اتر پردیشاہم خبریںبہاربین ریاستی خبریںپٹنہدہلیعالمی خبریںمہاراشٹرا ،ممبئی

آج کی اہم خبریں / 06/ 01/ 2022 /٢جمادی الآخر ١٤٤٣ھ 

جھارکھنڈ:ٹرک اور بس کے خوفناک تصادم میں 17 افراد کی موت، وزیر اعظم اور صدر کا اظہار افسوس

جھارکھنڈ (قومی ترجمان) جھارکھنڈ کے پاکوڑ کے امڑاپاڈا تھانہ علاقے کے پڈرکولا گاؤں کے قریب بدھ کی صبح ایل پی جی گیس سلنڈر سے لدے ایک ٹرک مسافر بس سے ٹکرا گئے، جس میں 17 افراد ہلاک اور 25 زخمی ہو گئے، جن میں سے کئی کی حالت نازک ہے۔ صدر، وزیر اعظم نے اس حادثے پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔پاکوڑ کے سب ڈویژنل پولیس آفیسر (ایس ڈی پی او) اجیت کمار ومل نے بتایا کہ حادثے میں سات افراد کی موقع پر ہی موت ہوگئی جبکہ دس دیگر نے اسپتال میں علاج کے دوران دم توڑ دیا۔ انہوں نے بتایا کہ حادثے میں 25 دیگر افراد زخمی ہوئے جن میں سے کئی کی حالت تشویشناک ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ حادثہ تیز رفتار ٹرک اور گیس سلنڈروں سے بھری بس کے درمیان تصادم کے باعث پیش آیا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ہندوستان میں کوویڈ 19 کے کیسز تیزی سے بڑھ رہے ہیں، دوسری لہر کے عروج سے زیادہ ‘آر ناٹ ویلیو’

نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مرکز نے بدھ کے روز کہا کہ ہندوستان میں کورونا وائرس کے کیسز کی تعداد تیزی سے بڑھ رہی ہے، جس کی وجہ نئی شکل Omicron سمجھا جاتا ہے۔ اس نے اس بات پر زور دیا کہ انفیکشن کے پھیلاؤ کی رفتار کو ظاہر کرنے والا آر ناٹ ویلو’ پیمانہ 2.69 ہے، جو کہ وبائی امراض کی دوسری لہر کے عروج کے دوران ریکارڈ کیے گئے آر ناٹ ویلو’ 1.69 سے زیادہ ہے۔انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ (آئی سی ایم آر) کے ڈائریکٹر جنرل ڈاکٹر بلرام بھارگوا نے یہاں ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ شہروں میں کووڈ کیسز کی تعداد میں اضافہ دیکھا جا رہا ہے اور ‘اومیکرون کا پھیلاؤ اہم ہے’۔ انہوں نے زور دیا کہ انفیکشن کے پھیلاؤ کو کم کرنے کے لیے بڑے پیمانے پر اجتماعات سے گریز کرنے کی ضرورت ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پنجاب میں وزیر اعظم مودی کی سیکورٹی میں بڑی چوک، 15 منٹ تک مظاہرین نے روکا قافلہ، MHA نے چننی سرکار سے مانگی رپورٹ

نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق وزیر اعظم نریندر مودی کے ایک روزہ دورہ پنجاب کے دوران سیکورٹی میں بڑی چوک کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ وزارت داخلہ نے کہا کہ کل صبح وزیر اعظم بٹھنڈہ پہنچے جہاں سے انہیں ہیلی کاپٹر کے ذریعہ سے حسینی والا میں واقع قومی شہداء کی یادگار پر جانا تھا ۔ بارش اور کم بصارت کی وجہ سے وزیر اعظم نے تقریباً 20 منٹ تک موسم صاف ہونے کا انتظار کیا۔ جب موسم بہتر نہیں ہوا تو فیصلہ کیا گیا کہ وہ سڑک کے ذریعہ سے میموریل کا دورہ کریں گے جس میں 2 گھنٹے سے زیادہ وقت لگے گا۔ڈی جی پی پنجاب پولیس کی جانب سے ضروری حفاظتی انتظامات کی تصدیق کے بعد انہوں نے سڑک کے ذریعہ سفر شروع کیا۔ وزارت داخلہ نے کہا کہ حسینی والا میں قومی شہداء کی یادگار سے تقریباً 30 کلومیٹر دور جب وزیر اعظم کا قافلہ فلائی اوور پر پہنچا تو پتہ چلا کہ کچھ مظاہرین نے سڑک بلاک کر دی تھی ۔ وزیر اعظم 15-20 منٹ تک فلائی اوور پر پھنسے رہے ۔ یہ وزیراعظم کی سیکورٹی میں ایک بڑی چوک تھی ۔وزارت داخلہ نے اس پورے واقعہ کا نوٹس لیتے ہوئے ریاستی حکومت نے تفصیلی رپورٹ طلب کی ہے ۔ ریاستی حکومت کو بھی اس کوتاہی کے ذمہ داروں کے خلاف سخت کارروائی کرنے کی ہدایت دی گئی ہے ۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پی ایم مودی کی سیکیورٹی معاملے پر بولے پنجاب کے وزیراعلیٰ ، کہا، ’’نہیں ہوئی ہے کوئی کوتاہی ،واپس لوٹنے کا فیصلہ وزیراعظم کا تھا‘‘

