھنؤ کے چاند سرائے گاؤں سے شروع ہوگا۔ ان کی ممکنہ لانچنگ اور جلسہ عام کے پروگرام کے لیے تیاریاں تیز کر دی گئی ہیں۔ اتوار کو ایڈیشنل چیف سکریٹری اونیش کمار اوستھی پوروانچل ایکسپریس وے کے کاموں کا معائنہ کرنے کے لیے مؤ ضلع کے محمد آباد گوہنا تحصیل علاقے کے تحت بھوجہی پہنچے۔ یہاں اترنے کے بعد ضلع مجسٹریٹ امیت سنگھ بسل نے ضلع کے دیگر اعلیٰ عہدیداروں کے ساتھ ایکسپریس وے کی فضائی پٹی اور دیگر مقامات کا جائزہ لیا۔

تمل ناڈو میں شدید بارش چنئی اور تین دیگر اضلاع میں اسکول بند رہیں گے

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق تمل ناڈو کے شمالی ساحلی علاقوں میں موسلادھار بارش کے پیش نظر چنئی اور تین دیگر اضلاع میں اسکولوں کو اگلے دو دن تک بند رکھنے کا حکم دیا گیا ہے۔ پانی بھرنے کی تصویریں دیکھ کر ایک بار پھر سال 2015 میں چنئی میں آنے والے شدید سیلاب کی یادیں تازہ ہوگئیں محکمہ موسمیات کی جانب سے موسلادھار بارش کی وارننگ جاری کرنے کے بعد چنئی، تروولور، چنگل پٹو اور کانچی پورم اضلاع میں اسکولوں اور کالجوں کو بند رکھنے کا حکم دیا گیا تھا۔ محکمہ موسمیات کے مطابق شمالی ساحلی تمل ناڈو کے دور دراز علاقوں میں اتوار کو دن بھر تیز بارش کا امکان ہے۔ محکمہ نے کہا کہ خلیج بنگال پر طوفانی حالات کی وجہ سے چنئی اور اس کے مضافات میں سب سے زیادہ بارش ہوگی۔

پنجاب میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں زبردست کمی

واضح ہو کہ دیوالی سے ایک دن قبل، مرکز کی جانب سے پیٹرول پر 5 روپے اور ڈیزل پر 10 روپے کی ایکسائز ڈیوٹی کم کرنے کے فیصلے کے بعد، اب پنجاب حکومت نے بھی پیٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں زبردست کمی کا اعلان کیا ہے۔ ریاست میں پٹرول کی قیمت میں 10 روپے اور ڈیزل کی قیمت میں 5 روپے کی کمی کی گئی ہے۔ کمی کی گئی قیمتوں کا اطلاق اتوار کی رات 12 بجے سے ہوگا۔ ایکسائز ڈیوٹی میں کمی کے بعد مرکز نے ریاستوں سے کہا تھا کہ وہ VAT کو کم کریں تاکہ عام لوگوں کو مہنگے تیل سے کچھ راحت مل سکے ایکسائز ڈیوٹی میں کمی کے بعد مرکز نے ریاستوں سے کہا تھا کہ وہ VAT کو کم کریں مرکز کے فیصلے کے بعد بی جے پی کی حکومت والی 10 ریاستوں نے بھی پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں اضافی کمی کا اعلان کیا۔ یہ ریاستیں آسام، تریپورہ، منی پور، کرناٹک، گوا، اتر پردیش، گجرات، ہریانہ، ہماچل پردیش اور اتراکھنڈ ہیں۔ اس کے بعد پڑوسی ریاست پنجاب میں ہریانہ میں پٹرول اور ڈیزل 12 روپے فی لیٹر سستا ہو گیا۔ اسی وقت، چندی گڑھ انتظامیہ نے ایندھن پر VAT میں 7 روپے کی کمی کا بھی اعلان کیا تھا۔

بہتر ہو گا کہ مرکزی حکومت زرعی قوانین کو واپس لے کر کسانوں کو تحفہ دے: مایاوتی

واضح ہو کہ بہوجن سماج پارٹی کی صدر اور اتر پردیش کی سابق وزیر اعلی مایاوتی نے ایکسائز ٹیکس میں کمی کے حکومت کے فیصلے کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ اگر تینوں متنازعہ زرعی قوانین کو واپس لے لیا جائے تو بہتر ہو گا کہ مرکزی حکومت کسانوں کو دیوالی کا تحفہ دے ۔ ملک کے ساتھ ساتھ. بی ایس پی سربراہ نے اتوار کو ٹویٹ کیا، ”بی جے پی کا نعرہ ‘سب کا ساتھ، سب کا وکاس اور سب کا وشواس’ ہے، لیکن لوگ اس نعرے کو جملے کے طور پر نہ لے کر کیسے یقین کریں، جب ملک کے کسان مطالبہ کر رہے ہیں۔ تین زرعی قوانین کی واپسی وہ کافی عرصے سے مشتعل اور ناراض ہے۔ ایک اور ٹویٹ میں مایاوتی نے کہا، ’’تین سالوں میں پہلی بار مرکزی حکومت نے دیوالی پر اس بار ایکسائز ٹیکس میں کچھ کمی کرکے عوام کو کچھ راحت کا تحفہ دیا ہے۔ اسی طرح دیوالی کے فوراً بعد اگر مرکزی حکومت تین متنازعہ زرعی قوانین کو واپس لے کر ملک کے کسانوں کو دیوالی کا تحفہ دے تو بہتر ہوگا۔

