اہم خبریںبین ریاستی خبریںعالمی خبریں

آج کی اہم خبریں / 6 نومبر 2021

ممبئی ڈرگس معاملے کی جانچ سے ہٹائے گئے سمیر وانکھیڑے، نواب ملک نے کہا- یہ ابھی آغاز ہے

ممبئی ڈرگس معاملے کی جانچ اب نارکوٹکس کنٹرول بیورو کی دہلی ٹیمیں کریں گی۔ این سی بی کے جنوب- مغربی علاقے کے ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل متھا اشوک جین نے بتایا ہے کہ ممبئی ڈرگس اور دیگر پانچ معاملوں کی جانچ دہلی کی ٹیم کرے گی۔ یہ ایک ایڈمنسٹریٹیو فیصلہ ہے۔ اس خبر پر ممبئی ڈرگس معاملے کی جانچ کر رہے این سی بی افسر سمیر وانکھیڑے نے کہا ہے کہ انہیں جانچ سے ہٹایا نہیں گیا ہے۔مہاراشٹر حکومت کے وزیر برائے اقلیتی امور اور این سی پی لیڈر نواب ملک نے جانچ سے وانکھیڑے کو ہٹائے جانے پر ردعمل ظاہر کیا ہے۔ انہوں نے ٹوئٹ کیا ہے کہ یہ تو بس شروعات ہے، سسٹم کو صاف کرنے کے لئے ابھی کافی کچھ کیا جانا ہے، ہم وہ کریں گے

بہار میں زہریلی شراب: اب تک 33 لوگوں کی موت، کئی لوگ گرفتار

واضح ہوکہ نیوز ادارہ این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق بہار میں زہریلی شراب کے حالیہ سانحہ میں جمعہ کو مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 33 ہو گئی۔ ناجائز شراب کی فروخت پر کئی افراد کو گرفتار بھی کیا گیا ہے اور غلط کام کرنے والے اہلکاروں کو سزا بھی دی گئی ہے۔ دریں اثنا، وزیر اعلی نتیش کمار نے شراب پر پابندی والی ریاست میں لوگوں کو شراب پینے سے دور رکھنے کے لیے ایک نئی مہم شروع کرنے پر زور دیا۔تاہم مغربی چمپارن اور گوپال گنج اضلاع میں حکام نے دعویٰ کیا ہے کہ زہریلی شراب پینے سے صرف 25 افراد کی موت کی تصدیق ہوئی ہے۔

ہندوستان کو مذہب اور ذات پات کے نام پر تقسیم کرنا بند ہونا چاہیے: راہل گاندھی

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے جمعہ کو گووردھن پوجا کے موقع پر حکومت کو اشاروں میں نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ ہندوستان کو مذہب اور ذات پات کے نام پر تقسیم کرنا بند ہونا چاہئے۔ انہوں نے ٹویٹ کیا، ’’بھگوان شری کرشنا نے گووردھن پروت کے تحت سب کو تحفظ دیا تھا۔ آج بھی ہر کسی کو بلا تفریق تحفظ فراہم کرنا ہے۔‘‘ کانگریس لیڈر نے کہا ’’مذہب، مذہب، ذات پات کی بنیاد پر ہندوستان کو تقسیم کرنا بند کرو!

9 پولس اہلکار تاخیر اور بے عملی کے ذمہ دار پائے گئے: یوپی حکومت نے انکاؤنٹر کیس میں سپریم کورٹ کو دی جانکاری

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اتر پردیش حکومت نے سپریم کورٹ کو بتایا ہے کہ پانچ انسپکٹرز سمیت نو پولیس اہلکار ایک شخص کے مبینہ انکاؤنٹر سے متعلق ایک معاملے میں عدالتی طریقہ کار کی خدمت میں تاخیر اور عدم فعالیت کے لیے ذمہ دار پائے گئے ہیں۔ اس سال ستمبر میں، سپریم کورٹ نے کیس کی کارروائی میں "سستی” کے لیے ریاست کو کھینچا تھا اور عبوری جرمانے کے طور پر سپریم کورٹ رجسٹری میں 7 لاکھ روپے جمع کرنے کی ہدایت کی تھی۔ متوفی کے والد کی درخواست پر سماعت کرتے ہوئے عدالت نے اسے ’’انتہائی سنگین معاملہ‘‘ قرار دیا اور مشاہدہ کیا کہ ریاست نے اس معاملے میں جس سستی کا مظاہرہ کیا اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ ریاستی مشینری اپنے پولیس افسران کا دفاع یا تحفظ کررہی ہے۔ یہ معاملہ 2002 میں اتر پردیش کے بلند شہر ضلع میں مبینہ انکاؤنٹر سے متعلق ہے۔ گزشتہ ہفتے جسٹس ونیت سرن اور جسٹس انیرودھا بوس کی بنچ نے اس معاملے کی سماعت کی۔

