اہم خبریںبہاربین ریاستی خبریںدہلیعالمی خبریں

آج کی اہم خبریں-14 دسمبر 2021

وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے پھر سے کیا بہار کو خصوصی درجہ دینے کا مطالبہ

پٹنہ (نیوز ایجنسی) نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار  نے پیر کو نیتی آیوگ کی رپورٹ پر سوال اٹھاتے ہوئے ایک بار پھر سے بہار کو خصوصی ریاست کا درجہ دینے کا مطالبہ کیا ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ ملک کے ہر شخص کی آمدنی کے لحاظ سے بہار پچھڑا ہوا ہے، اسی لئے ہم لوگ مرکزی حکومت سے بہار کو خصوصی ریاست کا درجہ دینے کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے کہا کہ اب نیتی آیوگ  کی رپورٹ آگئی ہے تو اس میں جو آیا ہے وہی تو ہم بول رہے ہیں۔ ہم ترقی کے معاملے میں پیچھے ہیں، اسی لئے بہار کو پسماندہ ریاست کا درجہ ملے گا تو اس کا فائدہ بھی بہار کو ہی ملے گا۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بی ایس پی ایم پی کنور دانش علی نے سی اے اے، این آر سی ایکٹ کو واپس لینے کا مطالبہ کیا

نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پیر کو بی ایس پی لوک سبھا ایم پی امروہہ کنور دانش علی نے پارلیمنٹ میں وقفہ صفر کے دوران مفاد عامہ سے متعلق کئی اہم مسائل اٹھائے۔ انہوں نے حکومت سے مطالبہ کیا کہ سی اے اے اور این آر سی جیسے کالے قوانین کو واپس لیا جائے اور اس کے خلاف احتجاج کے دوران یو پی اے نافذ کرکے جیلوں میں بند طلباء اور مظاہرین کو رہا کیا جائے انہوں نے پارلیمنٹ میں کہا کہ ماضی میں حکومت نے کسانوں کے خلاف تین کالے زرعی قوانین کو واپس لے لیا ہے اور حکومت نے ملک بھر میں پرامن احتجاج کرنے والے لوگوں کے خلاف لکھے گئے جھوٹے مقدمات کو بھی واپس لینے کو کہا ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

وارانسی : وشوناتھ کوریڈور کا افتتاح، کاشی کے للِتا گھاٹ پر پی ایم مودی نے لگائی گنگا میں ڈبکی

نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کل پی ایم مودی وارانسی میں کاشی وشوناتھ کوریڈور کا افتتاح کیا۔ پی ایم مودی کا یہ ڈریم پروجیکٹ ہے۔ ایودھیا میں رام مندر کے سنگ بنیاد کے بعد کاشی میں سب سے بڑی تقریب منعقد ہو رہی ہے۔ اس تقریب میں سی ایم یوگی، بی جے پی صدر جے پی نڈا سمیت پارٹی کے کئی سینئر لیڈران وارانسی میں ہوں گے۔ اِس تقریب میں ملک بھر کے تین ہزار سے زیادہ سادھو سنت اور ممتاز افراد شرکت کریں گے۔کاشی وشوناتھ دھام پروجیکٹ آٹھ سَو کروڑ روپے کی لاگت سے مکمل کیاگیا ہے۔ مذکورہ پروجیکٹ سے مندر اور دریائے گنگا کے درمیان سیدھارابطہ قائم ہوجائے گا۔ کاشی وشوناتھ کوریڈور کے افتتاح کولیکر وارانسی شہر کو دلہن کی طرح سجایا گیا ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

سرینگر میں سکیورٹی فورسز پر بڑا دہشت گردانہ حملہ، فائرنگ میں 3جوان شہید، 11 زخمی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق سری نگر۔ جموں و کشمیر میں پیر کو سرینگر کے پنتھ چوک علاقے میں سکیورٹی فورسز پر دہشت گردانہ حملے  کی خبر سامنے آئی ہے۔ اس حملے میں 3 فوجی  جوان  شہید جبکہ 11 جوان زخمی بتائے جارہے ہیں۔ موصولہ اطلاعات کے مطابق یہ حملہ سکیورٹی فورسز کو لے جانے والی بس پر ہوا۔ یہ بس جموں و کشمیر کی 9ویں بٹالین کے پولیس اہلکاروں کو لے کر جا رہی تھی۔ اس واقعے کے بعد پورے علاقے کو گھیرے میں لے لیا گیا ہے اور دہشت گردوں کی تلاش جاری ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