کانپور میں زیکا وائرس کے 10 نئے کیسز متاثرہ مریضوں کی تعداد 89 تک پہنچ گئی

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کانپور، یوپی میں، مچھروں کے ذریعے پھیلنے والے زیکا وائرس سے متاثرہ افراد کی تلاش جاری ہے۔ اتوار کو چکیری کے علاقے میں زیکا وائرس کے 10 نئے کیس رپورٹ ہوئے۔ اس کے ساتھ ہی 10 نئے مریض آنے کے بعد اب تک متاثرہ مریضوں کی تعداد 89 تک پہنچ گئی ہے۔ محکمہ صحت کی ٹیم علاقے میں صفائی اور فوگنگ کر رہی ہے۔ ڈی ایم وشاک جی آئیر نے کہا کہ اب تک کل 89 کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔ متاثرہ افراد کی صحت کی نگرانی کے لیے کووڈ دور میں استعمال کیے گئے کنٹرول روم سے زیکا کے مریضوں کی نگرانی کی جا رہی ہے۔

تبدیلی مذہب معاملے میں یوپی اے ٹی ایس نے عمر گوتم کے بیٹے عبداللہ کو کیا گرفتار

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مبینہ تبدیلی مذیب معاملے میں عمر گوتم کے بیٹے عبداللہ کو غیر قانونی طریقے سے بانٹنے کے الزام میں گرفتار کیا گیا ہے۔ وہیں 75 لاکھ روپئے بینک اکاؤنٹ میں آنے کا بھی معاملہ سانے آیا ہے۔ یہ کارروائی یوپی اے ٹی ایس نے یہ گرفتاری کی ہے۔واضح رہے کہ یوپی اے ٹی ایس نے تقریباً 5 ماہ قبل مولانا عمر گوتم سمیت 2 لوگوں کو گرفتار کیا تھا۔ ان پر الزام ہے کہ یہ دونوں دہلی، نوئیڈا، گروگرام اور فرید آباد سمیت پورے این سی آر میں سرگرم تھے۔

کورونا وائرس کے 10853 نئے کیسز، 526 اموات

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ملک میں کورونا وائرس کے ایکٹیو کیسز کی شرح 0.42 فیصد، صحت یابی کی شرح 98.24 فیصد اور اموات کی شرح 1.34 فیصد پہنچ چکی ہے۔اتوار کی صبح مرکزی وزارت صحت کی طرف سے جاری کردہ تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ملک میں ہلاکت خیز کورونا وائرس کے 10,853 نئے کیسز سامنے آئے ہیں اور 12 ہزار 432 مریض صحت یاب ہونے کے بعد اب تک اس وبا کو شکست دینے والے لوگوں کی مجموعی تعداد تین کروڑ 37 لاکھ 49 ہزار 900 ہو گئی ہے۔

نیوزی لینڈ نے افغانستان کو ہراکر سیمی فائنل میں بنائی جگہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اتوار کو ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے سپر 12 مرحلے کے ایک میچ میں نیوزی لینڈ نے افغانستان کو 8 وکٹوں سے شکست دے دی۔ ابوظہبی میں کھیلے گئے اس میچ میں جیت کے ساتھ ہی نیوزی لینڈ نے سیمی فائنل میں جگہ بنالی ہے ۔ ساتھ ہی افغانستان اور ہندوستان دونوں اس ریس سے باہر ہو گئے ہیں ۔ حالانکہ ہندوستان نے ابھی اپنا آخری میچ نمیبیا کے خلاف کھیلنا ہے، لیکن اس میچ میں جیت سے بھی وراٹ کوہلی کی قیادت والی ٹیم سیمی فائنل میں نہیں پہنچ پائے گی ۔

ٹی ۔20 عالمی کپ:پاکستان نے اسکاٹ لینڈ کو 72 رنز سے شکست دی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پاکستان کے کپتان بابر اعظم (66) اور تجربہ کارکھلاڑی شعیب ملک (18 گیندوں پر ناٹ آوٹ 54 رنز) ہاف سنچری کے بعد گیند بازوں کے شاندار مظاہرہ کے سبب اتوار کو شارجہ میں آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ کے سپر 12 مرحلے میں پاکستان نے حریف اسکاٹ لینڈ کو 72 رنز سے شکست دی۔آئی سی سی ٹی-20 ورلڈ کپ کے گروپ-2 کے مقابلے میں پاکستان نے اسکاٹ لینڈ کو 72 رنز سے شکست دی ہے ۔ پاکستان نے جہاں ایک طرف اپنے سارے میچ جیتے ہیں تو وہیں اسکاٹ لینڈ کو تمام میچز میں شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے اب سیمی فائنل میں پاکستان کا مقابلہ 11 نومبر کو دبئی میں آسٹریلیا سے ہوگا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button