غلط چیزکااستعمال ہوگاتویہی نتیجہ ہوگا،بہارمیں شراب کی اموات پروزیراعلیٰ کاجواب

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق گوپال گنج اوربتیا میں زہریلی شراب سے ہونے والی اموات کے بارے میں اخباری نمائندوں سے پوچھے گئے سوال پراورشراب بندی کی ناکامی پر وزیر اعلیٰ نتیش کمارنے کہاہے کہ ہم بار بار کہتے رہے ہیں کہ اگر ہم غلط چیزکا استعمال کریں گے تو یہ نوبت آئے گی۔ ہم شراب پر پابندی کے سلسلے میں حکام سے بات کرتے رہتے ہیں۔ ہم چھٹھ پوجا کے بعد تفصیلی جائزہ لیں گے۔گڑبڑی کرنے والے روز پکڑے جاتے ہیں۔ چھاپے بھی مارے جا رہے ہیں، ہر طرح سے سخت کارروائی کی جا رہی ہے۔ اگر کوئی کسی علاقے میں ایسا گندا کام کر رہا ہے تو یہ بہت افسوسناک ہے۔ پورے بہار میں مکمل طور پر راب بندی نافذ ہے۔ ایسے میں اگر کوئی گڑبڑی کرتا ہے تو یہ بہت غلط ہے۔ کچھ لوگ غیر قانونی شراب بناکرگندے کام کر رہے ہیں۔ ایسے لوگوں پر تو کارروائی ہو تی رہی ہے اورآئندہ بھی بھی ہوگی۔

زیراعظم مودی کی کیدارناتھ پہونچے، منڈی کے بابا بھوت ناتھ مندر سے کئے درشن


واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق وزیر اعظم نریندر مودی کا کیدارناتھ دھام  کا پروگرام بھی ورچوئل میڈیم کے ذریعے منڈی میں دکھایا گیا، جس کی وجہ سے لوگوں کو جمعہ کو منڈی شہر کے بابا بھوت ناتھ مندر سے کیدارناتھ دھام جانے کا موقع ملا۔ چھوٹی کاشی منڈی کے بابا بھوت ناتھ مندر میں منعقد پروگرام میں ہماچل پردیش  کے جل شکتی وزیر مہندر سنگھ ٹھاکر بھی موجود تھے۔

یمنا ایکسپریس وے پر خوفناک سڑک حادثہ، 5 افراد ہلاک


واضح ہوکہ متھرا-یمنا ایکسپریس وے پر جمعہ کی صبح ایک سڑک حادثے میں کم از کم پانچ لوگوں کی موت ہو گئی۔ پولیس نے بتایا کہ حادثہ کار اور پرائیویٹ بس کے درمیان تصادم کی وجہ سے اس وقت پیش آیا جب بس آگرہ سے نوئیڈا جارہی تھی۔ واقعہ تھانہ نوجھیل کے علاقے مائل سٹون 70 کے قریب کا ہے۔پولیس نے بتایا کہ بس ڈرائیور سو گیا تھا اور تیز رفتار بس بے قابو ہوکر فیسنگ توڑتی ہوئی انڈیور کار میں گھس گئی۔ مرنے والوں میں چار کار سوار اور بس ڈرائیور شامل ہیں۔ پولیس اور ایکسپریس وے کے سیکورٹی اہلکار موقع پر پہنچ گئے ہیں۔

