اہم خبریںبین ریاستی خبریںعالمی خبریں

آج کی اہم خبریں / 5 نومبر 2021

’آپ کی بہادری کی وجہ سے ہی ہمارا تہوار خوشیوں سے بھرا ہوا ہے: وزیر اعظم نریندر مودی

دیوالی پر وزیراعظم مودی نے فوجیوں سے کی ملاقات

واضح ہوکہ وزیر اعظم نریندر مودی بھی اس سال دیوالی منانے ہندوستانی فوج کے جوانوں کے درمیان پہنچے۔ پی ایم مودی نے جموں و کشمیر کی سرحد سے متصل راجوری ضلع کے نوشہرہ سیکٹر پر تعینات فوجیوں سے ملاقات کی اور ان سے خطاب کیا۔ پی ایم نے فوجیوں سے کہا، ’’آپ کی بہادری کی وجہ سے ہی ہمارا تہوار خوشیوں سے بھرا ہوا ہے۔‘‘ غور طلب ہے کہ سال 2014 سے ہر سال دیوالی کے موقع پر وزیر اعظم نریندر مودی فوجیوں سے ملنے پہنچتے ہیں۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بہار حکومت نے پٹرول اور ڈیزل پر دی اضافی چھوٹ، کیا VAT میں کمی کا اعلان

واضح ہو کہ مرکزی حکومت نے دیوالی سے ایک دن پہلے عام آدمی کو بڑی راحت دی ہے۔ ذرائع کے مطابق حکومت نے پیٹرول پر 5 روپے اور ڈیزل پر 10 روپے ایکسائز ڈیوٹی کم کر دی ہے۔ یہ شرح 4 نومبر سے نافذ ہو گئی ہیں۔ اس کے بعد بہار کے سی ایم نتیش کمار نے بھی ریاست میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں راحت دینے کا اعلان کیا۔ انہوں نے ٹویٹ کیا کہ مرکزی حکومت کے ڈیزل اور پٹرول کی قیمتوں میں راحت دینے کے فیصلے کے بعد ریاستی حکومت نے بھی ڈیزل کی قیمتوں میں 3.90 روپے فی لیٹر اور پٹرول میں 3.20 روپے فی لیٹر کی اضافی راحت دینے کا فیصلہ کیا ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


انڈین آئل 3 سالوں میں پورے ہندوستان میں 10,000 چارجنگ اسٹیشن قائم کرے گا


واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق انڈین آئل کارپوریشن کے چیئرمین ایس ایم ویدیا نے کہا کہ مجوزہ 10,000 ایوی چارجنگ اسٹیشنوں میں سے 2 ہزار 12 ماہ کی مدت میں اور باقی 8,000 دو سالوں میں نصب کیے جائیں گے۔ انڈین آئل نے اعلی ترجیحی شہروں کی فہرست تیار کی ہے جہاں ابتدائی طور پر ای وی چارجنگ اسٹیشن قائم کیے جائیں گے۔ 9 اعلی ترجیحی شہروں میں ممبئی، دہلی، بنگلور، حیدرآباد، احمد آباد، چنئی، کولکتہ، سورت اور پونے شامل ہیں۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


ملک بھر میں دیوالی کی دھوم، گھر گھر جلے دیے، کئی مقامات پر پٹاخے پھوڑتے نظر آئے لوگ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق نئی دیوالی کا تہوار پورے ملک میں پورے جوش و خروش کے ساتھ منایا گیا ۔ کورونا وبا کی رفتار میں کمی کی وجہ سے لوگوں میں تہوار کو لے کر کافی جوش و خروش دیکھا گیا ۔ لوگوں نے گھروں میں چراغاں کرکے روشنیوں کے اس تہوار کی خوشیاں بانٹیں جب کہ کئی مقامات پر لوگ پٹاخے بھی پھوڑتے نظر آئے ۔ آلودگی کے پیش نظر اس مرتبہ دہلی-این سی آر میں پٹاخوں پر پابندی لگا دی گئی ہے، لیکن پھر بھی کئی جگہوں پر لوگ پٹاخے پھوڑتے نظر آئے۔ دوسری جانب ایودھیا میں دیوالی کے موقع پر رام نگری کا کونا کونا منور تھا ۔ اس موقع پر صدر جمہوریہ رام ناتھ کووند، وزیر اعظم نریندر مودی، نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو اور مرکزی وزرا سمیت دیگر سیاسی لیڈروں نے ہم وطنوں کو برائی پر اچھائی اور اندھیرے پر روشنی کی جیت کی علامت اس تہوار پر خوشی اور خوشحالی کی نیک خواہشات پیش کیں