فورنسک جانچ کے لئے بھیجا گیا سی ڈی ایس بپن راوت کے ہیلی کاپٹر حادثے کا ویڈیو، ریکارڈ کرنے والے شخص سے بھی پوچھ گچھ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق چیف ڈیفنس آف اسٹاف (سی ڈی ایس) جنرل بپن راوت کے ہیلی کاپٹر حادثہ سے متعلق سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہے ویڈیو کو فورنسک جانچ کے لئے بھیجا گیا ہے۔ تمل ناڈو میں کنور کے پاس ہوئے ہیلی کاپٹر حادثے کا ویڈیو بنانے والے شخص کا موبائل فون فورنسک جانچ کے لئے بھیج دیا گیا ہے۔ اس حادثے میں سی ڈی ایس جنرل بپن راوت اور ان کی اہلیہ سمیت فوج سے جڑے 13 افراد کی موت ہوگئی تھی۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

غازی آباد: این ایچ اے آئی ہے بند ، کسانوں کا احتجاج مکمل طور پر ختم ہونے کا انتظار:ایس پی

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مرکزی حکومت کی طرف سے تین نئے زرعی قوانین کو واپس لینے کے اعلان کے بعد گزشتہ ایک سال سے جاری کسانوں کا احتجاج ختم ہو گیا ہے۔  اس کے ساتھ ہی دہلی کے ٹکری، سنگھو اور یوپی-غازی پور سرحد کے کسانوں نے اپنے گھروں کو لوٹنا شروع کر دیا ہے۔  احتجاج ختم ہونے کے بعد بھی NHAI پوری طرح سے نہیں کھولا گیا ہے۔  اگر ایس ایس پی کی بات مانی جائے تو وہ کسانوں کی تحریک کے مکمل خاتمے کا انتظار کر رہے ہیں۔  اس کے بعد ہی NHAI کو مکمل طور پر کھولا جائے گا۔  ایس ایس پی نے عوام سے اس سلسلے میں صبر سے کام لینے کی اپیل کی ہے۔  انہوں نے کہا کہ ہماری طرف سے مکمل تیاری ہے۔  بس این ایچ آئی کے کھلنے کا انتظار ہے

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

آخری وقت میں وہیں رہا جاتا ہے، پی ایم مودی پر اکھلیش یادو کا متنازع بیان

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق وزیر اعظم نریندر مودی کے وارانسی دورے کو لے کر ایس پی سربراہ اور سابق وزیر اعلی اکھلیش یادو کا ایک متنازعہ بیان سامنے آیا ہے۔پی ایم مودی نے پیر کو کاشی وشوناتھ دھام کا افتتاح کیا ہے۔ اس کے ساتھ وہ کئی دیگر مذہبی اور ثقافتی پروگراموں میں بھی شرکت کر چکے ہیں۔  جب اکھلیش یادو سے پی ایم مودی کے بنارس میں طویل قیام کے بارے میں سوال پوچھا گیا تو انہوں نے کہا کہ ایک مہینہ، دو مہینے، تین مہینے وہی رہیں۔ بہت اچھی بات ہے.  وہ جگہ رہنے والی ہے۔ آخری وقت میں وہی رہا جاتا ہے بنارس میں بی جے پی آئی ٹی سیل کے انچارج امیت مالویہ نے کہا کہ اکھلیش یادو کا یہ بیان شرمناک ہے۔  آج جب وشوناتھ دھام کی توسیع کا ایسا خاص کام کیا گیا ہے تو وزیر اعظم کے لیے موت کی خواہش کا اظہار کرنا ان کی بگڑی ہوئی ذہنیت کو ظاہر کرتا ہے۔  الیکشن میں ظاہری شکست سے مایوس اکھلیش اپنا توازن کھو چکے ہیں۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

سی بی ایس ای نے 10th Class کے انگریزی مضمون کے سوالیہ پرچے سے متنازعہ سوال کو ہٹایا

نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق سی بی ایس ای نے دسویں جماعت کے انگریزی مضمون کے سوالیہ پرچے سے متنازعہ سوال کو ہٹا دیا ہے۔ اس سوال کو خواتین مخالف قراردیا جارہا ہے۔سی بی ایس ای بورڈ نے بتایا ہے کہ اس سوال کے لیے تمام طلباء کو پورے نمبر دیے جائیں گے۔ اس سلسلے میں بورڈ نے اپنی ویب سائٹ پر ایک نوٹس جاری کر دیا ہے۔ سی بی ایس ای نے اپنے نوٹس میں کہا ہے کہ دسویں کلاس کے ٹرم فرسٹ کے امتحان دوہزار اکیس کے انگریزی زبان اور ادب کے سوالیہ پیپر کے حصوں کا سیٹ بورڈ کے رہنما خطوط کے مطابق نہیں ہے۔ اس پر موصول ہونے والی فیڈ بیک کی بنیاد پر بورڈ نے معاملہ کو سبجیکٹ ایکسپرٹ کے پاس جائزہ کے لیے بھیجاتھا ۔ ان کی سفارش کی بنیاد پر یہ فیصلہ کیا گیا ہے ۔واضح رہے کانگریس کی جانب سے اس پیسیج اوراس سے متعلق پوچھے گئے سوال پر تنقید کی جارہی تھی۔کانگریس نے اسے خواتین مخالف قراردیا تھا۔سونیا گاندھی نے اس سوال کو لیکر حکومت اورسی بی ایس سی سے معافی کا مطالبہ کیا تھا۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اولا، ابر، زومیٹو جیسی کمپنیوں کے ملازمین کو مل سکتا ہے سماجی تحفظ؟ سپریم کورٹ نے مرکز سے پوچھا

نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق سپریم کورٹ نے Uber، Ola، Swiggy اور Zomato کے ملازمین کے لیے سماجی تحفظ کے فوائد حاصل کرنے کی درخواست پر مرکزی حکومت کو نوٹس جاری کیا ہے۔  سپریم کورٹ نے مرکزی حکومت کو نوٹس جاری کرتے ہوئے پوچھا ہے کہ کیا Uber، Ola، Swiggy، Zomato کے ملازمین کو کارکن سمجھتے ہوئے انہیں سماجی تحفظ کے فوائد دیئے جا سکتے ہیں یا نہیں؟  مرکز کو جواب دینے کے لیے 4 ہفتے کا وقت دیا گیا ہے۔  اس معاملے کی سماعت جسٹس ایل این راؤ اور جسٹس بی آر گوائی کی بنچ نے کی۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ہم بچوں کو ایسی فضول باتیں سکھا رہے ہیں؟ سی بی ایس ای 10ویں کے انگریزی پیپر کو پرینکا گاندھی نے بی جے پی کا نظریہ بتایا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کانگریس لیڈر پرینکا گاندھی نے سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (سی بی ایس ای) کے 10ویں کلاس کے انگریزی پیپر پر سوال اٹھاتے ہوئے مودی حکومت پر حملہ کیا ہے۔  انگلش پیپر میں پوچھے گئے ایک حوالے سے تنازع کے درمیان پرینکا گاندھی نے ایک ٹویٹ کر کے حکومت سے سوال پوچھے ہیں۔  پرینکا گاندھی کی جانب سے ٹوئٹ کرتے ہوئے حکومت سے پوچھا گیا ہے، ‘ناقابل یقین!  کیا واقعی ہم بچوں کو یہ بکواس سکھا رہے ہیں؟  واضح طور پر بی جے پی حکومت خواتین کے خلاف ان خیالات کی حمایت کرتی ہے، ورنہ وہ اسے سی بی ایس ای کے نصاب میں کیوں شامل کرتی؟  اس ٹوئٹ کے ساتھ پرینکا گاندھی نے پیج کی تصویر بھی شیئر کی ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ناگالینڈ فائرنگ: متاثرین کے لواحقین اور گاؤں والوں نے معاوضہ لینے سے کیا انکار، رکھی یہ دو بڑی شرطیں

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ناگالینڈ کے مون ضلع میں فوج کے پیرا اسپیشل فورسز کے ایک ناکام آپریشن کے دوران 14 نوجوانوں کی المناک موت کے ایک ہفتہ بعد، متاثرہ کے لواحقین اور گاؤں والوں نے فیصلہ کیا ہے کہ جب تک فوج کے ملزم فوجیوں کو انصاف کے کٹہرے میں نہیں لایا جاتا، جب تک کارروائی نہیں کی جاتی اور متنازعہ آرمڈ فورسز (خصوصی اختیارات) ایکٹ کو منسوخ نہیں کیا جاتا۔ تب تک کوئی سرکاری معاوضہ نہیں لیا جائے گا۔اتوار (12 دسمبر) کو یہ فیصلہ مون ضلع کے اوٹنگ گاؤں میں مرنے والوں کے رشتہ داروں اور گاؤں والوں نے لیا۔  ناکام فوجی آپریشن میں مرنے والے 14 افراد میں سے 12 اسی گاؤں کے رہائشی تھے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