کانپور میں زیکا وائرس کے 30 نئے معاملے آئے سامنے، 66 پہنچی مریضوں کی تعداد


واضح ہوکہ چیف میڈیکل آفیسر ڈاکٹر نیپال سنگھ نے بتایا کہ اتر پردیش کے کانپور میں جمعرات کو زیکا وائرس کے 30 نئے کیس رپورٹ ہوئے۔ اس کے ساتھ ہی شہر میں زیکا وائرس کی تعداد 66 تک پہنچ گئی ہے۔ضلع مجسٹریٹ وشاکھ جی نے بتایا کہ تازہ ترین معاملات میں سے 14 خواتین ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستانی فضائیہ کے چھ اہلکار بھی انفیکشن کا شکار ہوئے ہیں۔ ڈی ایم نے کہا کہ محکمہ صحت نے اتوار کو 586 لوگوں کے خون کے نمونے اکٹھے کیے تھے اور انہیں جانچ کے لیے لکھنؤ کے کے جی ایم یو میں بھیج دیا گیا تھا۔ جن میں سے 25 نمونے مثبت آئے ہیں۔

ایکسپریس وے پر چند ہی سیکنڈ میں آپس میں ٹکرائیں آدھا درجن کاریں، 6 زخمی


واضح ہوکہ آلودگی کی وجہ سے چھائے کہرے کی وجہ سے کل صبح دہلی کے قریب ہائی وے پر تقریباً آدھا درجن گاڑیاں ایک دوسرے سے ٹکرا گئیں۔ حادثے میں ایک مرد اور ایک خاتون کی حالت تشویشناک ہے۔اطلاعات کے مطابق تیز رفتار i20 کار کمزور نظر آنے کی وجہ سے ٹرک سے ٹکرا گئی۔ جس کی وجہ سے چند ہی سیکنڈوں میں چھ کاریں آپس میں ٹکرا گئیں۔ حادثے میں دو بچوں سمیت چھ افراد زخمی ہوگئے۔ زخمیوں کو کوفریدآباد کے ایک پرائیویٹ اسپتال لے جایا گیا ہے۔ ٹرک سے ٹکرانے والی i20 کار میں سوار چندن کمار اور ان کی اہلیہ کی حالت تشویشناک ہے۔ ان کے دو بچوں کو بھی معمولی چوٹیں آئیں۔

دیوالی کے بعد دہلی کی ہوا ‘خطرناک’ سطح پر پہنچ گئی


واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دیوالی کے موقع پر دہلی میں پٹاخوں پر پابندی کے باوجود کئی علاقوں میں آتش بازی دیکھی گئی۔ اس کی وجہ سے دہلی میں ہوا کا معیار اب خطرناک سطح پر پہنچ گیا ہے۔ جن پتھ میں آلودگی میٹر (پی ایم) 2.5 کی سطح کل صبح 655.07 تھی۔ اس کے علاوہ پٹاخوں کی وجہ سے پوری دہلی گیس چیمبر میں بدلی ہوئی نظر آرہی ہے۔ بہت سے لوگ گلے میں خارش اور آنکھوں میں پانی آنے کی بھی شکایت کرتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اکشردھام علاقے میں ہوا کا معیار بھی 452 پایا گیا ہے یہ شدید زمرے میں آتا ہے۔ عالم یہ ہے کہ سورج غروب ہونے کے بعد بھی دھند کے باعث لوگوں کو گاڑیوں کی ہیڈ لائٹس جلانا پڑ رہی ہیں۔ کئی علاقوں میں اے کیو آئی 1000 کے قریب پہنچ گی ہے۔

تریپورہ فساد:بنگلہ دیش کے واقعات کا بدلہ ہندوستانی مسلمانوں سے لینا کہاں کا انصاف ہے؟نفرت کی سیاست ملک کو تباہ کردے گی :مولانا ارشدمدنی


واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق جمعیۃعلماء ہند کے صدرمولانا ارشدمدنی کی ہدایت پر ناظم عمومی جمعیۃعلماء ہند مفتی سید معصوم ثاقب اور سکریٹری جمعیۃعلماء اترپردیش مولانا اظہر امدنی پر مشتمل ایک نمائندہ وفدنے تری پورہ فسادات کے متاثرہ علاقوں کا تین روزہ دورہ مکمل کرنے کے بعد کل مولانا مدنی کے سامنے اپنی تفصیلی رپورٹ پیش کی ،جس پر اپنے ردعمل کا اظہارکرتے ہوئے کہا کہ شرپسندوں کے خلاف اب تک کسی کارروائی کانہ ہونا انتہائی افسوسناک ہے ، انہوں نے کہا کہ تریپورہ کی سرحدیں بنگلہ دیش سے ملتی ہیں لیکن اس کے باوجود یہ ایک پرامن ریاست رہی ہے البتہ ادھرجب سے ایک مخصوص نظریہ کو ماننے والی پارٹی اقتدارمیں آئی ہے فرقہ پرست عناصراور ان کی تنظیموں کو ایک طرح سے کھلی چھوٹ ملی ہوئی ہے ، فسادبرپاکرنے کی سازشیں توپہلے سے ہوتی رہی ہیں لیکن پچھلے دنوں بنگلہ دیش میں ہوئے واقعات کو بہانہ بناکر بعض فرقہ پرست تنظیموں نے وہاں حیوانیت اور بربریت کا جو مظاہرہ کیا وہ یہ بتاتاہے کہ فرقہ واریت کازہر کس طرح لوگوں کے دلوں میں بہت اندرتک سرایت کرگیا ہے ، مولانا مدنی نے کہا کہ اس رپورٹ کے مطابق12مسجدوں پر حملے ہوئے ، جلوس کے دوران کی گئی آگ زنی سے مذہبی عبادت گاہوں اور مسلمانوں کی دوکانوں ودیگر املاک کو زبردست نقصان پہنچاہے