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


مالیگاؤں اور دھولیہ فسادات کی جانچ کرنے والے عدالتی کمیشن کی رپورٹ منظر عام پر لائی جائے: گلزار اعظمی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مالیگاؤں 2001 فسادجسٹس پاٹل کمیشن رپورٹ اور دھولیہ 2013 فساد جسٹس مالٹے کمیشن رپورٹ منظر عام پر لانے کے لیے کل جمعیۃ علماء مہاراشٹر (ارشد مدنی) نے رکن اسمبلی مفتی محمد اسماعیل قاسمی کو ممبئی میں ایک میمورنڈ م دیتے ہوئے ان سے مطالبہ کیا کہ آنے والے اسمبلی اجلاس میں وہ ایوان میں آواز بلند کریں تاکہ مسلمانوں کو انصاف حاصل ہوسکے ۔جمعیۃ علماء مہاراشٹر کے جنرل سیکریٹری مولانا حلیم اللہ قاسمی اور قانونی امداد کمیٹی کے سربراہ گلزار اعظمی نے مالیگاؤں سے مجلس اتحاد المسلمین کے ممبر اسمبلی مفتی محمد اسماعیل قاسمی کو دو صفحات پر مشتمل میمورنڈم دیتے ہوئے ان سے درخواست کی کہ وہ مالیگائوں اور دھولیہ میں رونما ہونے والے فرقہ وارانہ فسادات کی جانچ کرنے والے کمیشنوں کی رپورٹ منظر عام پر لانے کے لیئے حکومت سے رجوع ہوں اور ماہ سمبر میں منعقد ہونے والے اسمبلی اجلاس میں ایوان میں دیگر اراکین اسمبلی کے ساتھ اس اہم مدعا کو اٹھائیں۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


شراب بندی کاڈھول اندرسے خالی، اموات پر وزیراعلیٰ جواب دیں: تیجسوی یادو

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اپوزیشن لیڈر اورسابق نائب وزیراعلیٰ تیجسوی یادو ریاست میں شراب نوشی سے لوگوں کی موت پر ٹویٹ کرکے حکومت پر لگاتار حملہ کر رہے ہیں۔ انہوں نے چار اضلاع میں حالیہ اموات کے لیے وزیر اعلیٰ نتیش کمار کو ذمہ دار ٹھہرایا ہے کیونکہ وزارت داخلہ بھی وزیر اعلیٰ کے پاس ہے۔ انہوں نے وزیر اعلیٰ پر شراب تقسیم کرنے جیسے سنگین الزامات بھی لگائے ہیں۔ ساتھ ہی بہار میں شراب پر پابندی کو مکمل طور پر ناکام بتایاہے۔ معلوم ہوا ہے کہ بہار ضمنی انتخاب میں دونوں سیٹیں (کشیشورستھان اور تارا پور) ہارنے کے بعد تیجسوی یادووالد لالو پرساد یادو اور والدہ رابڑی دیوی کے ساتھ دہلی روانہ ہو گئے ہیں۔ آر جے ڈی (راشٹریہ جنتا دل) کے ایم ایل اے اور اپوزیشن لیڈر نے جمعرات کو ایک ٹویٹ کیا، جس میں انہوں نے کہاہے کہ پانچ دن پہلے مظفر پور میں 10 لوگوں کی موت جعلی شراب پینے سے ہوئی تھی۔ بدھ اور جمعرات سمیت گوپال گنج میں 20 لوگوں کی موت ہو گئی۔ بیتیا میں بھی جمعرات کو شراب پینے سے 13 لوگوں کی موت ہو گئی۔ پولیس انتظامیہ پر سنگین الزامات لگاتے ہوئے تیجسوی نے کہا کہ پولس نے پوسٹ مارٹم کیے بغیر زیادہ تر لاشوں کو جلا دیا اور وزیر اعلیٰ اور وزیر داخلہ نتیش کمار شراب بندی کا ڈھول کھوکھلا کر رہے ہیں۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