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پنجاب کے دورے پر گئے وزیر اعظم نریندر مودی کی سیکورٹی میں کوتاہی کے معاملے پر وزیر اعلی چرنجیت سنگھ چنی کا بیان سامنے آیا ہے۔  انہوں نے پریس کانفرنس بلا کر کہا کہ مجھے افسوس ہے کہ وزیراعظم کو واپس آنا پڑا۔  ہم اپنے وزیراعظم کا احترام کرتے ہیں۔  ہم نے ان  سے کہا تھا کہ وہ خراب موسم  کی وجہ سے یاترا منسوخ کر دیں۔  ہمیں  (وزیر اعظم نریندر مودی) کے راستے کی اچانک تبدیلی کے بارے میں کوئی اطلاع نہیں تھی۔  وزیراعظم کے دورے کے دوران سیکیورٹی میں کوئی کوتاہی نہیں ہوئی۔  وزیراعظم کے قافلے کو اس جگہ سے پہلے روک دیا گیا جہاں مظاہرین بیٹھے تھے۔  وزیراعلیٰ نے کہا کہ مظاہرین کو اٹھانے میں کم از کم 10-20 منٹ لگے ہوں گے۔  وزیر اعظم کو اس کے بارے میں آگاہ کیا گیا اور دوسرے راستے سے جانے کی درخواست بھی کی گئی، لیکن انہوں نے واپس آنے کا فیصلہ کیا۔  اگر پی ایم مودی کے دورے کے دوران سیکورٹی میں کوئی کوتاہی ہوئی تو ہم انکوائری کرائیں گے۔  وزیراعظم کو کوئی خطرہ نہیں تھا۔  مجھے آج بھٹنڈہ میں پی ایم کا استقبال کرنا تھا، لیکن جن لوگوں کو میرے ساتھ جانا تھا وہ کووڈ پازیٹو پائے گئے۔  اس لیے، میں آج پی ایم کو ریسیو کرنے نہیں گیا، کیونکہ میں کچھ لوگوں سے رابطے میں تھا جو کووڈ پازیٹیو نکلے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

"پی ایم مودی کی ریلی میں بھیڑ نہیں جمع نہیں ہوئی تو سیکورٹی میں چوک..”: کانگریس کا بی جے پی پر جوابی حملہ

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق  کانگریس نے بدھ کے روز الزام لگایا کہ اگر پنجاب کے فیروز پور میں وزیر اعظم نریندر مودی کی ریلی میں بھیڑ نے شرکت نہیں کی تو اس جلسہ عام کو سیکورٹی کی خرابی کا بہانہ بنا کر منسوخ کر دیا گیا۔  پارٹی کے چیف ترجمان رندیپ سرجے والا نے یہ بھی کہا کہ الزامات لگانے اور جوابی الزامات لگانے کے بجائے، بی جے پی اور وزیر اعظم کو اپنے "کسان مخالف موقف” کا خود جائزہ لینا چاہیے اور وزیر اعظم کے عہدے کے وقار کو داغدار نہیں کرنا چاہیے۔  ساتھ ہی انہوں نے دعویٰ کیا کہ سڑک کا استعمال کرنا وزیر اعظم کے پہلے سے طے شدہ پروگرام کا حصہ نہیں تھا اور مودی نے خود سڑک سے جانے کا اچانک فیصلہ لیا۔اس سے قبل بی جے پی کے صدر جے پی نڈا نے پنجاب میں کانگریس حکومت پر تنقید کی۔ الزام لگایا گیا کہ آئندہ اسمبلی انتخابات میں شکست کے خوف سے انہوں نے وزیراعظم کے پروگراموں کو ناکام بنانے کی ہر ممکن کوشش کی۔  اہم بات یہ ہے کہ احتجاج کے باعث وزیراعظم 15 سے 20 منٹ تک پنجاب کے فلائی اوور پر پھنس گئے۔  مرکزی وزارت داخلہ نے اسے وزیر اعظم کی سیکورٹی میں ایک سنگین کوتاہی قرار دیا ہے اور اس معاملے میں ریاستی حکومت سے رپورٹ طلب کی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