کسان تحریک کے ایک سال مکمل، راکیش ٹکیٹ نے کسان آندولن کو عوام کی منتخب تحریک قرار دیا


واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کسان تحریک کے ایک سال مکمل ہونے کے بعد بھی کسان اپنے مطالبات پر قائم ہیں احتجاج کرنے پر ڈٹے ہوئے ہیں۔ کسان یونین کے لیڈر راکیش ٹکیٹ نے کہا کہ کسان آندولن عوام کی منتخب تحریک ہے، کسان قوانین واپسی تک بالکل پیچھے نہیں ہٹیں گے۔ انہوں نے کہا کہ ہم پُرامن آندولن جاری رکھیں گے

نوئیڈا: دیوالی پر پٹاخے جلانے پر لڑائی میں ایک شخص کو گولی لگ گئی


واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دیوالی پر پٹاخے جلانے پر جھگڑے میں ایک شخص کو گولی لگ گئی جس کے بعد اسے اسپتال میں داخل کرایا گیا۔ حکام نے جمعہ کو یہ اطلاع دی۔ ڈپٹی کمشنر آف پولیس (سنٹرل نوئیڈا) ہریش چندرا نے بتایا کہ یہ واقعہ جمعرات کو فیز تین تھانہ علاقہ کے گڑھی چوکھنڈی گاؤں میں پیش آیا۔ انہوں نے کہا کہ فائرنگ کرنے والے ملزم کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔ڈپٹی کمشنر نے کہا کہ گاؤں میں دونوں کے درمیان اس وقت جھگڑا شروع ہو گیا جب ایک شخص نے دوسرے کو اپنی دکان کے سامنے پٹاخے نہ جلانے کو کہا۔ دونوں کے درمیان جھگڑے کے بعد لڑائی ہو گئی اور اس دوران ان میں سے ایک نے اپنے لائسنس یافتہ پستول سے فائرنگ کر دی جو اس کے رشتہ دار کو لگ گئی۔ انہوں نے کہا کہ اس سلسلے میں مقدمہ درج کر لیا گیا ہے اور مزید تفتیش کی جا رہی ہے۔

ہریانہ: گووردھن پوجا اس جگہ پر کی گئی جہاں پہلے گروگرام میں نماز ادا کی گئی تھی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے رہنما کپل مشرا نے جمعہ کو ہریانہ کے گروگرام کے سیکٹر 12 اے میں ایک ایسی جگہ پر گووردھن پوجا میں شرکت کی جہاں مسلم کمیونٹی کے لوگ ہر ہفتے نماز ادا کرتے تھے۔ پوجا کا اہتمام ہندو تنظیم سمیوکت ہندو سنگھرش سمیتی نے کیا تھا۔ گروگرام پولیس کے ایک اہلکار نے بتایا کہ جمعہ کو اس جگہ پر نماز نہیں پڑھنی تھی۔وہاں نامہ نگاروں سے بات کرتے ہوئے مشرا نے کہا کہ کمیٹی نے یہ راستہ دکھایا ہے کہ کس طرح پرامن طریقے سے خیالات کا اظہار کیا جاتا ہے۔ کسی عوامی جگہ پر نماز ادا کرنے پر اعتراض کرتے ہوئے مشرا نے کہا، "اگر مختلف مذاہب، مسلک اور فرقوں کے لوگ ہفتے میں ایک دن کھلی عوامی جگہوں پر قبضہ کرتے ہیں، تو اس کے نتیجے میں تمام سڑکیں اور پارکس بند ہو جائیں گے۔”