سپریم کورٹ مغربی بنگال بلدیاتی انتخابات میں تشدد کے الزامات کی سماعت نہیں کرے گی بی جے پی کی عرضی کو مسترد

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مغربی بنگال میں بلدیاتی انتخابات کو لے کر بی جے پی بمقابلہ ٹی ایم سی سپریم کورٹ میں چل رہی ہے، لیکن شہری انتخابات میں تشدد کے الزامات کو لے کر سپریم کورٹ پہنچنے والی بی جے پی کو سپریم کورٹ سے راحت نہیں ملی ہے۔  دراصل، سپریم کورٹ نے 19 دسمبر کو ہونے والے بلدیاتی انتخابات میں تشدد کے سلسلے میں دائر عرضی پر سماعت کرنے سے انکار کر دیا ہے۔  اس کے ساتھ ہی سپریم کورٹ نے انتخابات کے دوران ریاست میں مرکزی فورسز کی تعیناتی کے بی جے پی کے مطالبے کو سننے سے انکار کر دیا ہے۔ سپریم کورٹ نے بی جے پی سے کہا ہے کہ وہ اس معاملے پر کلکتہ ہائی کورٹ سے رجوع کرے۔  بی جے پی نے اپنی درخواست میں کہا تھا کہ اپوزیشن بی جے پی ارکان کے خلاف تشدد کیا جا رہا ہے۔  بی جے پی ایم پی اور مغربی بنگال بی جے پی صدر ڈاکٹر سکانتا مجومدار نے یہ عرضی داخل کی تھی۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

کورونا سے ہلاکتوں کی تعداد میں تقریباً 10000 کا اضافہ اعداد و شمار میں بہتری کے بعد تعداد 19 ہزار 964 ہو گئی

واضح ہو کہ نیوز ادارہ این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق گجرات میں کورونا سے مرنے والوں کی تعداد میں تقریباً 10 ہزار کا اضافہ ہوا ہے، اعداد و شمار میں اضافہ کے بعد ریاستوں میں جان کی بازی ہارنے والوں کی کل تعداد 19 ہزار 964 ہو گئی ہے۔  گجرات حکومت پر ماضی میں بھی کورونا سے ہونے والی اموات کی تعداد کم بتانے کا الزام لگایا جاتا رہا ہے۔  تاہم گجرات کی بی جے پی حکومت اس سے انکار کرتی رہی ہے۔  گجرات حکومت نے کورونا سے ہونے والی اموات کی اس تعداد پر ایک ایسے وقت نظر ثانی کی ہے جب سپریم کورٹ نے گجرات اور مہاراشٹر حکومتوں کو کورونا سے ہونے والی اموات کا معاوضہ ادا نہ کرنے پر سرزنش کی ہے۔ 

پیر کو جمع کرائے گئے حلف نامے کے مطابق حکومت کو اب تک متاثرین کے اہل خانہ سے 50,000 روپے کے معاوضے کے لیے درخواستیں موصول ہوئی ہیں جن کی تعداد 34,678 ہے۔  حکومت نے اب تک 19,964 لوگوں میں معاوضہ تقسیم کیا ہے۔  اس نظر ثانی شدہ اعداد و شمار سے واضح ہے کہ گجرات میں 19964 اموات ہوئی ہیں۔  گجرات کے اعداد و شمار میں اضافے کی وجہ سے ملک میں اموات کی کل تعداد میں دو فیصد اضافہ ہوا ہے۔  ویسے بھی گجرات حکومت پر کووڈ سے ہونے والی اموات کے اعداد و شمار چھپانے کا الزام ہے۔  وہیں اب تک پورے ملک میں کووڈ سے چار لاکھ 45 ہزار اموات ہو چکی ہیں۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