وزیراعظم کی سکیورٹی میں چوک کے لئے ملک سے معافی مانگے کانگریس کے سرکردہ رہنما

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے وزیراعظم نریندر  مودی کے پنجاب دورے کے دوران سکیورٹی میں کوتاہی کے لئے کانگریس کو ذمہ دارٹھہراتے ہوئے اس کے سرکردہ قیادت سے ملک سے معافی مانگنے  کو کہا ہے شاہ نے وزیراعظم کے دورے کے دوران سکیورٹی میں اس چوک کو سنجیدگی سے لیتے ہوئے سلسلے وار ٹویٹ کرکے اس کے لئے کانگریس کی سخت تنقید کی ہے۔انہوں نے کہا کہ آج پنجاب میں جو ہوا وہ اس بات کا ٹریلیر ہے کہ کانگریس پارٹی کیسے سوچتی اور کام کرتی ہے۔ لوگوں کے ذریعہ باربار نکارے جانے کی وجہ سے یہ پاگل پن کے راستے پر ہے۔ کانگریس کے سرکردہ رہنماؤں کو آج جو کچھ ہوا س کےلئے ملک سے معافی مانگنی چاہئے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ہماچل پردیش میں رات کا کرفیو نافذ صرف 50 لوگوں کو شادی کی تقریب میں جانے کی اجازت

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہماچل پردیش کی حکومت نے بدھ کو کووڈ-19 کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے ریاست میں رات 10 بجے سے صبح 5 بجے تک رات کا کرفیو نافذ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ یہ اطلاع ایک حکومتی ترجمان نے دی۔ انہوں نے بتایا کہ ریاست میں انڈور اسپورٹس کمپلیکس اور سنیما ہالوں کو بند کرنے کا بھی فیصلہ کیا گیا ہے اور شادیوں اور بینکوئٹ ہالوں میں 50 فیصد حاضری کی اجازت دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ہماچل پردیش میں رات کا کرفیو نافذ صرف 50 لوگوں کو شادی کی تقریب میں جانے کی اجازت

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہماچل پردیش کی حکومت نے بدھ کو کووڈ-19 کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے ریاست میں رات 10 بجے سے صبح 5 بجے تک رات کا کرفیو نافذ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ یہ اطلاع ایک حکومتی ترجمان نے دی۔ انہوں نے بتایا کہ ریاست میں انڈور اسپورٹس کمپلیکس اور سنیما ہالوں کو بند کرنے کا بھی فیصلہ کیا گیا ہے اور شادیوں اور بینکوئٹ ہالوں میں 50 فیصد حاضری کی اجازت دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

تمل ناڈو میں آج سے نائٹ کرفیو، اتوار کو لاک ڈاؤن رہے گا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کورونا کے بڑھتے ہوئے کیسز کے پیش نظر تمل ناڈو حکومت نے جمعرات سے ریاست میں نائٹ کرفیو اور ہر اتوار کو لاک ڈاؤن کرنے کا اعلان کیا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ گوا اور پنجاب نے بھی رات کا کرفیو نافذ کرتے ہوئے اسکولوں کو بند کرنے کا اعلان کیا ہے۔ دراصل، بھارت میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں 58,097 نئے کورونا مریض سامنے آئے ہیں۔ جو کل کے 37,379 کیسز سے 55 فیصد زیادہ ہے۔ یہ تعداد صرف چار دن پہلے دیکھے گئے کیسوں کی تعداد سے دوگنی ہے، جس نے ایک بار پھر تمام ریاستوں میں خطرے کی گھنٹیاں بجنا شروع کر دی ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اترپردیش میں 7 گرین فیلڈ ایکسپریس وے بنائے جائیں گے، مرکزی وزیر نتن گڈکری کا بڑا اعلان