کانپور میں زیکا وائرس کے انفیکشن میں اضافہ، 25 مزید افراد متاثر، 36 ہوئی متاثرین کی تعداد


واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دیوالی سے پہلے ہی کانپور میں زیکا وائرس نے کانپور میں بڑا ‘دھماکہ’ کر دیا ہے۔ فضائیہ کے اہلکاروں سمیت 25 نئے لوگوں میں انفیکشن کی تصدیق کے بعد حکومت سے لے کر ضلعی انتظامیہ تک ہلچل مچ گئی ہے۔ چکیری کینٹ اور آس پاس کے 3 کلومیٹر کے دائرے میں وائرس پھیل چکا ہے۔ ضلع مجسٹریٹ وشاک جی آئیر محکمہ صحت کی ٹیم کے ساتھ ایک ایک کرکے متاثرہ علاقے کے گھروں تک پہنچ رہے ہیں۔ 25 نئے افراد جن میں زیکا وائرس کی تصدیق ہوئی ہے انہیں گھر سے الگ تھلگ کر دیا گیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی میونسپل کارپوریشن کے 150 ملازمین زیکا وائرس سے متاثرہ علاقوں میں صفائی اور اسپرے کر رہے ہیں۔ اس سے قبل 11 افراد اس وائرس سے متاثر ہو چکے ہیں۔ اب کانپور ضلع میں متاثرین کی کل تعداد 36 ہو گئی ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


ٹیکس کٹوتی کے بعد پٹرول-ڈیزل کی قیمتوں میں کمی، حکومت کو سالانہ 1.4 لاکھ کروڑ روپے کا نقصان

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دیوالی کے موقع پر ملک بھر کے کئی ریاستوں میں پٹرول-ڈیزل کی قیمتوں میں کمی دیکھنے میں آئی۔ یہ حکومت ہند کی طرف سے ایکسائز ڈیوٹی میں کمی کی وجہ سے ہوا ہے۔ تاہم اس قدم کے بدلے میں حکومت ہند کو سالانہ 1.4 لاکھ کروڑ روپے کا نقصان اٹھانا پڑے گا۔ حکومت نے یہ قدم پٹرول اور ڈیزل کی آسمان چھوتی قیمتوں کو کم کرنے کے لیے اٹھایا ہے۔ انڈین آئل کارپوریشن کے مطابق اس کی وجہ سے دارالحکومت دہلی میں پٹرول کی قیمت میں 6.07 روپے کی کمی ہوئی ہے جس کے بعد ایک لیٹر پٹرول کی قیمت اب 103.97 پیسے ہو گئی ہے۔ اس کے ساتھ ہی ڈیزل کی قیمت میں 11.75 روپے کی کمی کی گئی ہے جس کے بعد ڈیزل کی قیمت 86.67 روپے فی لیٹر پر آگئی ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


قبرستان’نہیں،بی جے پی مندروں کے لیے عوام کا پیسہ خرچ کر رہی ہے: سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اتر پردیش میں پچھلی حکومتوں پر طنز کرتے ہوئے، وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے بدھ کو کہا کہ بی جے پی حکومت عوام کا پیسہ قبرستانوں کے لیے زمین خریدنے پر نہیں، بلکہ مندروں کی تعمیر نو اور خوبصورتی پر خرچ کر رہی ہے۔ جو اتر پردیش حکومت کے زیر اہتمام عظیم الشان دیپوتسو پروگرام میں شرکت کے لیے رام کتھا پارک پہنچے یوگی نے یہ بھی اعلان کیا کہ پردھان منتری غریب کلیان اناج یوجنا کے تحت مستفید ہونے والے لوگوں کو اگلے سال ہولی تک مفت راشن ملتا رہے گا۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


