Featuredاہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبہاربین الاقوامی خبریںتازہ تریندہلیقومی خبریں

آج کی اہم خبریں /08/ 01/ 2022 /بروز ہفتہ / ٤جمادی الآخر ١٤٤٣ھ



ہندوستان میں ایک بار پھر کرونا کیسز نے پکڑی رفتار،ایک لاکھ سے زائد نئے کیسز

نئی دہلی (قومی ترجمان) مرکزی وزارت صحت کی طرف سے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق ہندوستان جمعہ کو گزشتہ 24 گھنٹوں میں کورونا کے 1,17,100 نئے کیسز سامنے آئے ہیں۔  اس کے ساتھ ہی کورونا وائرس ویرینٹ Omicron کے کیسز کی کل تعداد 3007 تک پہنچ گئی ہے۔کرونا وائرس کی وجہ سے ملک میں 302 لوگوں کی موت ہو چکی ہے، جن میں سے صرف کیرالہ میں 221 لوگوں کی موت ہو چکی ہے۔  ملک میں اس وبا سے مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 4,83,178 ہو گئی ہے۔  ملک میں یومیہ مثبتیت کی شرح بڑھ کر 7.74 فیصد اور ہفتہ وار مثبتیت کی شرح 4.54 فیصد تک پہنچ گئی ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

سبھی بین الاقوامی مسافروں کیلئے سات دن کا ہوم کورنٹائن لازمی، سرکار کا حکم

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ملک میں کورونا وائرس کے بڑھتے معاملات تیسری لہر کو دستک دیتے نظر آرہے ہیں ۔ ساتھ ہی اس کے نئے ویریئنٹ اومیکران نے کورونا کا خطرہ کئی گنا بڑھا دیا ہے ، جس کی وجہ سے حکومت کافی فکرمند ہے ۔ حکومت کورونا کے بڑھتے ہوئے کیسز سے نمٹنے کیلئے مسلسل گائیڈ لائنس جاری کر رہی ہے ۔ اس سلسلہ میں ایک اور بڑا فیصلہ کیا گیا ہے۔ کورونا کے بڑھتے کیسز کے پیش نظر حکومت نے بیرون ملک سے آنے والے تمام بین الاقوامی مسافروں کیلئے 7 دنوں کے ہوم کورنٹائن کو لازمی قرار دے دیا ہے ۔ یعنی اگر کوئی بین الاقوامی مسافر ہندوستان آتا ہے تو سب سے پہلے اس کو 7 دنوں تک ہوم آئسولیشن میں رہنا ہوگا ۔جانکاری کے مطابق 7 دنوں تک ہوم آئسولیشن میں رہنے کے بعد آٹھویں دن ان لوگوں کا آر ٹی پی سی آر ٹیسٹ کیا جائے گا ۔ حکومت کی جانب سے جاری گائیڈ لائنس میں کہا گیا ہے کہ نیا اسٹینڈرڈ آپریٹنگ پروسیجر 11 جنوری سے اگلے حکم تک لاگو رہے گا ۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پتہ لگائیں کہ صحت کے مراکز میں آکسیجن ٹھیک سے کام کر رہے یا نہیں: کورونا کیسز میں اضافے کے درمیان ریاستوں کو مرکز کی ہدایات

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مرکزی حکومت نے ملک بھر میں کورونا کے بڑھتے ہوئے معاملات کے پیش نظر ریاستوں کے ساتھ میٹنگ کرکے تیاریوں کا جائزہ لیا اور کسی بھی ہنگامی صورتحال میں استعمال کے لیے تیار ہے۔وزارت صحت کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان کے مطابق، مرکزی صحت کے سکریٹری راجیش بھوشن نے جمعہ کو ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے نمائندوں کے ساتھ ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کرتے ہوئے وینٹی لیٹرز، پی ایس اے، آکسیجن پلانٹس، آکسیجن کونسیٹریٹرز، آکسیجن سلنڈر سمیت مختلف آلات کا جائزہ لیا۔ تاکہ COVID-19 وبائی مرض سے موثر انداز میں نمٹا جا سکے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