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مرکزی روڈ ٹرانسپورٹ وزیر نتن گڈکری نے اتر پردیش میں سات گرین فیلڈ ایکسپریس وے بنانے کا اعلان کیا ہے۔ مرکز میں کانپور، لکھنؤ اور پریاگ راج کے ساتھ 26778 کروڑ روپے کی لاگت سے 821 کلومیٹر طویل قومی شاہراہوں کا افتتاح کرنے بدھ کو پہنچے نتن گڈکری نے کہا کہ اگلے پانچ سالوں میں یوپی کو 5 لاکھ کروڑ روپے دیے جائیں گے۔ سڑک بنائیں گے ابھی یہ صرف ٹریلر ہے، پوری فلم باقی ہے۔ یوپی کا روڈ انفراسٹرکچر امریکہ کے برابر ہوگا۔ایسا کرنے کے لیے یہاں ڈبل انجن (مودی-یوگی) حکومت ضروری ہے کیونکہ وزیر اعظم نریندر مودی کی رہنمائی اور وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ کی قیادت میں ڈبل انجن والی حکومت یوپی کی ہمہ جہت ترقی کے لیے پرعزم ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

رگھوراج پرتاپ سنگھ کی جنستا دل نے 11 سیٹوں پر امیدوار اتارے

واضح ہو کہ اتر پردیش کے آئندہ اسمبلی انتخابات کے پیش نظر کنڈا کے باہوبلی لیڈر رگھوراج پرتاپ سنگھ عرف راجہ بھیا کی جنستا دل نے 11 سیٹوں کے لیے امیدواروں کا اعلان کیا ہے۔  جنستا دل کی طرف سے جاری کردہ پہلی فہرست کے مطابق راجہ بھیا پرتاپ گڑھ کی کنڈا سیٹ سے الیکشن لڑیں گے یوپی انتخابات کے حوالے سے جنستہ دل کی طرف سے جاری کی گئی اس پہلی فہرست کے مطابق، رگھورات پرتاپ سنگھ عرف راجہ بھیا کنڈا سیٹ سے، ونود سروج بابا گنج سیٹ سے، ڈاکٹر سدھیر رائے سوراون سیٹ سے الیکشن لڑیں گے۔  اس کے علاوہ پھاپھامئو سیٹ سے لکشمی نارائن جیسوال، اورائی سیٹ سے وجے چودھری اہیروار، گوڑہ اسمبلی سیٹ سے شیام نارائن ورما، قیصر گنج سیٹ سے حضرت الدین انصاری، مادھوگڑھ سے برجیش سنگھ راجاوت، بلسی سیٹ سے شیلیندر مشرا، وریندر موریا اور رابرٹ گنج اسمبلی سیٹ سے امیدوار ہیں۔ اسمبلی سیٹ سے دھیرج دھوبی کو ٹکٹ دیا گیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ملک میں بجلی کے کرنٹ سے ہاتھیوں کی موت پر مرکز ریاستوں کو سپریم کورٹ کا نوٹس

واضح ہو کہ ملک بھر میں بجلی کے کرنٹ سے ہاتھیوں کی موت کے خلاف سپریم کورٹ میں مفاد عامہ کی عرضی (PIL) دائر کی گئی۔  سپریم کورٹ نے مرکزی حکومت سمیت 17 ریاستوں کو نوٹس جاری کیا ہے۔  سپریم کورٹ میں درخواست دائر کرتے ہوئے ملک بھر میں ہاتھیوں کی ہلاکت کو روکنے کے لیے وزارت ماحولیات کی ہدایات پر سختی سے عمل درآمد کرنے کا مطالبہ کیا گیا ہے۔  سپریم کورٹ نے مرکز اور ریاستوں کو 6 ہفتے کے اندر جواب داخل کرنے کی ہدایت دی ہے جانوروں کے حقوق کی کارکن پریرنا سنگھ بندرا نے درخواست دائر کی ہے۔  چیف جسٹس آف انڈیا (سی جے آئی) این وی رمنا، جسٹس سوریہ کانت اور جسٹس ہیما کوہلی کی بنچ نے یہ نوٹس جاری کیا ہے درخواست میں کہا گیا ہے کہ ہاتھیوں کی غیر فطری اموات کی تعداد میں تشویشناک اضافہ ہوا ہے جس کی بنیادی وجہ بجلی کا کرنٹ ہے۔  مرکزی اور ریاستی حکومتوں کا اس معاملے میں سخت رویہ ہے۔  حکومت جنگلی حیات کے تحفظ کے لیے اپنی ذمہ داریوں اور فرائض میں ناکام ہو چکی ہے۔  حکومتی حکام اپنے ماہرین کے اداروں اور کمیٹیوں کے قانونی مینڈیٹ اور سفارشات پر عمل درآمد نہیں کر رہے ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