مئو میں بڑا حادثہ سکول کے بچوں سے بھری بس بے قابو ہو کر الٹ گئی مچی چیخ و پکار

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اتر پردیش کے مئو ضلع میں پیر کی صبح ہائی اسکول کی اسکول بس بے قابو ہوکر الٹ گئی۔  اس حادثے میں 10 اسکولی طالبات زخمی ہوئی ہیں۔  بس ڈرائیور بھی زخمی ہوا۔  اس واقعہ کی اطلاع ملتے ہی کہرام مچ گیا۔  زخمیوں کو فوری طور پر بس سے نکال کر اسپتال منتقل کیا گیا، جہاں ان کا علاج کیا گیا۔ رانی پور تھانہ علاقہ کے گوکل پورہ میں ایک اسکول بس سڑک کے کنارے الٹ گئی۔  اس میں 10 طلباء کے ساتھ بس ڈرائیور زخمی ہوگیا۔  یہ حادثہ مئو کے رانی پور تھانہ علاقہ کے گوکل پورہ میں اوور ٹیک کرنے کی وجہ سے پیش آیا۔  یہ واقعہ مئو شہر میں واقع سینٹ جیویئر ہائی اسکول کے قریب کا ہے ۔  بس الٹنے کے بعد چیخ و پکار مچ گئی۔  تمام بچوں کو بس سے باہر نکال لیا گیا۔  اسے بنیادی مرکز صحت میں ابتدائی طبی امداد کے بعد گھر بھیج دیا گیا۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پرینکا گاندھی نے گائے ذبیحہ پر سی ایم یوگی سے پوچھا سوال کہا انتظامیہ نے گایوں کو زندہ کیسے دفن کیا

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کانگریس جنرل سکریٹری اور یوپی انچارج پرینکا گاندھی نے ریاست کی یوگی آدتیہ ناتھ حکومت کو نشانہ بنایا ہے۔  پرینکا گاندھی نے ٹوئٹ کرتے ہوئے یوگی حکومت کو نشانہ بناتے ہوئے لکھا کہ آپ کی حکومت میں سیکڑوں گائے زندہ دفن کردی گئی ہیں اور گائے ماں ظلم کا شکار ہوگئی ہے۔  یوپی میں اگلے سال ہونے والے اسمبلی انتخابات سے پہلے پرینکا گاندھی بی جے پی حکومت پر مسلسل جارحانہ ہیں۔

سی ایم یوگی کے ساتھ پرینکا گاندھی نے بھی پی ایم نریندر مودی سے گائے کی موت پر سوال اٹھایا ہے۔  پرینکا گاندھی نے ریاست کی یوگی آدتیہ ناتھ حکومت کو نشانہ بناتے ہوئے ایک ٹوئٹ کے ذریعے لکھا، ’’یوگی آدتیہ ناتھ جی، آپ کی حکومت کی انتظامیہ نے باندہ میں سینکڑوں زندہ گایوں کو دفن کر دیا ہے۔  آپ کی حکومت میں گائے گاؤشالوں میں ظلم اور غیر انسانی سلوک کا شکار ہیں۔  نریندر مودی جی آج آپ یوپی میں ہیں۔  کیا آپ یوپی حکومت سے گوشالوں کی حالت زار پر جوابدہی کا مطالبہ کریں گے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

دہلی سرکار کے زیر اہتمام ’ یوگ شالہ‘ کا آغاز،اب گھر گھر یوگ پہنچائیں گے کجریوال

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دہلی حکومت نے یوگا کو گھر گھر پہنچانے کے لیے ایک بڑا قدم اٹھایا ہے۔ دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کجریوال نے پیر کو سکریٹریٹ سے دہلی کی یوگا شالہ کاافتتاح کیا ہے۔ اس دوران انہوں نے کہا کہ یوگا روح، دماغ اور جسم کو صحت مند رکھتا ہے۔ ہم یوگا ٹیچر فراہم کرائیں گے، اگر آپ کے پاس 25 لوگ اکٹھے ہیں تو آپ ہمیں اس نمبر 9013585858 پر مس کال کریں اور آپ جہاں چاہیں یوگا کر سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کجریوال نے کہا کہ ٹیچر کی کوئی فیس نہیں ہوگی۔ ہمارے تقریباً 400 اساتذہ تیار ہو چکے ہیں۔ یہ پروگرام جنوری سے شروع کیا جائے گا۔اس دوران کجریوال نے کہا کہ دہلی حکومت نے 7 سالوں میں گورننس کے میدان میں نئے کامیاب تجربات کئے ہیں، تعلیم، صحت، بجلی کے میدان میں نت نئے تجربات کیے گئے، لوگ ’یاتراؤں‘ پر جا رہے ہیں۔ ہم نے دہلی میں بہت سے اسپتال، محلہ کلینک بنائے ہیں، معمولی بیماری سے لے کر سرجری تک مفت ہے۔ وہیں آج ہم جو شروع کرنے جا رہے ہیں، اس کا واضح مقصد یہ ہے کہ ہم چاہتے ہیں کہ لوگ بالکل بیمار نہ ہوں۔ یوگا ہندوستان کا تحفہ ہے، اس کی وجہ سے روح، دماغ اور جسم سب صحت مند رہتے ہیں۔ ہم نے دہلی میں یوگا شالہ کا آغاز کردیا ہے ، ہم یوگا ٹیچرفراہ م کریں گے