پاکستان کو سری نگر-شارجہ کی پرواز GoFirst کو اپنی فضائی حدود سے گزرنے کی اجازت دینی چاہیے: بھارت


واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پاکستان نے گو فرسٹ کی سری نگر-شارجہ پرواز کے لیے اپنی فضائی حدود استعمال کرنے کی اجازت دینے سے انکار کر دیا تھا۔ ذرائع کے مطابق پاکستان کے اس انکار کی وجہ سے پرواز کو طویل سفر کرنا پڑا۔ پرواز کو متحدہ عرب امارات پہنچنے کے لیے گجرات سے گزرنا تھا۔ اس سے قبل، پاکستانی حکام نے 23، 24، 26 اور 28 اکتوبر 2021 کو سری نگر-شارجہ سیکٹر کو چلانے کے لیے گو فرسٹ پروازوں کے لیے فضائی حدود کے استعمال کی منظوری دی تھی اس کے بعد، پاکستان نے 31 اکتوبر سے 30 نومبر 2021 تک کے لیے ‘گو فرسٹ’ فلائٹ دینے سے انکار کر دیا یہ معاملہ فوری طور پر سفارتی ذرائع سے پاکستان کے ساتھ اٹھایا گیا۔ پاکستان سے درخواست کی گئی ہے کہ ‘گو فرسٹ’ پروازوں کے لیے فضائی حدود استعمال کرنے کی اجازت دی جائے تاکہ اس فضائی راستے پر ٹکٹ بک کروانے والے عام لوگوں کے وسیع تر مفاد میں ہوں۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


ریاستوں نے VAT ہٹانا شروع کردیا ہماچل میں اتنا سستا ہو گا ڈیزل-پٹرول

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مرکزی حکومت کی طرف سے پٹرول اور ڈیزل پر ایکسائز ڈیوٹی کم کرنے کے بعد ریاستوں نے VAT ہٹانا شروع کر دیا ہے۔ اس سے عوام کو پٹرول اور ڈیزل کی آسمان چھوتی قیمتوں سے کچھ راحت ملے گی اس ایپی سوڈ میں، ہماچل پردیش نے جمعرات کو VAT کو کم کرنے کا فیصلہ کیا۔ ریاست میں پٹرول 12 روپے اور ڈیزل 17 روپے فی لیٹر سستا ہو گا۔ یقیناً حکومت کے اس فیصلے سے ریاست کے عوام کو کافی راحت ملے گی۔ ہماچل پردیش کے وزیر اعلی جئے رام ٹھاکر نے ٹویٹ کیا، ہماری حکومت نے بھی مرکزی حکومت کی طرح پٹرول اور ڈیزل پر VAT کو مزید کم کرنے کا فیصلہ کیا ہے اب ریاست میں پٹرول 12 روپے اور ڈیزل 17 روپے فی لیٹر سستا ہو گا۔ یقیناً حکومت کے اس فیصلے سے ریاست کے عوام کو کافی راحت ملے گی۔ وزیراعظم کا تہہ دل سے شکریہ۔ قابل ذکر ہے کہ بدھ کو دیوالی کے موقع پر مرکزی حکومت نے عوام کو بڑا تحفہ دیا۔ حکومت ہند نے پٹرول اور ڈیزل پر ایکسائز ڈیوٹی میں کمی کا اعلان کیا ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