کانگریس نے یوپی میں تمام ریلیاں منسوخ کیں ، یوگی نے نوئیڈا کی ریلی بھی منسوخ کر دی

واضح ہو کہ ملک میں کورونا کی بے قابو رفتار کو دیکھتے ہوئے اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے نوئیڈا میں جمعرات کی ریلی کو منسوخ کر دیا ہے۔  اس کے ساتھ ہی اپوزیشن کانگریس نے بھی ریاست میں اپنی تمام ریلیوں کو منسوخ کر دیا ہے بتایا جا رہا ہے کہ ریاستی یونٹ نے یہ فیصلہ کانگریس کی بریلی میں میراتھن میں بھگدڑ اور کووڈ-19 پروٹوکول کی خلاف ورزی کے بعد لیا ہے۔  معلومات دیتے ہوئے، اتر پردیش کانگریس نے کہا کہ کوویڈ کے معاملات میں اضافہ کی وجہ سے، اس نے اپنی ‘لڑکی ہوں، لڑسکتی ہوں’ میراتھن کو ملتوی کر دیا ہے۔  آنے والے دنوں میں نوئیڈا، وارانسی اور ریاستوں کے کئی دیگر اضلاع میں 7 سے 8 میراتھن کا منصوبہ بنایا گیا تھا آپ کو بتا دیں کہ نوئیڈا میں کورونا کا گراف تیزی سے بڑھ رہا ہے۔  یہاں گزشتہ 24 گھنٹوں میں 510 کورونا پازیٹیو پائے گئے ہیں جس کے بعد ضلع میں کوویڈ 19 کے کیسز کی تعداد بڑھ کر 1110 ہو گئی ہے۔  اس کے ساتھ ہی ضلع میں ایک مریض اومیکرون بھی سامنے آیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

نتیش حکومت میں کورونا کا اثر پہونچا: دونوں نائب وزیر اعلیٰ، دو دیگر وزرا پائے گئے کوویڈ پازیٹیو



واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بہار میں کورونا وائرس کے معاملات میں تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے۔  بہار کے دونوں نائب وزیر اعلیٰ تارکیشور پرساد اور رینو دیوی کورونا پازیٹیو پائے گئے ہیں۔  اس کے علاوہ دو وزراء سنیل کمار اور اشوک چودھری بھی کوویڈ پازیٹیو پائے گئے ہیں۔  وہیں، کورونا کی صورتحال کو دیکھتے ہوئے وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے اپنا سماجی اصلاحات کا سفر ملتوی کر دیا ہے۔  ریاستی حکومت نے کوویڈ کے معاملات میں تیزی کے پیش نظر پابندیاں عائد کی ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

کرناٹک:حجاب پہن کر کالج آنے والی مسلم طالبات کے خلاف بھگوا اسکارف میں پہنچے طالبات

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کرناٹک کے کوپا میں گورنمنٹ کالج کی انتظامیہ کے سامنے اس وقت عجیب صورتحال پیدا ہو گئی جب یہاں کی طالبات کا ایک حصہ مبینہ طور پر بھگوا رنگ کے اسکارف پہنے ہوئے مسلم لڑکیوں کے حجاب پہننے کے خلاف احتجاج کرنے کلاس میں آیا۔  بالاگاڑی کے گورنمنٹ ڈگری کالج نے مبینہ طور پر ابتدائی طور پر طالبات کو بھگوا اسکارف پہننے کی اجازت دی تھی اور لڑکیوں سے کہا تھا کہ وہ حجاب نہ پہنیں، لیکن اب ہر کسی کو 10 جنوری تک جو چاہیں پہننے کی اجازت دے دی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