کورونا کے بڑھتے خطرے کے پیش نظر گجرات میں نئی گائڈ لائن جاری

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کورونا وبا کی تیسری لہر اور Omicron ویریئنٹس کے خطرے کے پیش نظر گجرات حکومت نے اعلیٰ حکام کے ساتھ میٹنگ کے بعد جمعہ کو ایک نئی کووڈ گائیڈ لائن جاری کی ہے۔  اس گائیڈ لائن کے مطابق ریاست کے 10 شہروں میں صبح 10 بجے سے صبح 6 بجے تک کرفیو رہے گا۔  اس کے علاوہ کلاس 1 سے 9 تک آف لائن پڑھائی 31 تک بند رہے گی، صرف آن لائن پڑھائی جائے گی۔  ریسٹورنٹ 75 فیصد گنجائش کے ساتھ رات 10 بجے تک کھلے رہیں گے۔  ہوم ڈیلیوری رات 11 بجے تک جاری رہے گی۔  شادیوں اور سماجی تقریبات کے لیے 400 افراد اور آخری رسومات کے لیے 100 افراد کی اجازت ہوگی۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

عدالت نے ریاستی سطح پر اقلیتوں کی شناخت سے متعلق عرضی پر مرکز کو دی آخری مہلت

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق سپریم کورٹ نے جمعہ کو مرکز کو ‘آخری موقع’ دیا ہے کہ وہ مفاد عامہ کی عرضی پر اپنا جواب داخل کرے جس میں ریاستی سطح پر اقلیتوں کی شناخت کے لیے رہنما خطوط تیار کرنے کی ہدایت کی درخواست کی گئی ہے۔درخواست میں کہا گیا ہے کہ 10 ریاستوں میں ہندو اقلیت ہیں اور وہ اقلیتوں کے لیے بنائی گئی اسکیموں سے فائدہ نہیں اٹھا سکتے۔سپریم کورٹ کی ڈویژن بنچ نے مرکز کو 4 ہفتوں کے اندر جواب داخل کرنے کی ہدایت دی جب سالیسٹر جنرل تشار مہتا نے مزید وقت طلب کیا اس نے سی پی آئی (ایم) کے خلاف متعدد ہائی کورٹس سے مقدمات کی منتقلی کی درخواستوں کی بھی اجازت دی اور اس معاملے کو مرکزی عرضی سے منسلک کیا۔  درخواست گزار وکیل اشونی کمار اپادھیائے نے بنچ سے سماعت کی ایک مقررہ تاریخ مانگی لیکن سپریم کورٹ نے اس معاملے کی سماعت سات ہفتوں کے لیے ملتوی کر دیا۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ملک کی اقتصادی ترقی کی شرح 2021-22 میں 9.2 فیصد رہنے کا تخمینہ، کووڈ سے پہلے کی سطح کو کر سکتی ہے پار