آگ لگنے سے ایک ہی خاندان کے 3 افراد جاں بحق 2شدید جھلس گئے

واضح ہوکہ اترپردیش کے بھدوہی میں کل علی الصبح ایک گھر میں آگ لگنے سے ایک ہی خاندان کے 3 افراد کی موت ہوگئی، جب کہ 2 افراد بری طرح جھلس گئے۔ بتایا جا رہا ہے کہ یہ حادثہ شارٹ سرکٹ کی وجہ سے ہوا ہے۔ دونوں بری طرح جھلس گئی لڑکیوں کو اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ اس حادثے کے بعد پورے علاقے میں کہرام مچ گیا یہ حادثہ بھدوہی ضلع کے گوپی گنج کے وارڈ نمبر 16 میں پیش آیا۔ جمعرات کی صبح لگنے والی آگ پر جب تک قابو پالیا گیا، محمد اسلم کا خاندان اس کی زد میں آ چکا تھا۔ اس گھر کی تیسری منزل پر ٹین کے شیڈ نصب ہیں۔ جس وقت حادثہ ہوا اس وقت گھر کی تیسری منزل پر ٹین کے شیڈ میں سبھی لوگ سو رہے تھے۔ اس حادثے میں اسلم (65) اور اس کی بیوی شکیلہ صدیقی (62) کی موقع پر ہی موت ہوگئی، جب کہ اسلم کے گھر کی الویرا (12) علاج کے دوران دم توڑ گئی۔ اس حادثے میں بری طرح جھلس گئے تسلیم (12) اور رونک (20) کی حالت بدستور تشویشناک ہے۔ اس کا علاج جاری ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


دیوالی کے موقع پر بھارت۔پاک افواج میں مٹھائی کا تبادلہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بھارت اور پاکستان کی افواج نے جمعرات کے روز شمالی کشمیر کے کپواڑہ ضلع کرناہ کے ٹیوال سیکٹر میں لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر دیوالی کے موقع پر ایک مٹھائی کا تبادلہ کیا اور ایک دوسرے کو مبارکباد پیش کی۔ اس موقع پر بھارتی فوج اور پاکستانی فوج نے ایک ساتھ جشن منایا۔واضح رہے کہ سرحدوں پر آپسی روابط کو بہتر بنائے جانے کے لیے مٹھائی کی جاتی ہے۔ جنگ بندی کے معاہدے کے نتیجے میں لائن آف کنٹرول پر امن میں گرمجوشی دیکھی جارہی ہے۔ یہ گرم جوشی دونوں ہمسایہ ممالک کے درمیان متعدد مواقع پر ظاہر ہوئی ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


گوپال گنج:زہریلی شراب پینے سے 10 افراد کی موت،وزیر نے کہا:بدنام کرنے کی سازش

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بہار میں شراب بندی کے باوجود اس پر پوری طرح روک لگانے پانے میں ریاستی حکومت ناکام ثابت ہورہی ہے ۔ ایک مرتبہ پھر زہریلی شراب پینے کی وجہ سے 10 لوگوں کو اپنی جان گنوانی پڑی ہے ۔ یہ واقعہ محمد پور اور کوشہر میں پیش آیا ، جہاں زہریلی شراب واقعہ میں 10 لوگوں کی موت ہوگئی جبکہ ایک کا علاج ابھی بھی پٹنہ پی ایم سی ایچ میں چل رہا ہے ۔ جمعرات کو جن کی موت ہوئی ہے ان میں سورج رام اور بلرام رام کے نام بھی شامل ہیں ۔ بتادیں کہ بدھ کی دیر رات مہلوکین کی تعداد پانچ سے بڑھ کرجمعرات کی صبح آٹھ ہوگئی ۔ اس کے بعد دوپہر تک دو اور لوگوں کی موت ہونے سے یہ تعداد اب دس تک پہنچ گئی ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