جموں کشمیر میں کووڈ معاملوں میں اضافہ کے پیش نظر رات کا کرفیو نافذ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق جموں وکشمیر میں بدھ کو کووڈ معاملات میں پچھلے تقریباً چار مہینے میں سب سے بڑا اضافہ درج کیا گیا، جس کے بعد رات نو بجے سے صبح کے 6 بجے تک کرفیو نافذ کیا گیا۔ حالانکہ سرکاری حکم نامہ میں لفظ کرفیو کا استعمال نہیں کیا گیا ہئے لیکن لکھا گیا ہے کہ اہم خدمات کے بغیر اس وقت میں کسی بھی طرح کی نقل و حمل کی اجازت نہیں ہوگی۔ بدھ کو سرکاری طور دیئے گئے اعداد و شمار کے مطابق، جموں کشمیر میں کووڈ کے 418 معاملے درج کئے گئے، جن میں سے 107 کشمیر صوبہ میں اور 156 جموں صوبہ میں درج کئے گئے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ریزیڈنٹ ڈاکٹروں کی تشویش حقیقی ہے، NEET-PG میں EWS کوٹہ معاملے میں سماعت کے دوران جسٹس چندر چوڑ

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق NEET-PG میں EWS (معاشی طور پر کمزور سیکشن) کوٹہ کیس میں بدھ کو سپریم کورٹ میں سماعت شروع ہوئی۔  اس دوران جسٹس ڈی وائی چندر چوڑ نے کہا، ‘ریزیڈنٹ ڈاکٹروں کی تشویش حقیقی ہے۔  اگر آج ہم دیوان اور داتار دونوں کو سنیں۔  تو کل ایس جی کو سن سکتے ہیں۔  ہم اس معاملے میں حکم جاری کرنا چاہتے ہیں۔  ہم نے کہا تھا کہ اس معاملے کی سماعت 6 جنوری کو ہوگی۔  آپ نے اپنا حلف نامہ داخل کر دیا ہے، ہم نے عرضی گزاروں کو خلاصہ کرنے کا موقع دینا ہے۔  اس پر تشار مہتا نے کہا، ‘یہ کوٹہ جنوری، 2019 کا ہے۔ اسے بہت سے درخواست دہندگان پر لاگو کیا گیا ہے۔، ہم ایسے مقام پر ہیں جہاں کونسلنگ پھنس گئی ہے۔  ہمیں ڈاکٹروں کی ضرورت ہے اور ہم بطور معاشرہ تحفظات اور طویل بحثوں میں نہیں جا سکتے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پنجاب نے احتجاج میں مارے گئے کسانوں کے لواحقین کو دیں سرکاری نوکریاں، 27 کو بانٹے تقرری نامہ



واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پنجاب کے وزیر اعلیٰ چرنجیت سنگھ چنی نے منگل کے روز ان کسانوں کے خاندانوں کے 27 افراد کو سرکاری ملازمتوں کے تقرری لیٹر حوالے کیے جنہوں نے زرعی قوانین کے خلاف احتجاج کے دوران اپنی جانیں گنوائیں۔کسانوں کو ریاست کے معاشی ڈھانچے کی بنیاد قرار دیتے ہوئے، وزیر اعلیٰ نے کہا کہ پنجاب حکومت متاثرین کے خاندانوں کی فلاح و بہبود کو یقینی بنانے کے لیے ہر ممکن اقدامات کرے گی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پونے:نفرت انگیز تقریر کرنے والے کالی چرن کی مشکلات میں اضافہ، عدالت نے پولیس ریمانڈ پر بھیجا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پونے کی ایک عدالت نے کالی چرن مہاراج کو نفرت انگیز بیان دینے پر ایک دن کی پولیس حراست میں بھیج دیا ہے۔ کالی چرن مہاراج کو قبل ازیں رائے پور میں مہاتما گاندھی کے خلاف توہین آمیز تبصرہ کرنے کے الزام میں گرفتار کیا گیا تھا، وہ حال ہی میں ضمانت پر باہر آئے تھے۔ تاہم اب اسے ایک نئے کیس میں پولیس ریمانڈ پر بھیج دیا گیا ہے۔اس سے قبل مہاراشٹر پولس کی ٹیم کالی چرن مہاراج کو ریمانڈ پر لینے کی مسلسل کوششیں کر رہی تھی۔ پیر کو مہاراشٹر پولس نے رائے پور کورٹ میں ٹرانزٹ ریمانڈ کی درخواست دی تھی، لیکن پولیس کی یہ مانگ مسترد کر دی گئی۔ اس کے بعد پولیس نے منگل کو دوبارہ عدالت میں درخواست دی جسے عدالت نے قبول کر لیا۔ بتایا جا رہا ہے کہ کالی چرن کے وکیل ضمانت کیلئے ہائی کورٹ میں عرضی داخل کرنے کی تیاری کر رہے ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ہماچل پردیش: این آئی ٹی ہمیر پور کے 42 طلباء کورونا وائرس سے متاثر