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مالی سال 2021-22 میں ملک کی اقتصادی ترقی کی شرح 9.2 فیصد رہنے کا اندازہ لگایا گیا ہے۔  مختلف شعبوں بالخصوص زراعت، کان کنی اور مینوفیکچرنگ کی بہتر کارکردگی کے ساتھ ترقی کی شرح کووڈ سے پہلے کی سطح سے بھی تجاوز کر جائے گی۔  قومی شماریاتی دفتر (این ایس او) کی جانب سے جمعہ کو جاری کردہ قومی آمدنی کے پہلے پیشگی تخمینے کے مطابق، معیشت کے تمام شعبوں میں ترقی ہوئی ہے۔ لاک ڈاؤن کی وجہ سے جی ڈی پی (مجموعی گھریلو پیداوار) کی شرح نمو میں 7.3 فیصد کی کمی واقع ہوئی ہے۔ NSO نے ایک بیان میں کہا، "مستقل قیمتوں پر حقیقی جی ڈی پی (مجموعی گھریلو پیداوار) 2021-22 میں 147.54 لاکھ کروڑ روپے ہونے کا تخمینہ ہے۔جبکہ 31 مئی 2021 کو جاری کردہ 2020-21 کے عارضی تخمینہ میں یہ 135.13 لاکھ کروڑ روپے تھا۔  اس طرح 2021-22 میں حقیقی جی ڈی پی کی شرح نمو 9.2 فیصد رہنے کا اندازہ لگایا گیا ہے۔  جبکہ ایک سال پہلے 2020-21 میں اس میں 7.3 فیصد کی کمی واقع ہوئی تھی۔” اس تخمینے کے مطابق، 2021-22 میں مکمل طور پر جی ڈی پی کووڈ سے پہلے کی سطح 2019-20 میں 145.69 لاکھ کروڑ روپے کے اعداد و شمار کو عبور کر لے گی۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پونے کی عدالت نے اشتعال انگیز تقریر کیس میں ہندو مذہبی گرو کالی چرن کو ضمانت دے دی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مہاراشٹر کے پونے کی ایک عدالت نے جمعہ کو یہاں ایک تقریب کے دوران مبینہ طور پر اشتعال انگیز تقاریر کرنے کے الزام میں ہندو مذہبی رہنما کالی چرن کو ضمانت دے دی، انہیں رائے پور جیل بھیج دیا گیا جہاں ان کے خلاف تعزیرات ہند (آئی پی سی) کی مختلف دفعات کے تحت ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔ 26 دسمبر 2021 کو منعقدہ ایک مذہبی تقریب میں مہاتما گاندھی کے خلاف مبینہ طور پر "قابل اعتراض” زبان استعمال کرنے پر تعزیرات ہند (آئی پی سی) کی مختلف دفعات کے تحت ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

سپریم کورٹ کی پنجاب اور ہریانہ ہائی کورٹ کے رجسٹرار کو ہدایت

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق چیف جسٹس این وی رمنا اور جسٹس سوریہ کانت اور ہیما کوہلی کی بنچ نے ریکارڈ محفوظ رکھنے کی ہدایت کے ساتھ وزیر اعظم مودی کے گزشتہ دنوں دورہ کے دوران سیکورٹی میں مبینہ کوتاہی  کے سلسلے میں مرکز اور پنجاب کی طرف سے تشکیل دی گئیں دو الگ الگ کمیٹیوں کو عرضی کی اگلی سماعت پیر تک کے لئے جانچ نہ کرنے کی ہدایت دی۔سپریم کورٹ نے چنڈی گڑھ کے ڈائریکٹر جنرل اور این آئی اے اور ایس پی جی سمیت مختلف مرکزی تفتیشی ایجنسیوں کے دیگر اعلیٰ حکام سے کہا ہے کہ وہ وزیر اعظم کے دورے سے متعلق ریکارڈ فراہم کرنے میں ہائی کورٹ کے رجسٹرار جنرل کو ضروری تعاون دیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

دھرم سنسد میں متنازعہ تبصرہ کرنے والے سنتوں کے خلاف کارروائی کا مطالبہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بریلی میں خاندان اعلیٰ حضرت امام احمد رضا خان فاضل بریلوی کے اہم فرد اور کل ہند اتحاد ملت کونسل ‘آئی ایم سی’ کے قومی صدر مولانا توقیر رضا خاں نے ہریدوار دھرم سنسد میں مسلمانوں کی نسل کشی کی منصوبہ بندی کے خلافکل شہر کے ایف آر اسلامیہ انٹر کالج کے میدان میں احتجاجی مظاہرہ کیا جس میں ہزاروں کی تعداد میں مسلمانوں نے شرکت کی ،مولانا توقیر رضا خاں نے کہا کہ ہری دوار اور رائے پور میں منعقدہ دھرم سنسد میں بیس لاکھ مسلمانوں کی نسل کشی کرنے کی منصوبہ بندی کی گئی ہے، اس منصوبہ بندی سے ملک میں خانہ جنگی جیسے حالات پیدا ہوسکتے ہیں۔ لہذا ملک کو خانہ جنگی سے بچانے کے لئے مسلمان خود آگے آکر اپنی جان دینے کو تیار ہیں


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ملک کی سرحدوں پر بھی قومی سلامتی کی خرابی وزیر اعظم اس پر کب بات کریں گے: راہل گاندھی