گجرات کے دوارکا میں محسوس کئے گئے 5.0 شدت کے زلرلے کے جھٹکے


واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق گجرات کے دوارکا میں جمعرات دوپہر کو زلزلے کے جھٹکے محسوس کئے گئے ہیں۔ نیشنل سینٹر فار سیسمولاجی کے مطابق زلزلے کے جھٹکے دوپہر تین بج کر پندرہ منٹ پر محسوس کئے گئے ۔ ریختر پیمانے پر زلزلے کے شدت پانچ پوائنٹس صفر رہی ۔ زلزلے کے جھٹکے محسوس ہوتے ہی لوگ اپنے اپنے گھروں سے باہر آگئے ۔ حالانکہ زلزلے کے جھٹکے سے خبر لکھے جانے تک کسی بھی طرح کے جانی یا مالی نقصان کی کوئی خبر نہیں ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


کورونا کی رفتار پر ڈبلیو ایچ او نے ظاہر کی تشویش،کہا:یوروپ میں ہوسکتی ہیں مزید پانچ لاکھ اموات

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق عالمی صحت تنظیم ڈبلیو ایچ او نے یوروپ میں کورونا وائرس انفیکشن معاملات کی بڑھتی تعداد کو سنگین تشویش کا باعث قرار دیا ہے اور خبردار کیا ہے کہ اس حصے میں اگلے سال کی شروعات میں مزید پانچ لاکھ لوگوں کی موت ہوسکتی ہے ۔ بتادیں کہ ڈبلیو ایچ او کا یوروپ علاقہ 53 ممالک اور خطوں میں پھیلا ہے اور اس میں وسطی ایشیا کے کئی ممالک بھی شامل ہیں ۔ڈبلیو ایچ او کی یوروپ یونٹ کے ڈائریکٹر ہانس کلوز نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ یوروپی علاقہ کے 53 ممالک میں کورونا وائرس پھیلنے کی موجودہ رفتار سنگین تشویش کا موضوع ہے ۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے کہا کہ اگر انفیکشن کی موجودہ رفتار ہی بنی رہی تو اگلے سال فروری تک یہاں کورونا سے مزید پانچ لاکھ لوگوں کی موت ہوسکتی ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


ہندوستان میں 12885 کرونا وائرس کے نئے کیسز

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہندوستان میں کووڈ-19 (COVID-19) کے ایک دن میں 12,885 نئے کیسز سامنے آنے کے بعد، ملک میں متاثرین کی تعداد بڑھ کر 3,43,21,025 ہو گئی۔ اس کے ساتھ ہی زیر علاج مریضوں کی تعداد کم ہو کر 1,48,579 ہو گئی جو گزشتہ 253 دنوں میں سب سے کم ہے۔ جمعرات کو مرکزی وزارت صحت کی طرف سے جاری کردہ تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق، انفیکشن کی وجہ سے مزید 461 اموات کے بعد مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 4,59,652 ہو گئی۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


امریکہ نے کہا:2030 تک چین 1000 سے زیادہ بنالے گا جوہری ہتھیار

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پینٹاگون کی اس رپورٹ پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے جس میں دعویٰ کیا گیا تھا کہ چین نے اپنے جوہری ہتھیاروں کی تعداد میں اضافہ کیا ہے، بیجنگ نے اسے متعصبانہ قرار دیا ہے اور واشنگٹن پر دھمکی کو بڑھا چڑھا کر پیش کرنے کا الزام لگایا ہے۔امریکی محکمہ دفاع نے ایک رپورٹ جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ چین اپنے جوہری ہتھیاروں کی تعداد میں اضافہ کر رہا ہے۔ توقع سے زیادہ تیز طاقت۔ اس امریکی رپورٹ پر ردعمل دیتے ہوئے چینی وزارت خارجہ کے اسپیکر وانگ ویمبن نے کہا، "امریکی محکمہ دفاع کی طرف سے جاری کردہ رپورٹ حقائق کو نظر انداز کرتی ہے اور تعصب سے بھری ہوئی ہے۔ واشنگٹن اس رپورٹ کو استعمال کر رہا ہے۔ اسے چین کو جوہری خطرہ ظاہر کرنے کے لیے کر رہا ہے، جبکہ امریکہ خود دنیا کا سب سے بڑا ایٹمی خطرہ ہے۔”

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button