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ہندو ہونے کے باوجودجو ہندو تواوادی نہیں ، وہ جعلی ہندو ہے،انل وجے کا راہل گاندھی پر جوابی حملہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہریانہ کے وزیر داخلہ انل وج نے کانگریس لیڈر راہل گاندھی کو نشانہ بناتے ہوئے کہا ہے کہ جو ہندو ہونے کے باوجود ہندوتوادی نہیں ہے، وہ فرضی ہندو ہے۔ وج کا یہ تبصرہ کانگریس لیڈر کے جے پورمیں ایک ریلی میں بیان کے چند گھنٹے بعد آیا ہے کہ ہندوستان ہندوؤں کا ملک ہے نہ کہ ہندوتواوادیوں کا۔ ہریانہ کے وزیر داخلہ نے ہندی میں ٹویٹ کیاہے کہ جوہندووادی نہیں وہ ہندونہیں ہے، وہ فرضی ہندوہے۔ کانگریس لیڈر راہل گاندھی نے کہاہے کہ ملک میں ہندوتوا وادیوں کا راج ہے۔انہوں نے کہا کہ ہندوتواوادیوں کو بے دخل کرکے ملک میں ہندوؤں کا راج لانا ہوگا۔ اس کے ساتھ انہوں نے کہاکہ وہ ہندو ہیں، لیکن ہندوتواوادی نہیں۔ انہوں نے کہاہے کہ وزیر اعظم مودی اور ان کے تین چار ہندوتواوادیوں نے سات سالوں میں ملک کو برباد کر دیاہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اسرائیلی وزیراعظم نفتالی بینیٹ کی یو اے ای کے ولی عہد سے ملاقات

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اسرائیلی وزیر اعظم نفتالی بینیٹ نے پیر کو متحدہ عرب امارات کے ولی عہد شہزادہ محمد بن زائد سے ابوظہبی میں شہزادے کے نجی محل میں ملاقاتنفتالی بینیٹ کا یہ دورہ کسی بھی اسرائیلی وزیراعظم کا متحدہ عرب امارات کا پہلا دورہ ہے، جو کہ ایران کے ساتھ جوہری مذاکرات کی جدوجہد کے پس منظر میں علاقائی سفارت کاری کے ایک حصے کے طور پر ہے۔اسرائیل اور متحدہ عرب امارات کو طویل عرصے سے ایران کے جوہری پروگرام پر مشترکہ تشویش رکھتے ہیں۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

برطانیہ میں اومیکرون سے پہلی موت کی تصدیق

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق برطانیہ کے وزیر اعظم بورس جانسن نے مغربی لندن میں ویکسینیشن کلینک کے دورے کے دوران کہا کہ افسوس کی بات ہے کہ اومیکرون سے متاثر کم از کم ایک مریض کی موت اومیکرون ویریئنٹ سے متاثرہ افراد میں یہ پہلی موت ہے۔ یہ برطانیہ میں کورونا وائرس کے تیزی سے بڑھتی انفکیشن کے باعث کورونا الرٹ لیول 3 سے لیول 4 تک بڑھنے کے چند گھنٹے بعد آیا ہے۔کی تصدیق ہوئی ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

چین میں کورونا کے ڈیلٹا ویرینٹ کی نئی قسم آئی سامنے، 138 افراد متاثر

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق حال ہی میں چین کے صوبہ زی جیانگ میں کووڈ-19 کے 138 کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔  یہ تمام لوگ کورونا وائرس کے ‘ڈیلٹا’ قسم کے ‘  AY.4’ سے متاثر ہیں۔  اس کے پیش نظر حکام نے مشرقی صوبے میں لاکھوں افراد کے سفر پر پابندی لگا دی ہے۔  سرکاری ‘CGTN-TV’ کی خبر کے مطابق چین میں پہلی بار ‘ڈیلٹا’ کے نئے ذیلی نسب کے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔  سرکاری خبر رساں ایجنسی ‘ژنہوا’ نے اتوار کو ایک خبر میں بتایا کہ 5 سے 12 دسمبر کے درمیان صوبہ زی جیانگ میں کووڈ-19 کے 138 کیسز رپورٹ ہوئے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button