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے جمعہ کو وزیر اعظم نریندر مودی پر پنجاب میں سیکورٹی میں سنگین خرابی کے پس منظر میں طنز کرتے ہوئے ان سے پوچھا کہ کیا وزیر اعظم قومی سلامتی میں بڑی کوتاہی پر تنقید کریں گے کبھی ملک کی سرحدوں پر بات کریں گے انہوں نے پینگونگ سو اور چین ہیش ٹیگز کے ساتھ ٹویٹ کیا ہماری سرحدوں پر جو کچھ ہو رہا ہے وہ قومی سلامتی میں بہت بڑی کوتاہی ہے کیا وزیراعظم کبھی اس پر بات کریں گے راہل گاندھی نے یہ تبصرہ ایک ایسے وقت میں کیا ہے جب پنجاب میں وزیر اعظم مودی کی سیکورٹی میں سنگین کوتاہی کے معاملے پر بھارتیہ جنتا پارٹی اور کانگریس کے درمیان الزامات اور جوابی الزامات کا دور چل رہا ہے قابل ذکر ہے کہ وزیر اعظم مودی کی سیکورٹی میں سنگین کوتاہی کا ایک واقعہ پیش آیا جو کہ پولنگ والی ریاست پنجاب کا دورہ کر رہے تھے بدھ کو جب کچھ مظاہرین نے فیروز پور میں ایک سڑک کو بلاک کر دیا جس سے وہ گزرنے والے تھے جس کی وجہ سے وزیر اعظم تقریباً 20 منٹ تک فلائی اوور پر پھنسے رہے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

آسام : آج سے نائٹ کرفیو ٹیکے نہ لگوانے والے ہر فرد کے داخلے پر ریسٹورنٹ مال پر جرمانہ

واضح ہو کہ آسام میں کورونا کے کیسز بڑھنے کے بعد قوانین کو مزید سخت کر دیا گیا ہے۔  ریاست میں آج سے رات کا کرفیو نافذ ہے۔  اس کے ساتھ ساتھ کسی بھی ویکسین نہ لگوانے والے کو داخلہ دینے پر ریسٹورنٹ مال پر 25 ہزار روپے جرمانہ عائد کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔  بہار میں حکومت نے تمام اسکول، کالج، کوچنگ انسٹی ٹیوٹ بشمول ہاسٹلز کو فوری اثر سے بند کرنے کا حکم دیا ہے۔  بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے بھی اس بارے میں ٹویٹ کیا ہے اور کہا ہے کہ "کورونا انفیکشن لگاتار بڑھ رہا ہے۔ متاثرین کی زیادہ تعداد کو دیکھتے ہوئے، ریاستی حکومت کی طرف سے جائزہ لیا گیا ہے اور کچھ پابندیاں بھی لگائی گئی ہیں۔ خصوصی احتیاطی تدابیر اور چوکسی کی گئی ہے۔ لے جانا ہے۔” یہ ضروری ہے۔ ماسک کا استعمال لازمی کریں اور سماجی دوری پر عمل کریں۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

انتخابی ریاستوں میں %80 لوگوں کو ویکسین کی دونوں خوراکیں ملنی چاہیے: پرشانت کشور

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق انتخابی حکمت عملی ساز پرشانت کشور نے کہا ہے کہ الیکشن کمیشن کو تمام انتخابی ریاستوں میں کم از کم 80 فیصد لوگوں کو انسداد کوویڈ ویکسین کی دونوں خوراکیں پہنچانے پر زور دینا چاہیے۔  پرشانت کشور نے کہا ہے کہ یہ خطرناک ہو سکتا ہے کیونکہ بڑھتے ہوئے کورونا انفیکشن کے درمیان ہونے والے انتخابات پر کوئی بھی کووڈ پروٹوکول کی پیروی نہیں کرتا ہے پرشانت کشور نے ٹویٹ کیا، "الیکشن کمیشن کو پولنگ والی ریاستوں میں کم از کم 80 فیصد لوگوں کے لیے ویکسین کی دونوں خوراکیں لینے پر اصرار کرنا چاہیے خوفناک وبائی امراض کے درمیان انتخابات کرانے کا یہ واحد محفوظ طریقہ ہے۔ ورنہ یہ فضول ہے کووڈ مناسب رویے کے لیے گائیڈ لائنز مضحکہ خیز ہیں جن پر کوئی عمل نہیں کرتا۔