7 گھنٹے کے ڈرامے کے بعد کسانوں نے یرغمال بی جے پی لیڈروں کو رہا کر دیا منیش گروور کے ہاتھ ملانے کے بعد تنازعہ حل


واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہریانہ کے روہتک میں 6 گھنٹے بعد کلوئی گاؤں کے شیو مندر کا تنازعہ حل ہو گیا ہے۔ سابق وزیر مملکت برائے تعاون منیش گروور نے ہاتھ جوڑ کر معافی مانگی۔ اس کے بعد گاؤں والے اور کسان اپنے گھروں کو واپس چلے گئے۔ بعد میں گروور نے کہا، معافی نہیں مانگی، صرف ہاتھ جوڑ کر رام رام کئے تھے۔ گاؤں والوں اور کسانوں نے صبح مندر میں سیاسی پروگرام منعقد کرنے پر احتجاج کیا۔ 7 گھنٹے تک منیش گروور اور بی جے پی لیڈروں کو مندر میں یرغمال بنا کر رکھا گیا۔ 3اضلاع کی پولیس نے سیکیورٹی کی کمان سنبھال لی یہ تمام لیڈران کیدارناتھ لائیو میں منعقد وزیر اعظم کے پروگرام کو دیکھنے پہنچے تھے۔ تین زرعی قوانین کے خلاف احتجاج کرنے والے کسانوں نے اس واقعہ کو انجام دیا۔ کسانوں نے مندر کے باہر کھڑی لیڈروں کی گاڑیوں کو باہر پھینک دیا۔ واقعہ کے پیش نظر پولیس کی بھاری نفری موقع پر پہنچ گئی ہے۔

دیوالی پر پٹاخے بنانے اور فروخت کرنے والوں کے خلاف پولیس کا کریک ڈاؤن 44 افراد گرفتار


واضح ہو کہ فرید آباد میں آلودگی کو مدنظر رکھتے ہوئے سپریم کورٹ، این جی ٹی اور ہریانہ اسٹیٹ ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کے حکم پر ضلع انتظامیہ نے فرید آباد میں پٹاخوں پر پابندی لگا دی تھی۔ اس وجہ سے پولس کمشنر وکاس اروڑہ نے تمام اعلیٰ عہدیداروں کے ساتھ ساتھ اسٹیشن منیجر، چوکی انچارج اور کرائم برانچ کو پٹاخوں کی فروخت اور فروخت کرنے والوں کے خلاف کارروائی کرنے کی ہدایت دی تھی۔ اس سلسلے میں شہر کے تمام تھانوں میں پٹاخے بیچنے اور چلانے والوں کے خلاف کارروائی کرتے ہوئے پولیس نے 40 مقدمات درج کرکے 44 ملزمان کو گرفتار کیا ہے۔ تمام گرفتار ملزمان فرید آباد کے مختلف تھانہ علاقوں کے رہائشی ہیں۔

نوجوت سنگھ سدھو نے استعفیٰ واپس لے لیا اب کانگریس کو نیا الٹی میٹم دے دیا

واضح ہو کہ نوجوت سنگھ سدھو نے جمعہ کو پنجاب کانگریس کے صدر کے عہدے سے استعفیٰ واپس لے لیا تھا، لیکن اب انہوں نے پارٹی کو ایک نیا الٹی میٹم دیا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ جیسے ہی نئے ایڈووکیٹ جنرل کا تقرر ہوگا وہ اپنے دفتر میں واپس آجائیں گے۔ تاہم، پیچ اس میں پھنستا دکھائی دے رہا ہے، کیونکہ پنجاب کے وزیر اعلی چرنجیت سنگھ چنی نے مبینہ طور پر اے پی ایس دیول کا استعفیٰ مسترد کر دیا ہے۔ سدھو کس کی تقرری سے ناراض تھے درحقیقت، تین ہفتے قبل راہول گاندھی سے ملاقات کے بعد جاری ہلچل کو ختم کرتے ہوئے سدھو نے کہا کہ میں نے اپنا استعفیٰ واپس لے لیا ہے۔ نئے ایڈووکیٹ جنرل کا تقرر ہوتے ہی میں پارٹی آفس جا کر چارج سنبھالوں گا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button