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہماچل پردیش کے ہمیر پور میں نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی (این آئی ٹی) کے 42 طلباء بدھ کو کووڈ-19 مثبت پائے گئے۔ ایک ضلعی عہدیدار نے یہ اطلاع دی۔ انہوں نے بتایا کہ بدھ کو ضلع میں کورونا کے 53 نئے کیسز رپورٹ ہوئے۔ ان میں سے 42 کیس این آئی ٹی کے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی ضلع میں کورونا وائرس سے متاثرہ فعال مریضوں کی تعداد 99 ہو گئی ہے۔ بدھ کو ضلع میں کووڈ کی وجہ سے کسی موت کی اطلاع نہیں ملی۔ یہاں اس وبا سے مرنے والوں کی کل تعداد 308 ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

گجرات میں سات ماہ بعد ایک دن میں 3 ہزار سے زیادہ کوویڈ کیسز، 10 ہزار سے زیادہ ایکٹو کیسز

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق گجرات کے محکمہ صحت نے کہا کہ بدھ کے روز ریاست میں کووڈ-19 کے 3,350 کیسز ایک ہی دن میں رپورٹ ہوئے اور گزشتہ سال 26 مئی کے بعد پہلی بار ریاست میں روزانہ انفیکشن کی تعداد 3,000 سے تجاوز کر گئی ہے۔ ریاست میں متاثرین کی کل تعداد 8,40,643 ہو گئی ہے۔ گجرات میں 23 مئی 2021 کو انفیکشن کے 3,794 معاملے تھے۔ اس کے بعد 26 مئی کو ایک بار پھر یومیہ کیسز کی تعداد 3000 سے زیادہ ہو گئی۔ اس سے ایک دن پہلے گجرات میں انفیکشن کے 2,265 نئے کیس سامنے آئے تھے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اترپردیش میں کرونا کیسز میں اضافہ، ایک ہی دن میں دوگنا کیسز رپورٹ


واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اتر پردیش میں مسلسل بڑھتے ہوئے کورونا کیسز تشویش کا باعث بن رہے ہیں۔ گزشتہ 24 گھنٹوں کے اندر ریاست میں کورونا کے 2038 نئے کیسز کے بعد ہلچل مچ گئی ہے۔ ان میں سے 288 نئے مریض لکھنؤ میں ہی سامنے آئے ہیں۔ اس کے علاوہ 511 نوئیڈا اور غازی آباد میں 255 نئے کورونا مریضوں کی تصدیق ہوئی ہے۔ اس کے ساتھ ہی یہاں ایکٹیو کیسز کی تعداد بڑھ کر 5158 ہو گئی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

دہلی میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں کورونا کیسز تقریباً دوگنے ہوئے، نئے کیسز 10,000 سے تجاوز کر گئے

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ملک کی راجدھانی دہلی میں کورونا کے نئے کیسز کی تعداد مسلسل بڑھ رہی ہے۔ دہلی میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں کورونا کے 10,665 نئے معاملے سامنے آئے ہیں۔ گزشتہ 24 گھنٹوں میں یہ تعداد تقریباً دوگنی ہو گئی ہے، منگل کو 5481 نئے کیس رپورٹ ہوئے۔ یہ 12 مئی کے بعد ایک دن میں سامنے آنے والے نئے کیسز کی سب سے زیادہ تعداد ہے۔ یہی نہیں، گزشتہ 24 گھنٹوں میں 8 لوگوں کی کورونا انفیکشن کی وجہ سے موت ہوئی ہے۔ یہ دہلی میں 26 جون کے بعد ایک ہی دن میں کورونا کی وجہ سے سب سے زیادہ اموات ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button