کووڈ ویکسین کی 150 کروڑ خوراک کا ریکارڈ ایک سال سے پہلے مکمل ، ڈھائی ماہ میں 50 کروڑ خوراکیں لگائی گئیں

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہندوستان نے جمعہ 7 جنوری کو کووڈ ویکسینیشن کی سمت میں ایک اور ریکارڈ کامیابی حاصل کی۔  بھارت نے ایک سال سے بھی کم عرصے میں 150 کروڑ ویکسین کی خوراکیں لگانے کا ریکارڈ قائم کیا ہے۔  ان میں سے گزشتہ 50 کروڑ ویکسینیشن صرف 77 دنوں میں یعنی ڈھائی مہینوں میں ہو چکے ہیں۔  ملک میں کووڈ ویکسینیشن کا پروگرام گزشتہ سال 16 جنوری 2020 سے شروع کیا گیا تھا۔ہندوستان نے 21 اکتوبر کو ویکسین کی 100 کروڑ خوراکیں دینے کا ہدف حاصل کیا تھا۔  یعنی ہندوستان کو 100 کروڑ کا ہدف حاصل کرنے میں 278 دن یعنی نو ماہ اور پانچ دن لگے۔  لیکن باقی 50 کروڑ کا ہدف صرف 77 دنوں میں حاصل کر لیا گیا ہندوستان کو کووڈ-19 کے خلاف ویکسینیشن مہم میں ایک بڑی کامیابی ملی ہے۔  جمعہ کو ملک میں لگائی جانے والی ویکسین کی کل تعداد 150 کروڑ سے تجاوز کر گئی ہے۔  مرکزی وزیر صحت منسکھ منڈاویہ نے کہا کہ یہ تاریخی کامیابی وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں صحت کارکنوں کی محنت کی وجہ سے حاصل ہوئی ہے۔  مانسکھ مانڈویہ نے کہا کہ جب سب مل کر کوششیں کریں گے تو کوئی بھی مقصد حاصل کیا جا سکتا ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اٹلی سے چارٹرڈ فلائٹ سے پنجاب آنے والے 13 کورونا پازیٹو مسافر ہسپتال سے ہوئے فرار

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق امرتسر ایئرپورٹ پر اٹلی سے چارٹرڈ فلائٹ سے اترنے والے مسافروں میں سے 13 کورونا پازیٹیو مسافر ہسپتال سے فرار ہو گئے ہیں۔  عہدیداروں نے بتایا کہ یہ تمام لوگ محکمہ صحت کے عہدیداروں کو چکمہ دے کر چلے گئے۔  میلان سے اس طیارے میں آنے والے 179 مسافروں میں سے جمعرات کی صبح 125 مسافروں میں کورونا مثبت پایا گیا۔  جس کے بعد انہیں امرتسر کے ہی گرو نانک دیو اسپتال میں داخل کرایا گیا۔امرتسر کے ڈپٹی کمشنر گرپریت سنگھ کھیڑا نے این ڈی ٹی وی کو بتایا کہ ہم بھاگے ہوئے مسافروں کے پاسپورٹ منسوخ کرنے کی کارروائی شروع کریں گے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پوروانچل ایکسپریس وے پر خوفناک حادثہ، اسکارپیو میں سوار 4 لوگوں کی موت

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق جمعرات کی دیر رات سلطان پور کے پوروانچل ایکسپریس وے پر ایک بڑا سڑک حادثہ پیش آیا۔  یہاں ایک بے قابو اسکارپیو ڈیوائیڈر سے ٹکرا گئی۔  حادثے میں چار اسکارپیو سواروں کی موت ہو گئی۔  جبکہ تین زخمی ہسپتال میں زیر علاج ہیں۔  دو دیگر زخمیوں کو ابتدائی طبی امداد کے بعد لکھنؤ ریفر کر دیا گیا۔  دونوں کی حالت تشویشناک ہے۔  بتایا جا رہا ہے کہ یہ سبھی لکھنؤ گئے تھے اور وہاں سے واپسی کے دوران یہ حادثہ ہوا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

دہلی میں رات 10 بجے سے شروع ہوا ویکینڈ کرفیو

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دہلی میں کووڈ-19 کی رفتار اور کورونا وائرس اومیکرون کی نئی قسم کی وجہ سے خوف و ہراس کا ماحول ہے، جس کی وجہ سے ہفتے کے آخر میں کرفیو جمعہ کی رات 10 بجے سے نافذ ہوگیا ہے ، جو پیر کی صبح 5 بجے تک رہے گا۔ اس دوران ضروری خدمات کے علاوہ تمام سرکاری اہلکار گھر سے کام کریں گے۔ جبکہ پرائیویٹ اداروں میں 50 فیصد گھر سے کام کرنے کا اصول لاگو ہوگا۔ بتا دیں کہ اس وقت دہلی میں نائٹ کرفیو نافذ ہے اور اس دوران کووڈ پروٹوکول کی خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف جرمانے عائد کیے جا رہے ہیں۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ممبئی میں کورونا کیسز نے پکڑی رفتار، 20 ہزار سے زائد کیسز پائے گئے

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ممبئی  میں کورونا سے انفیکشن کی رفتار مسلسل بڑھ رہی ہے۔ ہر روز کورونا کیسز میں اضافہ ہو رہا ہے۔ گزشتہ 24 گھنٹوں کی بات کریں تو شہر میں 20971 نئے مریض سامنے آئے ہیں۔ یہ تعداد کل کے اعداد و شمار سے 800 زیادہ ہے۔ کیونکہ جمعرات کو کل 20181 نئے مریضوں میں کورونا انفیکشن کی تصدیق ہوئی تھی۔ اس کے ساتھ ہی ممبئی میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں کل 6 اموات ہوئی ہیں۔ اس دوران 1395 مریضوں کو اسپتال میں داخل کرانا پڑا اور ان میں سے 88 کو آکسیجن کی ضرورت ہے۔ مہاراشٹرا (مہاراشٹرا کوویڈ کیسز) میں کل 36 ہزار سے زیادہ کوویڈ کیسز پائے گئے


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اٹلی سے امرتسر سے آنے والی ایک اور پرواز کے 173 مسافر کووڈ پازیٹیو پائے گئے

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق روم سے امرتسر جانے والی چارٹر فلائٹ کے کم از کم 173 مسافروں نے جمعہ کو اپنی آمد کے بعد COVID-19 کا مثبت تجربہ کیا ہے۔ افسران نے یہ معلومات فراہم کیں۔ امرتسر ہوائی اڈے کے ڈائریکٹر وی کے سیٹھ نے جمعہ کو نیوز ایجنسی پی ٹی آئی کے ساتھ بات چیت میں کہا، ‘میرے ساتھ 210 مسافروں کے کوویڈ ٹیسٹ کے نتائج شیئر کیے گئے ہیں، جن میں سے 173 مثبت ہیں۔ حکام نے بتایا کہ یہ پرواز روم سے آئی تھی اور رات 12 بجکر 20 منٹ پر ہوائی اڈے پر اتری تھی، انہوں نے مزید کہا کہ جمعہ کو اترنے والی چارٹر فلائٹ میں کل 285 مسافر تھے۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

2016 یوپی انسپکٹر بھرتی کا راستہ صاف، سپریم کورٹ نے دی ہری جھنڈی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اتر پردیش میں یوپی داروگا بھرتی 2016 کا راستہ صاف ہو گیا ہے۔ سپریم کورٹ نے گرین سگنل دے دیا ہے۔ الہ آباد ہائی کورٹ نے حکم کے خلاف یوپی حکومت کی عرضی کو اجازت دے دی ہے۔ ہائی کورٹ کے فیصلے کو سپریم کورٹ نے کالعدم قرار دے دیا ہے۔ اتر پردیش میں سپریم کورٹ نے پولیس میں تقریباً 2500 سب انسپکٹرز، پلاٹون کمانڈنٹ (پی اے سی) اور فائر بریگیڈ افسران کی بھرتی کا راستہ صاف کر دیا ہے۔عدالت نے الہ آباد ہائی کورٹ کے دسمبر 2017 میں منعقدہ تحریری امتحان اور اس کے بعد منعقد ہونے والے جسمانی امتحانات سمیت دیگر امتحانات کے نتائج کو منسوخ کرنے کے فیصلے کو ایک طرف رکھ دیا ہے۔

_____________________________


سپریم کورٹ نے  EWS/OBC ریزرویشن کی بنیاد پر دی  NEET-PG Counselling کی اجازت

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق سپریم کورٹ نے موجودہ EWS/OBC ریزرویشن کی بنیاد پر 2021-2022 کے لیے NEET-PG Counselling کی اجازت دے دی ہے۔ سپریم کورٹ نے ایک عبوری حکم میں OBC، EWS کوٹہ کی درستگی کو برقرار رکھتے ہوئے سال 2021-22 کے مطلع شدہ اصولوں کے مطابق NEET-PG کونسلنگ شروع کرنے کی اجازت دی۔ سپریم کورٹ نے اس سال دیگر پسماندہ طبقات (OBC) کے لیے 27% اور اقتصادی طور پر کمزور طبقے (EWS) زمرے کے لیے 10% ریزرویشن کی اجازت دی ہے کیونکہ آل انڈیا کوٹہ کے لیے تمام میڈیکل سیٹوں کے لیے NEET میں داخلے کے لیے موجودہ اصول دیے گئے ہیں۔ جج جسٹس ڈی وائی چندرچوڑ اور جسٹس اے ایس بوپنا کی بنچ نے جمعرات کو حکم محفوظ رکھا اور تمام فریقین سے کہا کہ وہ غور و خوض کے لیے تحریری عرضیاں داخل کریں۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ایکشن میں مرکزی کمیٹی، پولیس کے ایک درجن سے زیادہ سینئر افسران کو کیا طلب

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق وزیر اعظم نریندر مودی کی سیکورٹی میں چوک کو لے کر تشکیل مرکز کی جانچ کمیٹی نے فیروز پور پہنچ کر پیارے یانا فلائی اوور  کا معائنہ کیا ، جہاں پر وزیر اعظم کا قافلہ رکا تھا ۔ مرکزی سرکار کے ذریعہ تشکیل کمیٹی نے فیروز پور میں بی ایس ایف کے دفتر میں تین اضلاع کے پولیس سپرنٹینڈنٹس سمیت پنجاب کے ایک درجن سے زیادہ اعلی افسران کو پوچھ گچھ کیلئے بلایا ہے ۔ مرکز کی کمیٹی نے حسینی والا کا بھی دورہ کیا ، جہاں وزیر اعظم کا پروگرام ہونے والا تھا ۔ادھر پنجاب کے چیف سکریٹری انیرودھ تیواری نے وزیر اعظم مودی کے پنجاب دورہ کے دوران ان کی سیکورٹی کو لے کر ہوئی چوک کے واقعہ کے سلسلہ میں مرکزی حکومت کو ایک رپورٹ سونپی ہے ۔ کمیٹی کی قیادت کابینہ سکریٹریٹ کے سکریٹری ( سیکورٹی) سدھیر کمار سکسینہ کررہے ہیں اور اس میں خفیہ بیورو کے جوائنٹ ڈائریکٹر بلبیر سنگھ اور اسپیشل سیکورٹی گروپ کے آئی جی ایس سریش شامل ہیں ۔


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

دہلی میں کورونا کے 17,335 نئے معاملے پائے گئے

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دہلی میں کورونا کے نئے کیسز کی تعداد 17 ہزار سے تجاوز کر گئی ہے۔ ملک کے دارالحکومت میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 17 ہزار 335 نئے کورونا کیسز سامنے آئے ہیں جس کے دوران 9 مریضوں کی کورونا انفیکشن کی وجہ سے موت ہوئی ہے۔ یہاں مثبتیت کی شرح بڑھ کر 17.73% ہوگئی ہے۔ 8 مئی کے بعد، 1 دن میں سب سے زیادہ نئے کیسز سامنے آئے ہیں، جب کہ 11 مئی کے بعد، مثبتیت کی شرح سب سے زیادہ ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button